Vakansiyalar

"PASHA Həyat" işçi axtarır - VAKANSIYA

Qiymətləndirmə və portfel analizi şöbəsinin eksperti/ baş mütəxəssisi

 Son tarix 08 iyn 2025 

Qiymətləndirmə və portfel analizi şöbəsi

Son müraciət tarixi: 18.05.2025

Vəzifə Öhdəlikləri:

  • Baza sığorta tariflərinin formalaşdırılması və iqtisadi əsaslandırılması, metodologiyasının işlənib hazırlanması;
  • Tarifin və zərərlilik əmsalının hesablanmasında qabaqcıl təcrübənin tətbiq edilməsi;
  • Sığorta məhsulları portfelinin akkumulyasiya və diversifikasiya baxımından təhlili və zərərliliyinin qiymətləndirilməsi işinə başçılıq etmək;
  • Şöbədaxili riskləri müəyyən etmək, qiymətləndirmək və aradan qaldırmaq;
  • Sığortaçının könüllü sığorta sinifləri üzrə sığorta qaydalarındakı tariflərin iqtisadi əsaslandırılması;
  • Həyatın yığım sığortası müqavilələri üzrə sığortaolunanlara verilən borcların son həddinin müəyyən olunması;
  • Müxtəlif sığorta məhsulları üzrə qiymətlərin və hesablamaların elektron sistemə inteqrasiya olunması və təkmilləşdirilməsi prosesində iştirak etmək;
  • Partnyor banklara və digər təşkilatlara qiymət təklifinin təqdim olunmasına nəzarət;
  • Təkrarsığorta üzrə şəxsi tutumun müəyyən edilməsi metodologiyasının işlənib hazırlanması və təkliflərin verilməsi;
  • Müvafiq sığorta məhsulları üzrə xitam prosesinin işlənib hazırlanması və sistemə inteqrasiyasının təmin olunması;
  • Audit yoxlaması zamanı tədbirlər planını icra etmək , icrasına nəzarət etmək;
  • Fəaliyyəti zamanı əməliyyat riski və ya insident aşkar etdikdə, bu barədə əlaqəli strukturun məlumatlandırılmasını təmin etmək
  • Buraxılmış müqavilə və əlavələr üzrə monitorinqin aparılması və nəticələri barədə məlumatlandırma;
  • Mövcud məhsulların qiymətləndirilməsi ilə bağlı digər strukturlardan daxil olan sualların cavablandırılması; 
  • Şirkət daxilində ehtiyac yarandıqca əməkdaşlarının məhsul biliklərinin artırılması məqsədi ilə təşkil olunan təlimlərdə təlimçi kimi iştirak;
  • Risk iştahası bəyannaməsində qeyd edilən ölümün reallaşması üzrə metriklərin hesablamalarını (saya və məbləğə nəzərən) icra etmək və nəzarətdə saxlamaq.

Namizədə olan tələblər:

  • İş təcrübəsi: Aktuar sahəsi üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi;
  • Təhsil: Tətbiqi riyaziyyat, İqtisadiyyat, Statistika, Riyaziyyat, Kompüter elmləri, Aktuar elmləri üzrə bakalavr dərəcəsi;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dillərində sərbəst danışmaq və yazışma aparmaq bacarığı (ingilis dili üstünlükdür);
  • Kompüter bilikləri: MS Office yüksək səviyyədə bilmək;
  • Üstünlüklər: Tətbiqi riyaziyyat, İqtisadiyyat, Statistika, Riyaziyyat, Aktuar üzrə magistr dərəcəsinin olması, Aktuar lisenziyasının olması, Beynəlxalq və yerli aktuar imtahanlarından uğurla keçməsi, SQL, R və Python proqramlaşdırma biliklərin olması, MS Excel-VBA biliklərin olması

Biz nə təklif edirik:

  • Tibbi sığorta: Sizin və ailənizin sağlamlığınızı qorumaq üçün geniş sığorta paketi;
  • Korporativ Həyat Sığortası: Kritik xəstəliklərdən sığortalan;
  • Peşəkar inkişaf və təlim imkanları;
  • Dinamik və innovativ iş mühiti;
  • Parkinq imkanı

Maraqlanan namizədlər Müraciət Et düyməsində qeyd olunan link-ə daxil ola bilərlər. Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Ən vacib xəbərləri Telegram kanalımızdan OXUYUN! (https://t.me/enaxeber)