Avtomobil

Qlobal elektrikli avtomobil satışlarının 62 faizi Çinin payına düşəcək

Bu il qlobal elektrik avtomobil satışlarının 17 milyona yaxınlaşacağı və bunun 62 faizinin Çində satış olacağı proqnozlaşdırılır. Bu rəqəm dünya üzrə bütün avtomobil satışlarının təxminən 19 faizinə uyğundur.

Təmiz enerji keçidi və bu sahədə texnologiyaların sürətlənməsi ilə demək olar ki, hər il elektrikli avtomobil satışlarında ikirəqəmli artım müşahidə olunur.

Beynəlxalq Enerji Agentliyinin (IEA) “World Energy Outlook 2024” hesabatına əsasən, bu ilin birinci yarısında dünyada 7 milyon elektrik avtomobili satılıb. Bu dövrdə satışlar ötən ilin birinci yarısı ilə müqayisədə 25 faiz artıb. Elektrikli avtomobil satışlarında bu artımın yüzdə 80-i Çinin payına düşərkən, ilin ilk yarısında 7 milyon elektrikli avtomobil satışının 4 milyonu Çində qeydə alınıb.

Bununla belə, Çin istisna olmaqla, dünyanın qalan hissəsində elektrikli avtomobil satışlarının artımı 10 faiz səviyyəsində qalıb. Avropa İttifaqında (Aİ) satışlar sabit qalarkən, ABŞ-da tədricən artım müşahidə olunub.

İlin sonuna qədər qlobal elektrik avtomobil satışlarının 17 milyona çatacağı və elektrik avtomobillərinin ümumi qlobal avtomobil parkında payının ilin sonuna qədər təxminən 5 faizə yaxınlaşacağı gözlənilir.

Bu il 17 milyon elektrikli avtomobil satışının 10 milyonunun Çində görüləcəyi təxmin edilir.

Elektrikli nəqliyyat vasitələrinin infrastrukturuna investisiya ehtiyacı 1 trilyon dollara çata bilər
Elektrikli avtomobil satışlarında güclü artımın davam etməsi ilə 2030-cu ildə dünyada satılan demək olar ki, hər iki avtomobildən birinin elektrikli olacağı proqnozlaşdırılır. IEA-nın xalis sıfır emissiyaya uyğun ssenarisində 2030-cu ilə qədər elektrik avtomobillərinin ümumi satışların üçdə ikisini təşkil edə biləcəyi təxmin edilir. Elektrikli nəqliyyat vasitələrində bu artım baş verərsə, artan tələbi ödəmək üçün indidən 2030-cu ilə qədər elektrikli avtomobillərin şarj infrastrukturuna bir trilyon dollar sərmayə qoyulmalıdır.

Böyük Britaniyada yerləşən Rho Motion araşdırma şirkətinin AA müxbiri ilə paylaşdığı proqnoza görə, bu il elektrikli avtomobil satışı 16,8 milyona çatacaq.

Bu satışların 10,5 milyonu Çində, 3,1 milyonu Aİ, Avropa Azad Ticarət Assosiasiyası (EFTA) ölkələri və Böyük Britaniyada, 1,8 milyonu isə ABŞ və Kanadada qeydə alınacaq. Qalan təxminən 1,4 elektrik avtomobili dünyanın qalan bölgələrində satılacaq.

Bu ilin sonuna qədər qlobal elektrik avtomobil satışlarının 16,8 milyona çatması ilə satışlar 2023-cü ilə nisbətən 22,7 faiz artacaq. Bu satış həcmi dünya üzrə bütün avtomobil satışlarının təxminən 19 faizinə uyğundur.

2025-ci ildə qlobal elektrikli avtomobil satışının bu illə müqayisədə 22,2 faiz artaraq 20,5 milyona çatacağı proqnozlaşdırılır. Bu həcmin 62 faizini təşkil edən 12,7 milyon ədədin Çində satılacağı gözlənilir.

AB, EFTA və Böyük Britaniyada elektrikli avtomobil satışlarının gələn il bərpa olunacağı və 20 faiz artacağı təxmin edilir.

Rho Motion, 2030-cu ildə elektrik avtomobillərinin dünyada bütün avtomobil satışlarının 44 faizini təşkil edəcəyini proqnozlaşdırır.

“Avropa brendləri Çinli istehlakçılar üçün cəlbedici deyil”
Rho Motion Automotive Araşdırma Lideri William Roberts verdiyi qiymətləndirmədə, Çinin başçılıq etdiyi elektrikli avtomobil satışlarında artım olduğunu vurğuladı və bu il Çində elektrikli avtomobil satışlarının 2023-cü ilə nisbətən yüzdə 30-dan çox artacağını bildirdi. 

Avropada üfüqi tendensiyanın hökm sürdüyünü bildirən Roberts, AB-də daxili yanma mühərrikli avtomobillər üçün daha sərt emissiya qaydalarını təmin edəcək Avro 7 standartlarının 2025-ci ildə qüvvəyə minəcəyini xatırladıb.

Bu səbəbdən Roberts Aİ ölkələrində elektriklə işləyən avtomobillərə builki tələbatın gələn ilə qədər təxirə salına biləcəyini bildirib.

AB-də tətbiq olunacaq yeni standartların elektrikli avtomobil istehsalçılarını təşviq edəcəyini qeyd edən Roberts, Çindəki güclü böyümənin davam edəcəyini ifadə etdi və dedi:

"Elektrikli avtomobil bazarında Avropa brendlərinin texnologiyası və nəqliyyat vasitələri Çin istehlakçıları üçün o qədər də cəlbedici deyil. Çin markaları elektrik avtomobil sektorunda əvvəllər daxili yanma mühərriki sektorunda olduğundan qat-qat üstün bazar payına malikdir. Elektrikli avtomobil tələbatı Çində ümumiyyətlə çox müsbət mənzərədir. Və bu avtomobillərin ümumi satışdakı payı hazırda 40-50 faizə çatır. Bu vəziyyət həm də Çinli istehlakçıların üstünlük vermədiyi avtomobilləri təklif edən Avropa markalarının bazardan kənarda qalmasına səbəb olur". 

Roberts, bəzi markaların ABŞ və Kanadada yeni model seriyalarını satışa çıxarması səbəbindən satışlarda bir qədər yaxşı artım gözlədiklərini bildirdi.

Elektrikli avtomobil satışlarını təyin edən iki böyük amil
Roberts elektrikli avtomobil satışlarının artmasında əhəmiyyətli olan amillərə də toxunaraq, bunlardan birincisinin istehlakçıların satın alma meyli olduğunu bildirib.

Ən vacib xəbərləri Telegram kanalımızdan OXUYUN! (https://t.me/enaxeber)