Sosial iqtisadiyyat

Uzaqdan işləmək işçiləri qəzəbləndirir. Bunun səbəbi nədir?

Gallup-un İş yerinin vəziyyəti 2023 hesabatına görə, evdən işləyən hər beş nəfərdən birindən çoxu günün çox hissəsini əsəbi halda keçirir.

Bu hisslər həm işçilər, həm də işəgötürənlər üçün dəhşətli bir xərc tələb edir. Gallup-un baş icraçı direktoru Con Klifton hesab edir ki, zəif əlaqə və zəif kommunikasiya qlobal iqtisadiyyata ildə 8,8 trilyon dollara və ya qlobal ÜDM-in 9%-nə başa gəlir.

ENA.az xəbər verir ki, işəgötürənlərə təklif belədir: “Əməkdaşlarınızı idarə etmə tərzinizi dəyişdirin”.

Kliftonun fikrincə, “Zəif idarəetmə müştərilərin itirilməsinə və qazancın itirilməsinə gətirib çıxarır, lakin bu, həm də acınacaqlı həyatlara gətirib çıxarır.

“Gallup-un iş yerində rifahla bağlı araşdırması göstərir ki, nifrət etdiyiniz işə sahib olmaq işsiz olmaqdan daha pisdir və bu neqativ emosiyalar evdə sona çataraq ailə ilə münasibətlərə təsir edir. Əgər işdə uğur qazanmırsınızsa, həyatda uğur qazana bilməyəcəksiniz”.

Stressli işçilər
Hesabat, qlobal miqyasda işçilərin əksəriyyətinin "oturacaq doldurmaq və saata baxmaq" missiyasını "sakit işdən çıxdığını" neqativ təsirlərlə əlaqələndirir. 

Gallup-a görə, səssiz işdən çıxanlar məşğul olan işçilərə nisbətən daha çox stresə və "yanmağa" meyllidirlər, çünki özlərini itmiş və iş yerindən qopmuş hiss edirlər.

“Onlar liderin və ya menecerin onlarla söhbət etməsini, onları həvəsləndirməsini, ruhlandırmasını gözləyirlər. “Başqa sözlə, insanların gündəlik işlərində yaşadıqları – onların iştirak hissləri və həvəsləri – stresin azaldılmasında oturduqları yerdən daha çox önəmlidir”.

Qəzəb daha qabarıq görünür
Bununla belə, qəzəb hissləri ilə əlaqədar olaraq, fərq daha qabarıq idi, yalnız uzaqdan işləyənlərin 21 faizi, hibrid işçilər və tam ofisdə işləyənlərlə müqayisədə 13% çoxu “dünən çox vaxtını qəzəblə yaşadığını" deyir.

Gallup qeyd edir ki, zəif əlaqənin “yer problemi və ya idarəetmə problemi olduğunu” anlamaq liderlərin üzərinə düşür və əlavə edir ki, təkcə ofis amili böyük şirkət mədəniyyəti yaratmaq üçün sehrli qüvvəyə malik deyil. Bunun üçün zəif idarəetməyə “düzəliş” lazımdır”.

Yaşayış və iş şəraitinin yaxşılaşdırılması üzrə Aİ Agentliyi olan EuroFound-un araşdırmaları, uzaqdan işin artacağını göstərir.

WFH Research-in bu yaxınlarda dərc olunmuş məqaləsi uzaqdan işin məhsuldarlığının artıq dəyişdiyini göstərir. Tamamilə uzaqdan işləmək, tam fərdi işdən 10 faiz aşağı məhsuldarlıqla əlaqələndirilir.

Çətinliklərə uzaqdan ünsiyyət qurmaq, mentorluq etmək və mədəniyyət qurmaqda çətinliklər daxildir. Özünü motivasiya ilə mübarizə də bir faktor kimi görünür.

Ancaq hibrid işin məhsuldarlığa heç bir təsiri olmadığı görünür.

Dəyişiklik vaxtı ola bilər

McKinsey hesab edir ki, diqqətsiz və ruhlandırıcı olmayan liderlər insanların işini tərk etmələrinin və karyera inkişafının olmamasının böyük bir hissəsidir. “Digər tərəfdən çeviklik əsas motivator və qalmaq üçün səbəbdir”. 

Beləliklə, əgər özünüzü işinizdən, ofisinizdən və ya ruhlandırıcı olmayan müdirinizdən narazı, bədbəxt hiss edirsinizsə, dəyişiklik vaxtı ola bilər.

Ən vacib xəbərləri Telegram kanalımızdan OXUYUN! (https://t.me/enaxeber)