TURİZM

Fransa turizmi Olimpiya oyunlarından qazandımı? Rəqəmlər əksini göstərir

Olimpiya Oyunlarına ev sahibliyi edərkən turistlərin həddindən artıq sıxlıq qorxusu fonunda yayın əvvəlindən şəhərdən qaçdıqları üçün Fransa paytaxtı yay turizminə daha yavaş başladı.

Fransa paytaxtının avqustun 11-də başa çatan Olimpiya Oyunlarına hazırlaşdığı bir vaxtda, iyun və iyul aylarında baş verən azalmalardan sonra Parisdəki otellərdə rezervasiyalar son dəqiqələrdə artıb.

Parisdə otellərin doluluğu cəmi 10% artıb

Oyunlar zamanı Parisdə otellərin doluluğu ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə təxminən 10% artaraq 84%-ə çatıb.  Bu, otel sahiblərinin turistlərə endirimlər və təşviqlər təklif etməsi ilə mümkün olub.

Baxmayaraq ki, bəzi ziyarətçilər əvvəlki rezervasiyaları ləğv edib endirimli qiymətlərlə yenidən rezervasiya edə bilsələr də, otaqlar hələ də orta hesabla normal qiymətlərdən ikiqat baha bron edilib.

Avqustun 28-dən başlayaraq Paralimpiya Oyunları zamanı bir neçə otel də bir qədər yüksək tələbat gözləyir.

Son dəqiqədə yaxşılaşmaya baxmayaraq, bu kifayət etmədi. Nə Oyunlara, nə də Taylor Swift-in konsertlərinə gəlməyən turistlər, həm otellərdə, həm də restoranlarda qiymət artımı potensialına görə Parisə getməməyə qərar verdilər. Yerigəlmişkən, Paris artıq ilin əvvəlində otellərə və digər yaşayış yerlərinə vergiləri artırmışdı.

Delta və Air France-KLM Group daxil olmaqla aviaşirkətlər daha əvvəl gəlirin azalması barədə xəbərdarlıq etmişdilər.

Air France-KLM Group iyulun əvvəlində: "Beynəlxalq bazarların Parisdən əhəmiyyətli dərəcədə yayındığı görünür. Şəhər və digər istiqamətlər arasında səyahətlər də adi vaxtlardakı iyun-avqust orta göstəricisindən aşağıdır, çünki Fransada sakinlər tətillərini Olimpiya Oyunlarından sonraya təxirə salırlar. Nəticədə, Air France-KLM hazırda 2024-cü ilin iyun ayına qədər olan dövr üçün 160 milyon avrodan 180 milyon avroya gəlirlərinin azalmasını təxmin edir.”, - açıqlamasını verib.

Paris restoranları və muzeylərində satışlar azalıb

Paris mehmanxanaları az fərqlə gəlirli olimpiada mövsümünə nail ola bilsələr də, restoranlar, muzeylər və mağazalar kimi bir sıra digər turizm və mədəniyyət müəssisələri hələ də Olimpiadaya görə zəif satışlarla mübarizə aparırlar.

Luvr kimi əsas muzeylərə Olimpiada zamanı ziyarətçilərin sayı 22% azalıb. İdman saytlarına yaxın mağazalar və restoranlarda daha yüksək satışlar qeydə alınsa da, daha uzaqda olanlar müştərilərini itirdi. Bir çox Parisli avqust ayında şəhəri tərk etməyi seçir.

Île de la Cité'nin mərkəzində yerləşən restoranlar və digər yerlər də Olimpiadaya hazırlıq davam edərkən Sena çayının ətrafındakı ərazinin bağlanması səbəbindən gəlirlərdə azalma gördü.

Ən vacib xəbərləri Telegram kanalımızdan OXUYUN! (https://t.me/enaxeber)