Vakansiyalar

PASHA Holding işçi axtarır - VAKANSİYA

PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of HR Business Partner to execute all HR management process for PASHA Holding Internal Audit team.

Job description and responsibilities

• HR support and partnering employees through the Company’s guidelines;
• Monitor compensation and benefits packages;
• Identify the function hiring needs and manage the recruitment process to ensure it runs smoothly;
• Maintaining employee records and recruiting new employees;
• Implement HR departament policies, procedures and structures;
• Manage health and life programs;
• Design and implement effective learning and development plans;
• Monitor quarterly, semi-annual and annual employee performance reviews;
• Ensure all employees records are maintained and updated with new hire information or changes in employment status;
• Track function budget for learning and development;
• Respond to employees’ queries and resolve issue in a timely and professional manner;

Experience, Competencies and Skills Required:

• Bachelor’s degree in business administration, human resources or a relevant field;
• A minimum of 3-4 years’ proven experience a similar role;
• Good understanding of the full recruitment process and learning and development;
• Outstanding verbal and written communication skills;
• Solid problem solving and team management skills;
• Good knowledge of English, Azerbaijani and Russian languages;

How to apply:

Interested candidates are requested to submit:

• CV to recruitment@pasha-holding.az ;
• Put “HR Business partner” in the subject line;
• CVs should be sent by the December 13, 2019;

Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview


PASHA Holding Qrup üzrə İR və inzibati işlər departamenti daxilində Qrup üzrə Daxili Audit Komandası üçün İR Biznes partnyoru vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.

İR Biznes partnyoru vəzifəsinə tələblər:

• Əməkdaşlara Şirkətin daxili qaydalarına uyğun İR dəstəyi göstərilməsi;
• Funksiyanın kompensasiya və müavinətlər siyasətinə nəzarət edilməsi;
• Funksiyanın işə qəbul ehtiyaclarının müəyyən edilməsi, eyni zamanda işə qəbul prosesinin həyata keçməsini təmin etmək;
• Əməkdaşların qeydiyyatı, sənədləşdirmələrin aparılması, yeni əməkdaşların işə qəbulu;
• İR üzrə siyasət, qayda, prosedurlarının həyata keçirilməsi;
• Sağlamlıq və yaşam sığortası proqramlarının idarə edilməsi;
• Effektiv təlim və inkişaf planlarının hazırlanması və həyata keçirilməsi;
• Funksiya əməkdaşların fəaliyyətlərinin kvartal, yarımillik və illik qiymətləndirmə prosesinə nəzarətin həyata keçirilməsi;
• Əməkdaşlar haqqında qeydlərinin aparılması, yeni məlumatların, statusdakı dəyişikliklərin müvafiq qaydada yenilənməsinin təmin edilməsi;
• Funksiyanın təlim və inkişafı üçün ayrılmış büdcəsinin idarə edilməsi;
• Əməkdaşlarının sorğularının cavablandırılması və yaranan məsələlərin vaxtlı vaxtında və peşəkar səviyyədə cavablandırılması;

Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:

• Biznesin idarə edilməsi, İnsan resursları və ya müvafiq sahə üzrə bakalavr təhsili;
• Bənzər sahədə ən azı 3-4 il peşəkar təcrübə;
• İşə qəbul prosesinin, eyni zamanda təlim və inkişaf sahəsinin tam anlayışı;
• Güclü şifahi və yazılı ünsiyyət qurma bacarığı;
• Problemlərin həll edilməsi və komandanın idarəedilməsi bacarıqları;
• Azərbaycan, ingilis və rus dilləri üzrə yaxşı bilik;

Müraciət etmə qaydaları:

Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:

• CV recruitment@pasha-holding.az ünvanına göndərilməlidir;
• Mövzu sətrində “HR biznes partnyoru” qeyd olunmalıdır;
• CV-lər 13 dekabr, 2019-cu il tarixinə qədər göndərilməlidir.

Diqqət: Bu vəzifənin tələblərinə cavab verməyən, yuxarıda qeyd olunan qaydalara riayət etməyən və müəyyən olunmuş son tarixdən geç müraciət edən şəxslərin namizədliyinə baxılmayacaq.

Ən vacib xəbərləri Telegram kanalımızdan OXUYUN! (https://t.me/enaxeber)

News Department