Sosial iqtisadiyyat

İnternet reklamları televiziya və qəzeti üstələdi: PANDEMİYANIN DAHA BİR NƏTİCƏSİ

Bu il onlayn reklam xərcləmələri ilk dəfə olaraq ənənəvi mediada reklam xərclərini üstələyəcək. ENA.az xəbər verir ki, Financial Times yazdığına görə, reklam sektorunda baş verən dəyişikliklər koronavirus pandemiyası ilə daha da sürətləndi.

GroupM-in proqnoza görə, 2020-ci ildə qlobal reklam xərcləri 530 milyard dollar təşkil edəcək və onlayn reklam bu məbləğin yarısından çoxunu təşkil edəcəkdir.

Ümumi xərclər indikatorunun bu il 11,8% azalması gözlənilir və itkilərin köhnə və yeni reklam formaları arasında qeyri-bərabər paylanacağı gözlənilir. 

Onların hesablamalarına görə, onlayn, Google, Facebook və Alibaba-da xidmətlər daxil olmaqla illik reklam xərcləri 2.4% azalacaq. Ənənəvi mediada, o cümlədən televiziya və qəzetlərdə reklamın qiyməti isə düşəcək. 

Kiçik biznesin reklam xərcləri bazarın getdikcə vacib bir hissəsinə çevrilir və bu "onlayn reklam xərcləmələrinin payının bütün reklam xərclərinin 50% -dən çox olmasının əsas səbəbidir",  - deyə GroupM-un analitiki Brian Weather bildirib.

GroupM-in proqnoza görə, 2020-ci ildə televiziya reklamında dövriyyə 17,6%, qəzetlərdə reklam xərcləri isə 26% azalacaq.

Ən vacib xəbərləri Telegram kanalımızdan OXUYUN! (https://t.me/enaxeber)