"AccessBank" işçi axtarır - VAKANSİYA
İnsan Resusrları departamentinin rəhbəri
Namizədlərə qarşı irəli sürülən tələblər:
Maliyyə və ya telekommunikasiya sahəsində, yaxud digər sahələrdə çalışan beynəlxalq şirkətlərdə İR Departamentinin Meneceri , İR Departamentinin rəhbəri, yaxud İnsan Resurslarına aid bu kimi vəzifələrdə ən azı 5 illik iş təcrübəsi
İşçi heyətinin idarə olunması sisteminin bütün elementlərini bilmək, o cümlədən əməkdaşların seçilməsi, işə götürülməsi, təlimatlandırılması, şirkətin liderlik potensialının inkişafı və təşkilati strukturun yaradılması
İR proqramlarının / strukturlarının yaradılması və biznesin tələbatlarına uyğunlaşdırılması üzrə təcrübə
İnsan Resurlarının idarə edilməsi sahəsində və ya bu kimi digər sahədə bakalavr dərəcəsinə, yaxud İR ilə əlaqədar başqa bir sahədə (SPHR, GPHR və s.) şəhadətnaməyə üstünlük verilir
Aşkar liderlik keyfiyyətləri, şəxsiyyətlərarası və ünsiyyət vərdişləri
Problemləri mükəmməl həll etmək bacarığı
MS PowerPoint, Word və Excel proqramları ilə işləmək bacarığı
İngilis və ya rus dili biliyi
Əsas öhdəlikləri:
İR idarə olunması üzrə ədalətli siyasət və sistemin işlənib hazırlanması
Bankın işəgötürən qismində təqdimatının təkmilləşdirilməsi
Tədris, inkişaf və ardıcıl planlaşdırma imkanlarından istifadə etməklə banka lazımi kadrların seçilməsinin təmin olunması
İşçi heyətinin idarə olunması ilə əlaqədar strateji və əməliyyat üzrə biznes məsləhətləşmələri
Müvafiq departamentlərlə birlikdə ədalətli və stimullaşdırıcı sistemlərin işlənib hazırlanması və tətbiq edilməsi
Əməkdaşların şəxsi inkişafına şərait yaradan iş səmərəliliyinin sistematik qiymətləndirilməsi prosedurlarının tətbiq olunması
Treninq tələbatlarının qiymətləndirilməsi və inkişafetdirici tədris təşəbbüslərinin koordinasiya olunması
İnsan Resursları Departamentinin büdcəsinin planlaşdırılması və nəzarət olunması
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını cv@accessbank.az elektron poçt ünvanına göndərə bilər. Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.
Head of HR department
Main requirements to the positions:
At least 5 years of work experience as an HR Manager, Head of HR Department, or similar role in financial or telecommunication sectors, or in international companies in other sectors
Knowledge of all areas of human resources, including selection and recruiting, training, leadership development and organizational design
Experience of building up and aligning HR programs/structures with business needs
BSc/MSc in Human Resources Management or relevant field or certification in any HR relevant fields (SPHR, GPHR, etc.) is desirable
Demonstrable leadership abilities, communication and interpersonal skills
Strong problem-solving skills
Proficient at MS PowerPoint, Word and Excel
Fluent in English or Russian
Main responsibilities:
Develop fair HR policies and systems
Create, improve and administrate a consistent and advanced employer branding program.
Ensure that the bank is adequately staffed through learning and development opportunities and succession planning
Guiding the business on strategic and operational human resources issues
Together with relevant departments design and implement fair incentive systems
Implement performance review procedures, supporting appraisal process and execution of individual development plans
Assess training needs and coordinate learning and development initiatives for all employees
Plan and monitor HR department’s budget
Interested candidates are requested to send their resume (CV) to cv@accessbank.az. Please indicate the job title in the subject line!
Глава департамента Человеческих Ресурсов
Основные требования к претендентам:
Не менее 5 лет опыта работы на должности HR Менеджера, Главы Департамента HR, или сходной HR позиции в организациях финансового или телекоммуникационного сектора, или в международных компаниях других секторов
Знание всех элементов системы управления персоналом, включая отбор, тренинг, развитие лидерского потенциала компании и построение организационной структуры
Опыт в создании и согласовании HR-программ / структур с потребностями бизнеса
Степень бакалавра / магистра в области управлении персоналом или смежной отрасли, или сертификация в сфере HR (SPHR, GPHR и т.д.) приветствуется
Наглядные лидерские способности, коммуникационные и межличностные навыки
Хорошие способности по решению проблем
Умение работать с MS PowerPoint, Word и Excel
Знание английского или русского языка
Основные обязательства:
Разработка справедливой политики и системы управления HR
Создание и усовершенствование позиционирования банка как работодателя
Обеспечение наличия профессионального персонала в банке, используя возможности обучения, развития и последовательного планирования
Консультирование бизнеса по стратегическим и операционным вопросам управления персоналом
Разработка и внедрение справедливой стимулирующей системы для всех сотрудников совместно с соответствующими департаментами
Внедрение процедуры систематической оценки результативности сотрудников, способствующей их персональному развитию
Оценка потребности в тренинге и координация учебно-развивающих инициатив
Планирование и мониторинг бюджета Департамента управления персоналом
Заинтересованные лица могут отправить форму автобиографии (CV) на электронный адрес: cv@accessbank.az Просьба указать название вакансии в теме письма!