"AccessBank" işçi axtarır - VAKANSİYA
İşçi heyətinin seçilməsi üzrə menecer
Namizədlərə qarşı irəli sürülən tələblər:
İşçi heyətinin seçilməsi üzrə baş mütəxəssis və ya menecer vəzifəsində, yüksək rəqabət şəraitində və dinamik mühitdə işçi heyətinin seçilməsi və işəgötürənin reklam olunması sahəsində ən azı 3 illik iş təcrübəsi;
İşəgötürənin reklam olunmasında və işçi heyətinin seçilməsində insan resursları üzrə təcrübə və meylləri bilmək;
İnsan Resurslarının idarə olunması sahəsində və ya digər müvafiq sahədə bakalavr / magistr dərəcəsi; insan resursları sahəsində sertifikatın mövcudluğuna (SPHR, GPHR və s.) üstünlük verilir;
Aşkar liderlik və ünsiyyət qabiliyyəti, şəxsiyyətlərarası münasibətlər saxlamaq bacarığı
İşçi heyətinin seçilməsi üzrə yüksək ixtisaslı komandaya rəhbərlik edilməsində özünü doğrultmuş və uğurlu təcrübə və gələcəkdə bazarın ən yaxşı istedadlarını cəlb etmək və qoruyub saxlamaq bacarığı;
MS PowerPoint, Word və Excel proqramlarında işləmək bacarığı
Azərbaycan, rus və ingilis dillərini bilmək
Əsas öhdəlikləri:
Yüksək ixtisaslı namizədlər üçün hərtərəfli və məqsədli strategiyalar işləyib hazırlamaq və rəhbərlik etmək
İstedadların axtarılması və uğurun planlaşdırılması yolu ilə Banka adekvat işçi heyəti seçmək
Karyera proqramları, iş yerləri haqqında elanlar, şəbəkə mövcudluğu və s. vasitələrlə namizədlərin təcrübələrini idarə etmək
Təşkilatın dinamik tələbatlarına cavab verə biləcək işçi heyətinin seçilməsi üzrə ümumi komanda yaratmaq və ona rəhbərlik etmək
Kompensasiyalar və məşğulluq meylləri də daxil olmaqla, rəqabətli mühitə uyğunlaşmağı bacarmaq Treninqlərə tələbatları qiymətləndirmək və yeni əməkdaşlar üçün həyata keçirilən proqramları koordinasiya etmək
İşçi heyətinin seçilməsi üzrə büdcəni planlaşdırmaq və ona nəzarət etmək.
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını cv@accessbank.az elektron poçt ünvanına göndərə bilər. Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.
Менеджер по подбору персонала
Основные требования к позиции:
Не менее 3-летний опыт работы в области набора персонала и рекламирования работодателя в качестве старшего специалиста или менеджера по подбору персонала в условиях высокой конкуренции и динамической среде
Знание практики и трендов по человеческим ресурсам в рекламировании работодателя и подборе персонала
Степень бакалавра / магистра в области Управления Человеческими Ресурсами или соответствующей сфере; наличие сертификата в области человеческих ресурсов (SPHR, GPHR и т.д.) приветствуется
Наглядные лидерские и коммуникационные способности, умение поддержать межличностные отношения
Доказанный и успешный опыт руководства высококвалифицированной командой по подбору персонала с дальнейшим привлечением и сохранением лучших талантов рынка
Умение работать на программах MS PowerPoint, Word и Excel
Знание английского, русского и азербайджанского языков
Основные обязательства:
Разработать и руководить всесторонними и целевыми стратегиями по подбору персонала для квалифицированных кандидатов
Обеспечить подбор адекватного персонала в Банк путём поиска талантов и планирования успеха
Управлять практикой кандидатов посредством карьерных программ, объявлений о рабочих местах, сетевого присутствия и т.д.
Создать и руководить общей командой по подбору персонала, способной отвечать динамическим потребностям организации
Уметь приспособиться к конкурентной среде, включая компенсации и тренды занятости Оценивать потребности в тренингах и координировать программы, осуществляемые для новых сотрудников
Планировать и контролировать бюджет по подбору персонала
Заинтересованные лица могут отправить форму автобиографии (CV) на электронный адрес: cv@accessbank.az Просьба указать название вакансии в теме письма!
Recruitment manager
Main requirements to the positions:
At least 3 years of work experience in selection, recruitment and employer branding as a senior recruiter or manager in a highly competitive and dynamic environment
Knowledge of human resources practices and trends in Employer branding and Recruitment
BSc/MSc in Human Resources Management or relevant field or certification in any HR relevant fields (SPHR, GPHR, etc.) is desirable
Demonstrable leadership abilities, communication and interpersonal skills is a must
A proven and successful experience leading a high-performing recruiting team resulting in the acquisition and retention of top talents in the market
Proficient at MS PowerPoint, Word and Excel
Fluent in English, Russian and Azerbaijani
Main responsibilities:
Lead and develop comprehensive, targeted recruitment strategies for qualified candidates.
Ensure that the bank is adequately staffed through talent pipeline and succession planning
Create and manage seamless candidate experience via career programs, job announcement, web presence, etc
Lead, mentor, and build a collaborative Recruiting team that can meet the dynamic demands of organization
Stay connected to the competitive landscape, including compensation and employment brand trends
Assess training needs and coordinate onboarding program for all new employees
Plan and monitor Recruitment budget
Interested candidates are requested to send their resume (CV) to cv@accessbank.az.
Please indicate the job title in the subject line!