Holcim Azerbaijan işçi axtarır - VAKANSİYA
Holcim (Azərbaycan) ASC-də iş imkanları.
Vəzifənin təfərrüatı
Vəzifə: Əsas vəsaitlər və Xəzinadarlıq üzrə Supervayzer
Şöbə: Maliyyə
İş vaxtı: Tam iş vaxtı
Ümumi:
Holcim (Azərbaycan) ASC ölkədə klinker və sement istehsal edən qabaqcıl müəssisələrdən biridir və dünyanın ən böyük sement istehsalçısı olan LafargeHolcim Qrupuna daxildir.
Əsas öhdəliklər və vəzifələr:
• Banklarla əlaqələrin idarə olunması
• Bank tərəfindən tutulan xərclərin azaldılması məqsədilə onların monitorinqini həyata keçirir
• Xəzinədarlığa aid Gündəlik hesabatların hazırlanmasını yoxlayır və rəhbərliyə göndərir
• ƏDV depozit hesabından ödənişlərin idarə olunması
• Əsas vəsaitlərin yerli və beynəlxalq mühasibatliq standartlarına uyğun olaraq düzgün əks etdirilməsi, mütəmadi olaraq əsas vəsaitlərin fiziki hesablanması
• Təmir xərclərinin yerli mühasibatliq standartlarına uyğun olaraq düzgün əks etdirilməsi
• Kapital qoyuluşu üzrə layihələrə mütəmadi olaraq nəzarət edir
• Özünü və ətrafdakı insanları təhlükəsiz bir iş mühiti ilə təmin etmək üçün şirkətin təhlükəsizlik qaydaları və nizamnamələri ilə tam xəbərdar olmaq və onlara ciddi əməl etmək.
Tələb olunan keyfiyyətlər:
• Maliyyə və ya mühasibatlıq üzrə ali təhsil;
• 2 illik iş təcrübəsi;
• Kompüter bacarığı: MS Office, SAP, EFP, BTP proqramları;
• Yaxşı Azərbaycan, İngilis və Rus dilləri bacarığı;
• Əla ünsiyyət, planlaşdırma və təşkilatçılıq, problemlərin həlli bacarıqları;
• Təşəbbüskarlıq, komanda yönümlülük, şirkətə sadiqlik;
Müraciət etmək proseduru:
Maraqlananlar CV-lərini mövzu bölməsində “Əsas vəsaitlər və Xəzinadarlıq üzrə Supervayzer” yazmaqla aze-hr-cv@lafargeholcim.com ünvanında yerləşdirə bilərlər.
Yerləşdirilimiş bütün müraciətlərə baxılacaq və hamıya bərabər imkan yaradılacaqdır.
Qeyd: yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
CV-lərin son qəbul tarixi: 31 Oktyabr 2019
Job Opportunity at Holcim (Azerbaijan) OJSC.
Holcim (Azerbaijan) OJSC is a member of LafargeHolcim Group
Operating in over 90 countries, with more than 110,000 employees, the LafargeHolcim Group is one of the
world’s leaders in production and distribution of Cement, Ready-Mixed Concrete and Aggregates.
Job Description:
Position: Assets and Treasury Supervisor
Department: Finance
Work time: Full Time
Primary responsibilities include:
• Managing the relationship with the banks
• Monitor of banking charges with the aim to minimize those and align with approved fees.
• Checking the correctness of daily Treasury report and send it to Management
• Managing the payments from VAT deposit account
• Responsible for proper recognition of Fixed Assets according to Statutory and International standards.
• Responsible for proper recognition of maintenance expenses according to Statutory standards.
• Responsible for control on CAPEX related projects
• Be fully aware of and strictly follow the safety rules and regulations in the company to ensure safe working environment for him/her-self and people around.
Skills and Qualifications:
• University degree in finance or accounting.
• 2 year experience.
• Computer Skills MS Office, SAP, EFP, BTP applications.
• Good verbal and written skills in English, Azeri and Russian.
• Excellent communication; Planning and organizing; Problem solving skills.
• Initiative, team orientation, loyalty to the company.
Procedure for applying:
Interested people can post CV’s at aze-hr-cv@lafargeholcim.com, Indicating " Assets and Treasury Supervisor " in the subject line.
All applications will be considered and all will be provided with equal access.
Note: only selected candidates will be contacted.
Application deadline: 31 October 2019