Vakansiyalar

Müasir tipli Peşə Təhsili Mərkəzi işçilər axtarır - MAAŞ 2500-1000 MANAT

Müasir tipli Peşə Təhsili Mərkəzi vakansiya elan edir:

Vəzifə : Direktor müavini

Vəzifə öhdəlikləri:

- Məktəbin tədris və istehsalat fəaliyyətinə rəhbərlik edir;
- Pedaqoqların, təlimçilərin və digər işçilərin seçilib-yerləşdirilməsində, tədrisin təşkilində iştirak edir;
- Tədris işlərinin planlaşdırılması və uçotunu, metodik işləri təşkil edir;
- Təlim – Tədris şöbəsinin müdiri ilə birlikdə pedaqoq və təlimçilərin işini əlaqələndirir;
- Pedaqoqların tədris yükünü müəyyənləşdirir, dərs cədvəlini hazırlanmasında, onun icra edilməsinə rəhbərlik və nəzarət edir;
- Mərkəzə tələbə qəbulu, tədris qruplarının komplektləşdirilməsi, tələbələrin kursdan – kursa keçirilməsi və buraxılışı, məzunların işə göndərilməsi sahəsində iş aparır;
- Tədris planı və proqramlarının yerinə yetirilməsinə, tələbələr tərəfindən tədris materiallarının mənimsənilməsi səviyyəsinə, onların intizamına və dərsə davamiyyətinə, mühəndis-pedaqoji işçilərin fəaliyyətinə nəzarəti həyata keçirir;
- Tələbələrin texniki yaradıcılıq işini, kabinetlərin əyani vəsait və təlimin texniki vasitələrlə təmin olunmasını təşkil edir;
- Tədris proqram sənədlərinin tərtibini, məktəbin tədris – istehsalat fəaliyyətinə dair hesabat və uçot işlərini həyata keçirir;
- Qabaqcıl təcrübənin öyrənilməsinə və tətbiqinə rəhbərlik edir;
- Tərbiyə işlərinin təşkili ilə də məşğul olur və müvafiq vəzifələri həyata keçirir;
- Tələbələrin istehsalat təlimini vətənpərvərlik, hüquqi, mənəvi tərbiyə ilə sıx əlaqə şəraitində aparmasını təmin edir, onların mədəni istirahətinin və sinifdənkənar tədbirlərinin təşkilinə rəhbərlik edir;
- İstehsalat təcrübəsi zamanı tələbələr arasında tərbiyə işlərinin aparılmasını təmin edir;
- Tərbiyə sahəsində qabaqcıl təcrübəni öyrənir və yayır;
- İşəgötürənlə, əmək bazarının təmsilçiləri və sosil tərəfdaşlar ilə əlaqələrin qurulması prosesini təşkil edir;
- İşəgötürənlərin və əmək bazarının tələblərinə uyğun peşə istiqamətlərinin tədrisi ilə bağlı təkliflər hazırlayır.

Bizi Telegram-dan izləyin! https://t.me/s/enaxeber

Bilməlidir:

- “Təhsil haqqında” Azərbaycan Respublikasının qanunlarını;
- Yaşlıların təhsili və ömür boyu təhsilin (Lifelong learning) tələblərini bilməlidir;
- Təhsil və elm sahələrinə aid Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərman və sərəncamlarını;
- Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin aidiyyəti qərar və sərəncamlarını;
- Azərbaycan Respublikasının təhsil sahəsi üzrə mərkəzi icra hakimiyyəti orqanının aidiyyəti qərar, sərəncam və əmrlərini;
- Peşə təhsili infrastrukturunun əsaslı şəkildə müasirləşdirilməsini;
- Peşə təhsili üzrə qüvvədə olan dövlət təhsil standartlarını və proqramlarını (kurikulumları);
- Bazar iqtisadiyyatının və əmək bazarının tələbatı ilə uzlaşan peşələrin müəyyən edilməsini;
- Peşə təhsili proqramlarının (kurikulumların) peşə standartlarına uyğun qurulmasını;
- İdarəetmənin təşkilini; tədris planı və proqramlarının tərtibini, tədris-metodiki sənədlərlə işi;
- Müəssisədaxili nəzarəti;
- Təhsil müəssisəsinin profilinə uyğun istehsal sahələrini, qabaqcıl ölkələrdə fəhlə kadrlarının hazırlanması sahəsindəki təcrübəni;
- Müəllimlərin əməyinin tarifləşdirilməsini;
- Müasir təlim-tərbiyə metodlarını; pedaqogika və pedaqoji psixologiya elminin son nailiyyətlərini;
- Müasir peşə tədris texnologiyalarını, online platformalar üzərindən tədrisin təşkilinin əsaslarını bilməlidir;
- Yaşayış yerlərində və dərsdən sonra gənclərin tərbiyə işinin təşkili yollarını;
- İnformasiya-kommunikasiya texnologiyalarından istifadə tələblərini;
- Təhsil innovasiyalarını və pedaqoji texnologiyaları;
- Əmək qanunvericiliyini; təhsil müəssisəsinin profilinə uyğun istehsal sahələrinin inkişaf istiqamətlərini, təhsilin iqtisadiyyatını və maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətini, statistikanın əsaslarını;
- Əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, sanitar-gigiyena və yanğından mühafizə norma və qaydalarını.

Tələblər:

- Pedaqoji və ya idarəetmə ixtisas sahələri üzrə ali təhsil və ya təhsil müəssisəsinin profilinə uyğun ali təhsil;
- Pedaqoji və ya rəhbər vəzifələrdə 3 ildən az olmayaraq əmək stajı;
- Ms Office proqramında yüksək səviyyədə işləmək bacarığının olması;
- Azərbaycan dili mükəmməl, İngilis dili və rus dilini orta üst səviyyədə bilməlidir.

Əmək şəraiti:

- İş saatları: 1-5 günlər saat 09:00-18:00
- Əmək qanunvericiliyinin bütün tələblərinin icrası
- Əmək haqqı 2 000 (İki min) manat

Maraqlı olanlar CV-ni “Direktor müavini” başlığı ilə office@universitasinternational.com ünvanına göndərə bilər.

***

Müasir tipli Peşə Təhsili Mərkəzi vakansiya elan edir:

Vəzifə : Anbardar

Vəzifə öhdəlikləri:

- Anbarda olan mal və materialların təhlükəsizliyini və salamatlığını, saxlanılması rejiminə, sənədləşdirmə və mədaxil-məxaric sənədlərinin təhvili qaydalarına riayət olunduğunu təmin etmək.;
- Anbar sahələrindən səmərəli istifadə, materialların axtarılmasının asanlaşdırılması və tezləşdirilməsi nəzərə alınmaqla anbarda malların qəbulu, yerləşdirilməsi və buraxılması işlərini idarə etmək;
- Anbarda mal və materialların müvafiq sistem və ardıcıllıqla və səliqə ilə yığılması və yerləşdirilməsini təmin etmək;
- Bütün mal dövriyyəsinin yalnız təsdiq edilmiş sənədlər əsasında olmasını təmin etmək, istisnalar barədə dərhal mühasibatlığı məlumatlandırmaq;
- Mühasbatlıq tərəfindən təyin edilən dövriyyə hesabatlarını müntəzəm olaraq təmin etmək;
- Bütün mal və materialların üzərində mühasibatlıq tərəfindən təyin edilmiş kodların olmasını təmin etmək;
- Anbarda yanğınsöndürən vasitələrinin olduğuna və salamatlığına, sahənin vəziyyətinə, avadanlığın və inventarın vaxtlı təmirinə nəzarət etmək;
- Əmək təhlükəsizliyi və sağlamlığın mühafizəsi, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizə qaydalarına riayət etməklə Anbarda yükləmə-boşaltma işlərini təşkil etmək;
- Mal və materialın inventarizasiyasına təlimatlara uyğun hazırlaşmaq, təşkil etmək və iştirak etmək;
- Köhnəlmiş, zərər görmüş və xarab olmuş mal və materialları təyin etmək və onlar barədə müvafiq izahatı mühasibatlığa təqdim etmək;
- Anbar təsərrüfatının işinin effektivliyinin artırılması, malların daşınma və saxlanılması xərclərinin azaldılması üzrə tədbirlərin inkişafı/yaradılması və həyata keçirilməsində, Anbar təsərrüfatının təşkilinə müasir hesablama texnika, kommunkasiya və rabitə vasitələrinin tədbiqində iştirak etmək;
- Sahəni tələb olunan mal, yanacaq və sürtkü material ilə təmin etmək, saxlanılması, sərfiyyatına nəzarəti təmin etmək və sərfiyyata dair hesabat vermək.

Bilməlidir:

- Azərbaycan Respublikasının qanunlarını;
- Mal-material qiymətlilərə aid olan standart və texniki şərtləri;
- Mal-material qiymətlilərinin yerləşdirilməsi qaydalarını;
- Hesablama texnikasının istismar qaydasını;
- Əməyin təşkilinin əsaslarını;
- Daxili əmək intizamı qaydalarını;
- Əmək qanunvericiliyinin əsaslarını, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizənin norma və qaydalarını

Tələblər:

- Ali təhsil, inzibati-təsərrüfat işlərində, anbar sahəsində təcrübəsi olan
- Müvafiq vəzifələrdə 3 ildən az olmayaraq əmək stajı;
- Hər hansı bir anbar elektron uçot sistemləri ilə iş təcrübəsi;
- Ms Office proqramında yüksək səviyyədə işləmək bacarığının olması;
- Azərbaycan dili mükəmməl, İngilis dili və rus dili biliyi arzuolunandır.

Əmək şəraiti:

- İş saatları: 1-5 günlər saat 09:00-18:00
- Əmək qanunvericiliyinin bütün tələblərinin icrası
- Əmək haqqı 1 000 (Bir min) manat

Maraqlı olanlar CV-ni “Anbardar” başlığı ilə office@universitasinternational.com ünvanına göndərə bilər.

***

Müasir tipli Peşə Təhsili Mərkəzi vakansiya elan edir:

Vəzifə : İctimaiyyətlə əlaqələr üzrə mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

- Mərkəzin ictimaiyyətlə əlaqələrinin təsdiq edilmiş İnformasiya Siyasətinə uyğun həyata keçirilməsini təmin etmək;
- KİV – lər, o cümlədən ictimaiyyətin digər nümayəndələri ilə əlaqələr qurmaq;
- İctimaiyyəti daim Mərkəzə dair informasiya ilə təmin etmək;
- Press – reliz, açıqlama və bəyanatları aidiyyatı struktur bölmələr tərəfindən təqdim edilən məlumatlar əsasında hazırlamaq;
- KİV – lərdə, sosial şəbəkələrdə Mərkəz haqqında yayılan məlumatların monitorinqini aparmaq və nəticələrinə dair aylıq və illik hesabatlar hazırlamaq;
- Mərkəzin veb saytının yaradılmasında, dizayn tərtibatında, saytda yerləşdiriləcək məlumatların dəqiqləşdirilməsində, lazımi informasiyanın təmin edilməsində iştirak etmək və saytın daim yenilənməsinə və işlək vəziyyətdə olmasına nəzarət etmək;
- Mərkəzin sosial şəbəkələrdəki səhifələrini idarə etmək, müxtəlif məlumat portallarında Mərkəz haqqında informasiya yerləşdirmək və nəzarətdə saxlamaq;
- Mərkəzə dair muxtəlif tədbirlər (konfrans, iclas, görüş, seminar, mətbuat konfransı və s.) təşkil etmək.

Bizi Telegram-dan izləyin! https://t.me/s/enaxeber

Bilməlidir:

- Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyasını
- "Məlumat azadlığı haqqında", "Kütləvi informasiya vasitələri haqqında", "İnformasiya əldə etmək haqqında", “İctimai İştirakçılıq haqqında” Qanunlarını
- Daxili əmək intizamı qaydalarını;
- Veb saytın idarə olunmasının əsasları;
- Əmək qanunvericiliyinin əsaslarını, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizənin norma və qaydalarını

Tələblər:

- Marketinq, İctimaiyyətlə Əlaqələr, Jurnalistika sahələrində ali təhsilin olması;
- Müvafiq sahədə ən azı 3 il əmək stajının olması;
- Ms Office proqramında yüksək səviyyədə işləmək bacarığının olması;
- Azərbaycan dili mükəmməl, İngilis dili və rus dilini orta yüksək səviyyədə bilməlidir.

Əmək şəraiti:

- İş saatları: 1-5 günlər saat 09:00-18:00
- Əmək qanunvericiliyinin bütün tələblərinin icrası
- Əmək haqqı 1 300 (Bir min üç yüz) manat

Maraqlı olanlar CV-ni “İctimaiyyətlə əlaqələr üzrə mütəxəssis” başlığı ilə office@universitasinternational.com ünvanına göndərə bilər.

***

Müasir tipli Peşə Təhsili Mərkəzi vakansiya elan edir:

Vəzifə : Metodist (Sənaye, kənd təsərrüfatı və infrastruktur peşələri üzrə)

Vəzifə öhdəlikləri:

- Mərkəzin tədris prosesində fəaliyyət istiqamətləri üzrə işlərin vəziyyətini öyrənir, onun səmərəliliyinin artırılmasına dair təkliflər verir;
- Mərkəzin fəaliyyət sahəsi üzrə metodik tövsiyə, vəsait, tədris plan və proqramları, tədris-metodiki sənədlərini hazırlayır və təsdiq edilməsini təşkil edir.;
- Müvafiq bölmələr üzrə seminar-müşavirə, təcrübə mübadiləsi, açıq dərslər və müzakirələr keçirir;
- Təhsil proqramlarına uyğun tədris proqramlarının tərtibinə nəzarət edir;
- Pedaqoji prosesin və onun nəticələrinin təhlili əsasında mərkəzin pedaqoji işçilərinin ustalığının yüksəldilməsi ilə məşğul olur;
- Müvafiq sahədə qabaqcıl iş təcrübəsini öyrənir;
- Mərkəzdə tədrisin müasir metodları, pedaqoji texnologiyalar və mexanizmlərdən istifadə etməklə fəaliyyət göstərməsini təmin etməkdə metodiki yardım göstərir;
- Mərkəzdə metodik işin vəziyyətinin öyrənilməsi, müvafiq addımların atılması və təşkili üzrə məsləhətlər verir və kömək göstərir;
- Beynəlxalq sferada müvafiq sahələr üzrə baş verən dəyişiklikləri izləyir və bu dəyişikliklərə əsasən müvcud tədris proqramında yenilənmələr edilməsinə nəzarət edir.

Bilməlidir:

- Azərbaycan Respublikasının qanunlarını;
- Yaşlıların təhsili və ömür boyu təhsilin (Lifelong learning) tələblərini bilməlidir;
- Müasir peşə tədris texnologiyalarını, online platformalar üzərindən tədrisin təşkilinin əsaslarını bilməlidir;
- Müvafiq sahə üzrə beynəlxalq standartları;
- Əməyin təşkilinin əsaslarını;
- Daxili əmək intizamı qaydalarını;
- Əmək qanunvericiliyinin əsaslarını, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizənin norma və qaydalarını

Tələblər:

- Ali təhsil, müvafiq sahə üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi
- Ms Office proqramında yüksək səviyyədə işləmək bacarığının olması;
- Azərbaycan dili mükəmməl, İngilis dili mükəmməl, rus dilini orta üst səviyyədə bilməlidir.

Əmək şəraiti:

- İş saatları: 1-5 günlər saat 09:00-18:00
- Əmək qanunvericiliyinin bütün tələblərinin icrası
- Əmək haqqı 1 500 (Bir min beş yüz) manat

Maraqlı olanlar CV-ni “Metodist (Sənaye, kənd təsərrüfatı və infrastruktur peşələri üzrə)” başlığı ilə office@universitasinternational.com ünvanına göndərə bilər.

***

Müasir tipli Peşə Təhsili Mərkəzi vakansiya elan edir:

Vəzifə : Tədris avadanlıqlarının istismarı üzrə texnik

Vəzifə öhdəlikləri:

- Avadanlıqların profilaktik təmir/baxım cədvəllərini hazırlayır;
- Profilaktik təmir işləri üzrə tələb və sifarişləri müəyyənləşdirir;
- Avadanlıq istifadiçiləri ilə əlaqədə olur, ehtiyac duyulduqda müvafiq menecerlər ilə əlaqə yaradır;
- Müvafiq avadanlıqlardan istifadədə əmkdaşlara və tələbələrə təlimlər keçir;
- Avadanlıqlar üzrə müvafiq qeydləri və hesabatları hazırlayır;
- Avadanlıqdan istifadə edənlərə təhlükəsiz iş vərdişlərini öyrədir;
- Mütəmadi olaraq avadanlıqların inventarizasiyasını aparır;
- Avadanlıqlardan istifadə edən tələbələrin qeydiyyatını aparır, istifadə prosesində biləvasitə iştirak edir.

Bilməlidir:

- Mərkəzin fəaliyyətinə aid təşkilati-inzibati sənədlər və digər orqanların normativ materialları;
- Avadanlıqlardan istifadə qaydası;
- ekoloji qanunvericiliyin əsasları;
- Daxili əmək intizamı qaydalarını;
- Əmək qanunvericiliyinin əsaslarını, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizənin norma və qaydalarını

Tələblər:

- Ali peşə (texniki) təhsili
- Avtomatlaşdırma, elektronika və mexaniki təmir üzrə biliklər;
- Beynəlxalq tipli elektron avadanlıqlar ilə iş təcrübəsi;
- Müvafiq sahədə ən azı 5 il əmək stajının olması;
- Ms Office proqramında yüksək səviyyədə işləmək bacarığının olması;
- Azərbaycan dili mükəmməl, İngilis dili mükəmməl, rus dilini orta üst səviyyədə bilməlidir.

Bizi Telegram-dan izləyin! https://t.me/s/enaxeber

Əmək şəraiti:

- İş saatları: 1-5 günlər saat 09:00-18:00
- Əmək qanunvericiliyinin bütün tələblərinin icrası
- Əmək haqqı 1 000 (Bir min) manat

Maraqlı olanlar CV-ni “Tədris avadanlıqlarının istismarı üzrə texnik” başlığı ilə office@universitasinternational.com ünvanına göndərə bilər.

***

Müasir tipli Peşə Təhsili Mərkəzi vakansiya elan edir:

Vəzifə : Tədris prosesinin təşkili üzrə mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

- Təlim – tədris cədvəllərinin, auditor və laborator təlimlərin (nəzəri və praktiki) təşkili cədvəllərinin hazırlanması;
- Həftəlik, aylıq və illik tədris proqramlarının hazırlanması;
- Tədrisin icrasına nəzarət işinin təşkil olunması;
- Tədris prosesinin təşkili ilə bağlı öhdəliklərin, təhsil alan və təhsil verənlər ilə tədris cədvəllərinin hazırlanması, müvafiq zamanların uyğunlaşdırılması prosesinin təşkil olunmas;
- Tədrisə zəruri olan avadanlıqların, vəsaitlərin, pre-rekvizitlərin hazırlanması prosesinin təmin edilməsi;
- Mərkəzdə tədris prosesinin təşkil olunması;
- Dərslərdə davamiyyət məsələlərinin qeydiyyatını aparır;
- Mərkəzdə fəaliyyət göstərən kənar təlimçilərin fəaliyyətini kordinasiya edir;
- Mərkəzdə tədris olunan fəaliyyət sahələri üzrə müvafiq təlimçilərdən ibarət baza formalaşdırır;
- Təlimçilərin Mərkəzdə dərs qrafikləri üzrə təlim prosedurlarında iştiraklarını təmin edir;
- Tədris prosesinda tələbələrin qiymətləndirmələrini həyata keçirir;

Bilməlidir:

- Azərbaycan Respublikasının qanunlarını;
- Müvafiq sahə üzrə beynəlxalq standartları;
- Tədrisin təşkili ilə bağlı Nazirlər Kabineti və Mərkəzi icra hakimiyyəti orqanlarının müvafiq qərarları və qaydalarını;
- Əməyin təşkilinin əsaslarını;
- Daxili əmək intizamı qaydalarını;
- Əmək qanunvericiliyinin əsaslarını, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizənin norma və qaydalarını

Tələblər:

- Ali təhsil, müvafiq sahə üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi
- Ms Office proqramında yüksək səviyyədə işləmək bacarığının olması;
- Azərbaycan dili mükəmməl, İngilis dili və rus dilini orta üst səviyyədə bilməlidir.

Əmək şəraiti:

- İş saatları: 1-5 günlər saat 09:00-18:00
- Əmək qanunvericiliyinin bütün tələblərinin icrası
- Əmək haqqı 1 300 (Bir min üç yüz) manat

Maraqlı olanlar CV-ni “Tədris prosesinin təşkili üzrə mütəxəssis” başlığı ilə office@universitasinternational.com ünvanına göndərə bilər.

***

Müasir tipli Peşə Təhsili Mərkəzi vakansiya elan edir:

Vəzifə : Kargüzar (Qeydiyyat üzrə mütəxəssis)

Vəzifə öhdəlikləri:

- Mərkəzə daxil olan sənədləri qəbul etmək, qeydyyata almaq, aidiyyatı üzrə çatdırılmasını və cavablandırılmasını təmin etmək;
- Mərkəzdə sənədlərin tez və vaxtında dövriyyəsini, sənədlərlə işin təşkilini, sənədlərin vaxtında icrasına cari nəzarət və müəyyən olunmuş qaydada arxivləşməni həyata keçirmək;
- Daxil olan sənədlərin, məktubların, vətəndaşların ərizə və şikayətlərini, təkliflərin icrası olunduqdan sonra sənədləri saxlamaq və onlardan istifadə edilməsini təmin etmək;
- Xaric olan sənədlərin aidiyyatı üzrə göndərilməsini, təsnifləşdirilməsini və statistik hesabatların aparılmasını təmin etmək;
- Vətəndaşların qəbulunu təşkil etmək, müraciətlərə baxılmasını və qanunvericiliklə müəyyən edilmiş müddətdə və qaydada müvafiq tədbirlərin görülməsini təmin etmək;
- Mərkəzə müraciət edən tələbə və müdavimlərin müvafiq qeydiyyatının aparılması;
- Qeydiyyat jurnallarının tərtib edilməsi;

Bilməlidir:

- Azərbaycan Respublikasının Əmək məcəlləsi
- "Vətəndaşların müraciətləri haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu
- "Dövlət hakimiyyəti orqanlarında, idarə, təşkilat və müəssisələrdə vətəndaşların təklif, ərizə və şikayətləri üzrə kargüzarlığın aparılması Qaydaları”;
- "Dövlət hakimiyyəti orqanlarında, idarə, təşkilat və müəssisələrində kargüzarlığın aparılmasına dair Təlimat”;
- "Dövlət orqanlarında, dövlət mülkiyyətində olan və paylarının (səhmlərinin) nəzarət zərfi dövlətə məxsus olan hüquqi şəxslərdə və büdcə təşkilatlarında kargüzarlığın aparılmasına dair Təlimat”
- Əməyin təşkilinin əsaslarını;
- Daxili əmək intizamı qaydalarını;
- Əmək qanunvericiliyinin əsaslarını, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizənin norma və qaydalarını

Tələblər:

- Ali təhsil, müvafiq sahə üzrə ən azı 3 il əmək stajı;
- Ms Office proqramında yüksək səviyyədə işləmək bacarığının olması;
- Azərbaycan dili mükəmməl, İngilis dili və rus dilini orta üst səviyyədə bilməlidir.

Əmək şəraiti:

- İş saatları: 1-5 günlər saat 09:00-18:00
- Əmək qanunvericiliyinin bütün tələblərinin icrası
- Əmək haqqı 1 000 (Bir min) manat

Maraqlı olanlar CV-ni “Kargüzar (Qeydiyyat üzrə mütəxəssis)” başlığı ilə office@universitasinternational.com ünvanına göndərə bilər.

***

Müasir tipli Peşə Təhsili Mərkəzi vakansiya elan edir:

Vəzifə : İnnovativ tədris texnologiyalarının tətbiqi üzrə mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

- Əmək bazarını araşdıraraq dövrün tələblərinə uyğun ixtisasların tədrisi ilə bağlı təkliflər verir;
- Beynəlxalq təcrübəyə əsaslanaraq yeni tədris proqramlarının tətbinə dair təkliflər hazırlayır;
- Faktiki tədris olunan ixtisaslar üzrə yeni innovativ texnologiyalardan istifadə edərək proqramların keyfiyyət göstəricilərinin artırılmasına yönəlmiş təkliflər ilə çıxış edir;
- Beynəlxalq təcrübədə əmək bazarları haqqında nümunəvi araşdırma modellərinin tətbiqinə dair təklifləar hazırlayır;
- Yeni tədris proqramlarının əmək bazarına uyğunlaşdırılması istiqamətində təkliflər verir;
- Tədris proqramlarının keyfiyyətinin artırılmasına dair təkliflərlə çıxış edir;

Bilməlidir:

- Azərbaycan Respublikasının qanunlarını;
- Müvafiq sahə üzrə beynəlxalq standartları;
- Əməyin təşkilinin əsaslarını;
- Daxili əmək intizamı qaydalarını;
- Əmək qanunvericiliyinin əsaslarını, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizənin norma və qaydalarını

Tələblər:

- Ali təhsil, müvafiq sahə üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi;
- Ms Office proqramında yüksək səviyyədə işləmək bacarığının olması;
- Azərbaycan dili mükəmməl, İngilis və rus dillərini işlək səviyyədə bilməlidir.

Əmək şəraiti:

- İş saatları: 1-5 günlər saat 09:00-18:00
- Əmək qanunvericiliyinin bütün tələblərinin icrası
- Əmək haqqı 1 100 (Bir min bir yüz) manat

Maraqlı olanlar CV-ni “İnnovativ tədris texnologiyalarının tətbiqi üzrə mütəxəssis” başlığı ilə office@universitasinternational.com ünvanına göndərə bilər.

***

Müasir tipli Peşə Təhsili Mərkəzi vakansiya elan edir:

Vəzifə : Kitabxanaçı

Vəzifə öhdəlikləri:

- Mərkəzin kitabxana sistemini yaradır;
- Kitabxananın kitab fondunun düzülüşünü və saxlanılmasını təşkil edir;
- Kitabxana kataloqlarının təşkilində, ədəbiyyatın işlənməsində iştirak edir;
- Dərslik fondunun yaradılmasında və qorunmasında iştirak edir;
- Müxtəlif tədris ədəbiyyatının sistemləşdirilməsi, qorunması və tədris prosesində istifadəsini təmin edir
- Tələbələrin kitabxanadan istifadəsinə şərait yaradır, müvafiq qeydiyyatını aparır;
- Kitabxana fondunun elektron bazasını yaradır;
- Kitabxana fondunun daim genişləndirilməsi və inkişafı üçün təkliflərlə çıxış edir;
- Kitabxananın mühafizə rejimini formalaşdırır, və ona nəzarət edir;
- Tələbələrin kitabxanadan istifadə etməli haqqında mütəmadi hesabatlar hazırlayır;
- Kitabxananın iş rejiminə əməl edir;
- Kitabxananın perspektiv inkişaf proqramlarının və iş planının hazırlanmasında birbaşa iştirak edir;
- Mütaliə mədəniyyətini formalaşdıran kitabxana – biblioqrafiya biliklərini tələbələr arasında təbliğ edir.

Bilməlidir:

- Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyasını
- “Kitabxana işi haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununu;
- Daxili əmək intizamı qaydalarını;
- Əmək qanunvericiliyinin əsaslarını, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizənin norma və qaydalarını

Tələblər:

- ali kitabxanaçılıq və ya ali pedaqoji təhsil, kitabxanaçı vəzifəsində;
- Müvafiq sahədə ən azı 3 il əmək stajının olması;
- Ms Office proqramında yüksək səviyyədə işləmək bacarığının olması;
- Azərbaycan dili mükəmməl, İngilis dili və rus dilini orta üst səviyyədə bilməlidir.

Əmək şəraiti:

- İş saatları: 1-5 günlər saat 09:00-18:00
- Əmək qanunvericiliyinin bütün tələblərinin icrası
- Əmək haqqı 1 000 (Bir min) manat

Maraqlı olanlar CV-ni “Kitabxanaçı” başlığı ilə office@universitasinternational.com ünvanına göndərə bilər.

***

Müasir tipli Peşə Təhsili Mərkəzi vakansiya elan edir:

Vəzifə : Metodist (İdarəetmə peşələri üzrə)

Vəzifə öhdəlikləri:

- Mərkəzin tədris prosesində fəaliyyət istiqamətləri üzrə işlərin vəziyyətini öyrənir, onun səmərəliliyinin artırılmasına dair təkliflər verir;
- Mərkəzin fəaliyyət sahəsi üzrə metodik tövsiyə, vəsait, tədris plan və proqramları, tədris-metodiki sənədlərini hazırlayır və təsdiq edilməsini təşkil edir.;
- Müvafiq bölmələr üzrə seminar-müşavirə, təcrübə mübadiləsi, açıq dərslər və müzakirələr keçirir;
- Təhsil proqramlarına uyğun tədris proqramlarının tərtibinə nəzarət edir;
- Pedaqoji prosesin və onun nəticələrinin təhlili əsasında mərkəzin pedaqoji işçilərinin ustalığının yüksəldilməsi ilə məşğul olur;
- Müvafiq sahədə qabaqcıl iş təcrübəsini öyrənir;
- Mərkəzdə tədrisin müasir metodları, pedaqoji texnologiyalar və mexanizmlərdən istifadə etməklə fəaliyyət göstərməsini təmin etməkdə metodiki yardım göstərir;
- Mərkəzdə metodik işin vəziyyətinin öyrənilməsi, müvafiq addımların atılması və təşkili üzrə məsləhətlər verir və kömək göstərir;
- Beynəlxalq sferada müvafiq sahələr üzrə baş verən dəyişiklikləri izləyir və bu dəyişikliklərə əsasən müvcud tədris proqramında yenilənmələr edilməsinə nəzarət edir.

Bilməlidir:

- Azərbaycan Respublikasının qanunlarını;
- Yaşlıların təhsili və ömür boyu təhsilin (Lifelong learning) tələblərini bilməlidir;
- Müasir peşə tədris texnologiyalarını, online platformalar üzərindən tədrisin təşkilinin əsaslarını bilməlidir;
- Müvafiq sahə üzrə beynəlxalq standartları;
- Əməyin təşkilinin əsaslarını;
- Daxili əmək intizamı qaydalarını;
- Əmək qanunvericiliyinin əsaslarını, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizənin norma və qaydalarını

Tələblər:

- Ali təhsil, müvafiq sahə üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi;
 M-s Office proqramında yüksək səviyyədə işləmək bacarığının olması;
- Azərbaycan dili mükəmməl, İngilis dili mükəmməl, rus dilini orta üst səviyyədə bilməlidir.

Əmək şəraiti:

- İş saatları: 1-5 günlər saat 09:00-18:00
- Əmək qanunvericiliyinin bütün tələblərinin icrası
- Əmək haqqı 1 300 (Bir min üç yüz) manat

Maraqlı olanlar CV-ni “Metodist (İdarəetmə peşələri üzrə)” başlığı ilə office@universitasinternational.com ünvanına göndərə bilər.

***

Müasir tipli Peşə Təhsili Mərkəzi vakansiya elan edir:

Vəzifə : İnformasiya texnologiyaları üzrə mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

- İnternet trafikinin analizini təmin edir;
- Telefon şəbəkəsinin istifadəsi barədə sənədlərin hazırlanmasında iştirak edir;
- Telefon şəbəkəsi ilə bağlı texniki problemlərin həllində iştirak edir;
- Təşkilatın lokal şəbkəsinin təşkilində iştirak edir;
- Şəbəkə avadanlığının yeniləşməsinin planlaşdırılması məqsədilə kompyuter texnologiyaları sahəsində yenilikləri izləyir;
- İnformasiya və avadanlıq sistemlərinin istismarı və istifadəsi üzrə metodik və normativ materialların və təlimatların işlənib hazırlanmasında iştirak edir;
- İnternet şəbəkənin yaradılması və təminatı üzrə işləri yerinə yetirir;
- İstifadəçi kompüterlərinə nəzarət və çıxan problemlərin həlli;
- İT avadanlıqlarının (Hardware) quraşdırılması və avadanlıqlarda çıxan problemlərin həll;
- Ümumi sistem və tətbiqi proqram vasitələrini (əməliyyat sistemləri, ofis proqramları və s.) qurmaq və düzgün işləməsinə nəzarət etmək;
- Mərkəzin şəbəkə sisteminin qurulması, mütəmadi nəzarətdə saxlanılması;
- Nəzarət müşahidə kameralarının fasiləsiz işləməsinin təmin olunması;
- Mərkəzin veb saytının yaradılmasında, dizayn tərtibatında, saytda yerləşdiriləcək məlumatların dəqiqləşdirilməsində, lazımi informasiyanın təmin edilməsində iştirak etmək və saytın daim yenilənməsinə və işlək vəziyyətdə olmasına nəzarət etmək;
- Mərkəzin sosial şəbəkələrdəki səhifələrini idarə etmək, müxtəlif məlumat portallarında Mərkəz haqqında informasiya yerləşdirmək və nəzarətdə saxlamaq;
- Mərkəzə dair muxtəlif tədbirlər (konfrans, iclas, görüş, seminar, mətbuat konfransı və s.) təşkil etmək.

Bilməlidir:

- İstismarda olan texniki avadanlıqların ümumi iş prinsipini;
- Şəbəkənin ümumi xüsusiyyətlərini, müvafiq təlimatları, şəbəkənin ümumi strukturunu və işləmə prinsipini,
- Daxili əmək intizamı qaydalarını;
- Əmək qanunvericiliyinin əsaslarını, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizənin norma və qaydalarını

Tələblər:

- İnformasiya texnologiyaları üzrə ali təhsilin olması;
- Müvafiq sahədə ən azı 3 il əmək stajının olması;
- Ms Office proqramında yüksək səviyyədə işləmək bacarığının olması;
- Qrafik dizayn proqramlarının əsaslarını bilməlidir;
- Əməliyyat sistemləri ilə bağlı işləri yüksək səviyyədə bilməlidir;
- Proqram təminatı ilə bağlı işləri (Software) yüksək səviyyədə bilməlidir;
- İT avadanlıqları ilə yüksək iş bacarıqları (Hardware) olmalıdır;
- Azərbaycan dili mükəmməl, İngilis dili və rus dilini orta üst səviyyədə bilməlidir.

Əmək şəraiti:

- İş saatları: 1-5 günlər saat 09:00-18:00
- Əmək qanunvericiliyinin bütün tələblərinin icrası
- Əmək haqqı 1 000 (Bir min) manat

Maraqlı olanlar CV-ni “İnformasiya texnologiyaları üzrə mütəxəssis” başlığı ilə office@universitasinternational.com ünvanına göndərə bilər.

***

Müasir tipli Peşə Təhsili Mərkəzi vakansiya elan edir:

Vəzifə : Baş mühasib

Vəzifə öhdəlikləri:

- Mərkəzdə uçotun formalaşdırılmasını, baş vermiş maliyyə-təsərrüfat əməliyyatları üzrə ilkin uçot sənədləri əsasında aktivlər, öhdəliklər, kapital, gəlir və xərclər barədə məlumatların yığılmasını, qeydiyyatını və ümumiləşdirilməsini, bu məlumatlara uyğun olaraq analitik və sintetik uçotunun aparılmasını, habelə maliyyə, vergi və digər hesabatların müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib və təqdim edilməsini və mühasibat uçotu sənədlərinin saxlanılmasını təmin edir;
- Xərclər smetasının hazırlanmasını və icrasını təşkil edir;
- İlkin uçot sənədlərinin, hesablaşmaların və ödəniş öhdəliklərinin aparılmasına, əməkhaqqı fondunun sərf olunmasına, vəzifə maaşlarının təyin edilməsinə, aktivlərin və öhdəliklərin inventarizasiyasının, mühasibat uçotunun aparılmasına nəzarət edir;
- Aktivlərin çatışmazlıqları və mənimsənilməsi haqqında sənədlərin tərtibində iştirak edir, lazımi hallarda müvafiq işlərin hüquq-mühafizə orqanlarına verilməsinə nəzarət edir;
- İnventarizasiya zamanı aktiv və öhdəliklərin mövcud faktiki qalığı ilə mühasibat uçot məlumatları arasında yaranmış kənarlaşmaların aradan qaldırması ilə əlaqədar müvafiq işləri yerinə yetirir;
- Ştat, maliyyə, bank və kassa intizamına ciddi əməl edilməsi, inzibati-təsərrüfat və digər xərclərin, debitor borclarının, çatışmazlıqların və digər itkilərin mövcud qaydalara uyğun mühasibat uçotunda əks etdirilməsini və uçotdan silinməsini təmin edir;
- Mühasibat sənədlərinin çoxaldılması, tərtib edilməsi və arxivə təhvil verilməsinin mövcud qaydada yerinə yetirilməsinə nəzarət edir;
- Mühasibat uçotunun səmərəli təşkilinə, kompüterləşməsinə və beynəlxalq standartlara uyğun qurulmasına diqqət yetirir;
- Mərkəz tərəfindən həyata keçirilən bütün maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotunda düzgün əks etdirilməsini təmin etmək;
- Vergilərin və digər icbari ödənişlərin hesablanması və onların ödənilməsinə nəzarət etmək;
- Müqavilələrin təsdiqləyici sənədlərin tərtib edilməsi və imzalanması, hesablaşmaların vaxtında və tam icra edilməsinə aid olan şərtlərinin yerinə yetirilməsinə nəzarət etmək;
- Mühasibatlıq fəaliyyəti ilə bağlı arxivləşdirməni təmin etmək;
- Qabaqcıl daxili və xarici təcrübə mühasibat uçotunun təşkilinin təkmilləşdirilməsi;
- Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılmasını, inventarizasiyasının müəyyən olunmuş müddətdə keçirilməsinə nəzarət və iştirak etmək;
- İşə qəbul edilmiş əməkdaşlara bank hesabı açılması və əməkdaşların əmək haqqı kartlarının sifarişinə və təmin edilməsinə dair müvafiq banklara müraciətlərin həyata keçirilməsi.

Bilməlidir:

- “Təhsil haqqında” və “Mühasibat uçotu haqqında” Azərbaycan Respublikasının qanunlarını;
- Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartlarını və bu standartlara əsasən mühasibat uçotunun aparılması qaydalarını,ilkin uçot sənədləri əsasında analitik və sintetik uçotun aparılması qaydalarını, maliyyə, vergi və digər hesabatların tərtib edilməsi qaydasını, mühasibat uçotunun təşkilini;
- Təhsil müəssisəsinin strukturunu, onun perspektiv inkişaf strategiyasını;
- Mühasibat uçotunun təhsil müəssisəsində təşkilinin təlimat və müddəalarını;
- Debitor borclarının silinməsi, debitor və kreditorlarla hesablaşma tələblərini, aktivlərin və öhdəliklərin inventarizasiyası qaydalarını;
- Maliyyə hesabatlarının formasını, tərtib və təqdim edilmə müddətlərini;
- Təsərrüfat və maliyyə fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsində mütərəqqi metodları, işin təşkilini, iqtisadiyyatı;
- Əməyin və idarəetmənin təşkilini; əmək, maliyyə, vergi qanunvericiliyini;
- Əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, sanitar-gigiyena və yanğından mühafizə norma və qaydalarını.

Tələblər:

- Mühasibat sahəsində ali təhsil;
- Müvafiq vəzifələrdə minimum 5 ildən az olmayaraq əmək stajı;
- Ms Office proqramında yüksək səviyyədə işləmək bacarığının olması;
- Azərbaycan dili mükəmməl, İngilis dili və rus dilini orta üst səviyyədə bilməlidir.

Əmək şəraiti:

- İş saatları: 1-5 günlər saat 09:00-18:00
- Əmək qanunvericiliyinin bütün tələblərinin icrası
- Əmək haqqı 1 600 (Bir min altı yüz) manat

Maraqlı olanlar CV-ni “Baş mühasib” başlığı ilə office@universitasinternational.com ünvanına göndərə bilər.

***

Müasir tipli Peşə Təhsili Mərkəzi vakansiya elan edir:

Vəzifə : SƏTƏMM üzrə mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

- İş yerlərində əməyin mühafizəsi və texniki təhlükəsizliyinə nəzarət etməsi;
- İstehsalatda zədələnmə səbəblərinin analizı və qarşısını almaq üçün tədbirlər hazırlamalı və onların həyata keçirilməsini təşkil etməsi;
- İş yerlərində sanitar texniki vəziyyətin yoxlanılmasında iştirak etməsi;
- İş şəraitinin yaxşılaşdırılmasına yönələn kompleks planların hazırlanmasını təşkil etməsi;
- Müvafiq nümayəndələr ilə birlikdə binaların, tikililərin, maşın və mexanizmlərin, qurğuların, işçilərin kollektiv və fərdi mühafizə vasitələrinin, sanitar-texniki qurğuların vəziyyətini və ventillyasiya sistemlərinin əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası və ətraf mühitin mühafizəsinin tələblərinə uyğunluğunun yoxlanılması;
- Struktur bölmələrində, istehsalatda ətraf mühitin çirkləndirilməsinin qarşısını almaqda tədbirlərin görülməsində iştirak etməsi;
- Təxliyyə planının hazırlanmasında iştirak edilməsi və işçilərə bu barədə təlimat keçirilməsi;
- Müəssisədaxili intizam qaydalarına, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası və sanitar-gigiyena norma və qaydalarına riayət edilməsi;
- Əmək müqaviləsi ilə üzərinə götürdüyü vəzifələrin vaxtında və lazımınca icra edilməsi və onların pozulmasına yol verilməməsi;
- Fəaliyyəti ilə bağlı mütəmadi olaraq birbaşa rəhbərinə hesabatlar hazırlayıb təqdim edilməsi;
- Birbaşa rəhbərinin konkret tapşırıq və sərəncamlarının yerinə yetirilməsi;
- İşə götürülənlərlə giriş təlimatı aparmalı və işçilərə əməyin mühafizəsi üzrə ortaya çıxan məsələlərin aradan qaldırılmasına köməklik etməsi;
- Qulluqçuların və mühəndis texniki işçilərin əməyin mühafizəsi və təhlükəsizlik təlimatı üzrə biliklərinin yoxlanılmasında iştirak etməsi;
- SƏTƏMM üzrə təlimatların işlənib hazırlanmasında iştirak etməsi;
- İstehsalatda bədbəxt hadisələrin araşdırılmasında iştirak etməsi;
- İşçilərin sağlamlığına təhlükə yarada bilən fəaliyyət növlərini saxlatdırması;
- Potensial təhlükə mənbəyi olan iş metodlar, proseslər, və ya materiallar üzrə işçilərin mühafizəsinə yönəldilmiş tədbirləri məsləhət görməsi;
- İş şəraitini, avadanlıqları, və təcrübələri təhlükəsizlik standartlarına və dövlətin tələblərinə uyğunluğunu təmin etmək məqsədi ilə onları təftiş etməsi və qiymətləndirməsi. Keyfiyyət üzrə dövri qiymətləndirmələr və özünü qiymətləndirmə sistemləri hazırlamaq.

Bilməlidir:

- Azərbaycan Respublikasının qanunlarını;
- Müvafiq sahə üzrə beynəlxalq standartları;
- Əməyin təşkilinin əsaslarını;
- Daxili əmək intizamı qaydalarını;
- Əmək qanunvericiliyinin əsaslarını, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizənin norma və qaydalarını

Tələblər:

- Ali təhsil, müvafiq sahə üzrə ən azı 5 il iş təcrübəsi;
- SƏTƏMM mühəndisliyi üzrə sertifikatı olmalıdır;
- Ms Office proqramında yüksək səviyyədə işləmək bacarığının olması;
- Azərbaycan dili mükəmməl, İngilis dili və rus dilini orta üst səviyyədə bilməlidir.

Əmək şəraiti:

- İş saatları: 1-5 günlər saat 09:00-18:00
- Əmək qanunvericiliyinin bütün tələblərinin icrası
- Əmək haqqı 1 000 (Bir min) manat

Maraqlı olanlar CV-ni “SƏTƏMM üzrə mütəxəssis” başlığı ilə office@universitasinternational.com ünvanına göndərə bilər.

***

Müasir tipli Peşə Təhsili Mərkəzi vakansiya elan edir:

Vəzifə : Təlim – Tədris şöbəsinin müdiri

Vəzifə öhdəlikləri:

- Tələbələrin tədris planına uyğun dərslərinin keçirilməsini təşkil edir;
- Tədrisin tam tsikl üzrə təşkilini təmin edir (planlama, tədrisin təşkili, inzibati hazırlığı, tədrisin keyfiyyətinin qiymətləndirilməsi, müdavimlərin performanslarının dəyərləndirilməsi və sertifikasiya);
- İmtahan prosesinin dünya standartlarına uyğun şəkildə təşkil edilməsi işini təşkil edir;
- Mərkəzdə tədris olunan fəaliyyət sahələrinin nəzərdə tutulmuş təlim proqramlarına əsasən təşkil olunmasına nəzarət edir;
- Dünya təcrübəsində tədris proqramlarının standartları üzrə baş verən dəyişiklikləri izləyir və mpvcud kurrikulumlara tətbiqinə nail olur;
- Tədris cədvəllərinin təşkilini kordinasiya edir;
- Kənar təlimçilərin fəaliyyətini kordinasiya edir;
- Əmək bazarının araşdırır və ehtiyac duyulan fəaliyyət sahələri üzrə təlim proqramlarının hazırlanmasına dair təkliflər verir;
- Mərkəzin kitabxana sisteminin qurulmasında biləvasitə iştirak edir;
- Şöbənin işçiləri barəsində həvəsləndirmə və intizam tənbehi tədbirləri görülməsi üçün Mərkəzin rəhbərliyinə təqdimat verir;
- Müvafiq olaraq şöbəyə daxil olan məktub, ərizə, şikayət və təkliflərə qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada baxılmasını təşkil edir;
- Şöbədə kargüzarlıq işlərinin aparılmasını və məxfilik rejimini təmin edir;
- Şöbəni təmsil edir;

Bilməlidir:

- “Təhsil haqqında” Azərbaycan Respublikasının qanunlarını;
- Təhsil və elm sahəsinə aid Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərman və sərəncamlarını;
- Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin aidiyyəti qərar və sərəncamlarını;
- Azərbaycan Respublikasının təhsil sahəsi üzrə mərkəzi icra hakimiyyəti orqanının aidiyyəti qərar, sərəncam və əmrlərini;
- Yaşlıların təhsili və ömür boyu təhsilin (Lifelong learning) tələblərini bilməlidir;
- Tədrisin təşkili ilə bağlı Nazirlər Kabineti və Mərkəzi icra hakimiyyəti orqanlarının müvafiq qərarları və qaydalarını;
- İdarəetmənin təşkilini;
- Təhsil müəssisəsinin profilinə uyğun istehsal sahələrini, qabaqcıl ölkələrdə fəhlə kadrlarının hazırlanması sahəsindəki təcrübəni;
- Əmək qanunvericiliyini;
- Əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, sanitar-gigiyena və yanğından mühafizə norma və qaydalarını.

Tələblər:

- Ali təhsil, müvafiq sahə üzrə ən azı 5 il iş təcrübəsi olan
- Ms Office proqramında yüksək səviyyədə işləmək bacarığının olması;
- Azərbaycan dili mükəmməl, İngilis dili mükəmməl, rus dilini orta üst səviyyədə bilməlidir.

Əmək şəraiti:

- İş saatları: 1-5 günlər saat 09:00-18:00
- Əmək qanunvericiliyinin bütün tələblərinin icrası
- Əmək haqqı 1 600 (Bir min altı yüz) manat

Maraqlı olanlar CV-ni “Təlim – tədris şöbəsinin müdiri” başlığı ilə office@universitasinternational.com ünvanına göndərə bilər.

***

Müasir tipli Peşə Təhsili Mərkəzi vakansiya elan edir:

Vəzifə : Təsərrüfat və texniki işlər üzrə mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

- Binaların, avadanlıqların texniki istismarına cavabdehdir və tikinti və təmir işlərinin vaxtında aparılmasına nəzarət edir;
- Elektrik naqillərinin, elektrik avadanlıqlarının, fasiləsiz enerji təchizatı, haqlı və qənaətli enerji istehlakının sağlamlığının gündəlik monitorinqini təmin edir;
- Müəssisədə su təchizatı, istilik, kanalizasiya və havalandırma cihazlarının fasiləsiz işini təmin edir. Su və istiliyin əsaslandırılmış və qənaətli istifadəsinə nəzarət edir;
- Yanğın və fövqəladə halların təhlükəsizliyini yaxşılaşdırmaq və təhlükəsizlik pozuntularının aradan qaldırılması üçün tədbirlər görmək üçün təlimat və təkliflər hazırlayır və təsdiq üçün təqdim edir;
- Mərkəzdə kommunal təsərrüfatın fasiləsizliyinin təmin edilməsi;
- Kommunal xərclərin sərfiyyatına dair istismar proqramlarının hazırlanması və tətbiq edilməsi;
- Mərkəzdə təmizlik və mühafizə xidmətlərinin yerinə yetirilməsinə nəzarət mexanizminin qurulması və mütəmadi izlənilməsi;
- Mərkəzdə quraşdırılmış qurğu və avadanlıqların (isitmə, soyutma, havalandırma, yanğın xəbərverici, işıqlandırma, lift, generator və s.) işlək vəziyyətdə olmasına nəzarət və avadanlıqlara texniki xidmətlərin göstərilməsinin təşkil edilməsi;
- İnzibati xidmətlərlə bağlı müqavilələrin icrasına nəzarət edilməsi;
- Mərkəzin binalarının və ətraf ərazisinin, yardımçı tikili və qurğularının, əsas vəsaitlərin əsaslı və cari təmir işlərinin təşkil edilməsi;
- Mərkəzdə bilavasitə iş yerlərinin sağlam sanitariya-gigiyena şəraitinin və əməyin mühafizəsinin qüvvədə olan normativlərə uyğunlaşdırılması məqsədi ilə tədbirlər görür;
- Mərkəzdə işçilərin əməyin mühafizəsi normaları və qaydaları üzrə təlimatlandırılmasının, biliklərinin yoxlanılmasının təşkilini və əməyin mühafizəsinin təbliğini həyata keçirir;
- Mərkəzin balansında (istifadəsində) olan avtonəqliyyat vasitələrinin satın alınması, istismarı, texniki baxışı, təmiri, ehtiyat hissələrinin alışı və quraşdırılmasına nəzarət edir.

Bilməlidir:

- Cəmiyyətin istehsal, maliyyə-təsərrüfat hesablı fəaliyyətlərini tənzimləyən qanunvericiliyi və qaydaları;
- Mərkəzin fəaliyyətinə aid təşkilati-inzibati sənədlər və digər orqanların normativ materialları;
- Təsərrüfat və maliyyə müqavilələrinin bağlanması və icrası qaydası;
- Ekoloji qanunvericiliyin əsasları;
- Daxili əmək intizamı qaydalarını;
- Əmək qanunvericiliyinin əsaslarını, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizənin norma və qaydalarını

Tələblər:

- Ali peşə (texniki) təhsili
- Müvafiq sahədə ən azı 7 il əmək stajının olması;
 -Ms Office proqramında yüksək səviyyədə işləmək bacarığının olması;
- Azərbaycan dili mükəmməl, İngilis dili və rus dilini orta üst səviyyədə bilməlidir.

Əmək şəraiti:

- İş saatları: 1-5 günlər saat 09:00-18:00
- Əmək qanunvericiliyinin bütün tələblərinin icrası
- Əmək haqqı 1 500 (Bir min beş yüz) manat

Maraqlı olanlar CV-ni “Təsərrüfat və texniki işlər üzrə mütəxəssis” başlığı ilə office@universitasinternational.com ünvanına göndərə bilər.

***

Müasir tipli Peşə Təhsili Mərkəzi vakansiya elan edir:

Vəzifə : Daxili keyfiyyətə nəzarət sistemi üzrə baş mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

- İş sahəsində tətbiq etmək üçün keyfiyyətə nəzarət üzrə standartları yeniləmək və təsdiq etmək;
- İş prosesini mənimsəmək , qəbul etmək və keyfiyyətə nəzarət işini planlaşdırmaq;
- Mütəmadi olaraq təftiş və nəzarət tədbirləri həyata keçirmək;
- Mərkəzin daxilində akademik keyfiyyətin təminatı şurası ilə şıx əməkdaşlıq qurur;
- Keyfiyyət standartları üzrə işçilərin təlimini və istiqamətləndirilməsini təmin etmək;
- Müvafiq xidmət və texniki fəaliyyətlərin keyfiyyət standartları ilə uyğunluğuna nəzarət etmək;
- Tədris ilə bağlı statistik məlumatlar toplamaq, təhlil etmək və hesabat hazırlamaq;
- Keyfiyyətə nəzarət sisteminin müəyyən edilməsi məqsədilə seçilmiş xidmətləri qiymətləndirmək;
- Texniki təhlükəsizlik və əməyin mühafizəsi standartlarına uyğun olaraq tədrisin keyfiyyəti ilə bağlı hesabat hazırlamaq
- Keyfiyyət menecmenti sisteminin həyata keçirilməsi və onun mütəmadi inspeksiya nəzarəti (daxili audit) üzrə prosedurlarda iştirak etmək;
- Müəssisənin bölmələrindəki iş fəaliyyəti ilə bağlı yaranan uyğunsuzluqların və problemlərin aşkar edilməsi və aradan qaldırılması istiqamətində keçirilən tədbirlərdə iştirak etmək, tədrisin keyfiyyətinin artırılması ilə bağlı təkliflər hazırlamaq;
- Keyfiyyət idarəetmə sisteminin beynəlxalq standartlara uyğun şəkildə qiymətləndirilməsi üçün illik plana əsasən audit proqramlarının hazırlanmasında, plana uyğun olaraq daxili qiymətləndirmə üzrə tədbirlərin həyata keçirilməsində iştirak etmək;
- Keyfiyyət idarəetmə sisteminə aid sənədlərin dövri olaraq adekvatlığını yoxlamaq, aktuallığını qismən və ya tamamilə itirmiş sənədlərə müvafiq dəyişikliklərin edilməsi ilə bağlı rəhbərliyə təkliflər vermək;
- Müvafiq beynəlxalq keyfiyyət standartlarının İSO 9001/2015, İSO 14001/2015 və İSO 45001/2017 üzrə sertifikatlar ilə bağlı praktik tədbirlər həyata keçirmək və kənar müfəttişləri qəbul etmək;
- Müvafiq sahədə daha səmərəli və təkmilləşdirilmiş məqsədlər və metodlar təklif etmək;
- Keyfiyyət üzrə dövri qiymətləndirmələr və özünüqiymətləndirmə sistemləri hazırlamaq
- Mərkəzinin davamlı olaraq, müdavimlərinin üçüncü tərəf qiymətləndirmə şirkətlərinin cəlb olunması və qiymətləndirilməsi ilə beynəlxalq keyfiyyət standartları əsasında sertifikasiyasının təşkili

Bilməlidir:

- Azərbaycan Respublikasının qanunlarını;
- Müvafiq sahə üzrə beynəlxalq standartları;
- Əməyin təşkilinin əsaslarını;
- Daxili əmək intizamı qaydalarını;
- Əmək qanunvericiliyinin əsaslarını, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizənin norma və qaydalarını

Tələblər:

- Keyfiyyətə nəzarət üzrə ali təhsil, müvafiq sahə üzrə ən azı 5 il iş təcrübəsi
- Daxili auditor və ya lead auditor sertifikatının olması mütləqdir;
- Ms Office proqramında yüksək səviyyədə işləmək bacarığının olması;
- Azərbaycan dili mükəmməl, İngilis dili və rus dilini işlək səviyyədə bilməlidir.

Əmək şəraiti:

- İş saatları: 1-5 günlər saat 09:00-18:00
- Əmək qanunvericiliyinin bütün tələblərinin icrası
- Əmək haqqı 1 500 (Bir min beş yüz) manat

Maraqlı olanlar CV-ni “Daxili keyfiyyətə nəzarət sistemi üzrə baş mütəxəssis” başlığı ilə office@universitasinternational.com ünvanına göndərə bilər.

***

Müasir tipli Peşə Təhsili Mərkəzi vakansiya elan edir:

Vəzifə : Direktor

Vəzifə öhdəlikləri:

- Müəssisənin fəaliyyətinə rəhbərlik edir, təhsil müəssisəsinin ayrı-ayrı bölmələrinin işini, tələbələrin təlim-tərbiyə prosesini səmərəli təşkil edir.
- Kollektivin fəaliyyətini yeni texnikadan istifadə olunmasına, əməyin təşkilinə, qabaqcıl pedaqoji təcrübənin tətbiqinə, tədrisin yüksək səviyyədə qurulmasına yönəldir.
- Təlim-tərbiyə, tədris-istehsalat və təsərrüfat sahələrində çalışan işçilərin səmərəli əmək və istehsalat fəaliyyəti üçün şərait yaradır.
- Pedaqoji işçilərin hüquqlarının qorunmasını və sosial müdafiəsini təmin edir. İşində fərqlənən işçilərin əməyinin qiymətləndirilməsi üçün tədbirlər görür.
- Pedaqoqların, təlimçilərin və digər işçilərin işinə nəzarət edir.
- İstehsalat və təsərrüfat planlarının, tədris plan və proqramlarının yerinə yetirilməsi üçün kollektivi təşkil edir.
- İşçilər və tələbə kollektivi arasında aparılan mədəni-kütləvi, tərbiyə işlərinə rəhbərlik edir.
- Təhsil müəssisəsinin maddi-texniki bazasının inkişafı və genişləndirilməsi, işçilər və tələbələr üçün təhlükəsiz iş şəraitinin yaradılması sahəsində tədbirlərin həyata keçirilməsini, işəgötürənlərin və əmək bazarının tələblərinə uyğun keyfiyyətli kadr hazırlığının strateji istiqamətlərini müəyyənləşdirir.
- Kadr hazırlığını planlaşdırır, mövcud qaydalara uyğun olaraq gənclərin məktəbə qəbulunu, ixtisaslı işçi kadrlarının hazırlanmasını həyata keçirir.
- Məzunların işlə təmin edilməsi məqsədi ilə müvafiq tədbirlərin həyata keçirilməsinə nəzarət edir.
- Müvafiq sahələr üzrə planlaşdırılmış işlərin müəyyən hissəsini müavinə və şöbə rəhbərlərinə həvalə edir, onların işini əlaqələndirir.
- Peşə təhsilinə cəlb olunan vətəndaşların sayının artırılması ilə bağlı tədbirlər görür.
- İşçilərin ixtisas və pedaqoji səviyyəsinin yüksəldilməsi və metodiki işlərin səmərəli təşkili üçün tədbirlər görür.
- Kadrların seçilib yerləşdirilməsini, onlara həvəsləndirmə və intizam tənbehi tədbirlərinin tətbiqi məsələlərini həll edir.
- Kollektivdə sağlam mühit yaradır, yüksək mənəvi-əxlaqi və liderlik nümunəsi göstərir;
- Tədris müəssisəsinin işini müasir idarəetmənin tələblərinə uyğun qurur.
- Büdcədənkənar gəlirlərin əldə olunmasını təşkil edir, maliyyə və ştat intizamına əməl olunması üçün məsuliyyət daşıyır.
- İşəgötürən təşkilatlarla səmərəli əlaqələrin yaradılmasını təmin edir.
- Təhsil müəssisəsinin strateji inkişaf planının hazırlanmasına rəhbərlik edir.
- Respublikada və xarici ölkələrdə fəaliyyət göstərən analoji təhsil müəssisələri ilə əməkdaşlıq əlaqələrinin yaradılmasına rəhbərlik edir.
- İnzibati-təsərrüfat işlərinə rəhbərlik edir və nəzarəti həyata keçirir.
- Müəssisədə yeni peşələr üzrə işçi kadrların hazırlanması barədə müvafiq orqanlar qarşısında təşəbbüslə çıxış edir.
- İşçilərin etik davranış qaydalarına riayət edilməsinə nəzarət edir.

Bilməlidir:

- “Təhsil haqqında” Azərbaycan Respublikasının qanunlarını;
- Təhsil və elm sahələrinə aid Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərman və sərəncamlarını;
- Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin aidiyyəti qərar və sərəncamlarını;
- Azərbaycan Respublikasının təhsil sahəsi üzrə mərkəzi icra hakimiyyəti orqanının aidiyyəti qərar, sərəncam və əmrlərini;
- Peşə təhsili infrastrukturunun əsaslı şəkildə müasirləşdirilməsini;
- Yaşlıların təhsili və ömür boyu təhsilin (Lifelong learning) tələblərini bilməlidir;
- Peşə təhsili üzrə qüvvədə olan dövlət təhsil standartlarını və proqramlarını (kurikulumları);
- Bazar iqtisadiyyatının və əmək bazarının tələbatı ilə uzlaşan peşələrin müəyyən edilməsini;
- Peşə təhsili proqramlarının (kurikulumların) peşə standartlarına uyğun qurulmasını;
- İdarəetmənin təşkilini;
- Tədris planı və proqramlarının tərtibini, tədris-metodiki sənədlərlə işi;
- Müəssisədaxili nəzarəti;
- Təhsil müəssisəsinin profilinə uyğun istehsal sahələrini, qabaqcıl ölkələrdə fəhlə kadrlarının hazırlanması sahəsindəki təcrübəni;
- Tarifləşdirilmə cədvəlinin hazırlanması;
- Müasir təlim-tərbiyə metodlarını;
- Pedaqogika və pedaqoji psixologiya elminin son nailiyyətlərini;
- Tərbiyə işinin təşkili yollarını;
- İnformasiya-kommunikasiya texnologiyalarından istifadə tələblərini;
- Təhsil innovasiyalarını və pedaqoji texnologiyaları;
- Əmək qanunvericiliyini;
- Təhsil müəssisəsinin profilinə uyğun istehsal sahələrinin inkişaf istiqamətlərini, təhsilin iqtisadiyyatını və maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətini, statistikanın əsaslarını;
- Əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, sanitar-gigiyena və yanğından mühafizə norma və qaydalarını.

Tələblər:

- Pedaqoji və ya idarəetmə ixtisas sahələri üzrə ali təhsil və ya təhsil müəssisəsinin profilinə uyğun ali təhsil
- Pedaqoji və ya rəhbər vəzifələrdə 5 ildən az olmayaraq əmək stajı, elmi dərəcəsi və elmi adı olduqda isə 3 ildən az olmayaraq əmək stajı.
- Ms Office proqramında yüksək səviyyədə işləmək bacarığının olması;
- Azərbaycan dili mükəmməl, İngilis dili və rus dilini orta üst səviyyədə bilməlidir.

Əmək şəraiti:

- İş saatları: 1-5 günlər saat 09:00-18:00
- Əmək qanunvericiliyinin bütün tələblərinin icrası
- Əmək haqqı 2 500 (İki min beş yüz) manat

Maraqlı olanlar CV-ni “Direktor” başlığı ilə office@universitasinternational.com ünvanına göndərə bilər.

Ən vacib xəbərləri Telegram kanalımızdan OXUYUN! (https://t.me/enaxeber)

News Department