Şagirdlərin yerinə ev tapşırıqlarını ChatGPT edir. Məktəblər süni intellekt alətlərini qadağan etməlidir, yoxsa onları qəbul etməlidir?
Süni intellekt (AI) chatbotlarının bumu bir müəllimi onu bloklamaq əvəzinə “sinifə daxil etməyə” başlamağa sövq etdi. ENA.az qərb mətbuatına istinadən xəbər verir ki, keçən il istifadəyə verildiyi vaxtdan bütün dünya üzrə məktəblər tələbələrin məşhur süni intellekt (AI) chatbot ChatGPT-dən istifadəsi ilə mübarizə aparır.
ChatGPT maneədirmi?
Danimarkanın mərkəzində yerləşən Horsens Gimnaziyasının ingilis dili müəllimi Mette Molgaard Pedersen, ChatGPT-nin işə salınmasından bir neçə həftə sonra bəzi tələbələrin süni intellekt alətinin köməyi ilə tapşırıqları yerinə yetirdiyini öyrəndi.
Pedersen, "Mənim təcrübəm ondan ibarət idi ki, tələbələr ondan heç düşünmədən istifadə edəcəklər və beləliklə, bu, öyrənməyə maneəyə çevrilir".
"Şagirdlər ev tapşırıqlarını yerinə yetirmək üçün ChatGPT-dən istifadə edirlər. Məktəblər süni intellekt alətlərini qadağan etməlidir, yoxsa onları qəbul etməlidir? Ancaq biz onların istifadə tərzini öyrənmə vasitəsinə çevirə bilsəydik, o zaman biz həm tələbələrə yeni öyrənmə aləti vermis olardıq”, - deyə o əlavə edib.
ChatGPT-dən öyrənmək üçün bir vasitə kimi istifadə edin
ChatGPT-nin bumu Pederseni chatbot-u bloklamaq əvəzinə sinifdə istifadə etmək üçün layihə hazırlamağa başlamağa vadar etdi.
İndi, Pedersen də daxil olmaqla, beş Danimarka liseyi iki illik layihənin bir hissəsi olaraq bəzi siniflərdə texnologiyadan istifadəni təşviq edir.
Tələbələr hələlik bu təşəbbüsdən razıdırlar
Bu yaxınlarda keçirilən ingilis dili dərsində tələbələrə qısa hekayəni əvvəlcə özləri, sonra isə süni intellekt chatbotundan istifadə etməklə təhlil etmək tapşırılıb.
"Düşünürəm ki, bu, əladır. Demək istəyirəm ki, dünyada digərləri kimi bir vasitədir. Bu, demək olar ki, axtarış motoruna bənzəyir, lakin siz onunla daha konkret ola bilərsiniz və o, Google-a nəsə yazmaqdansa, sizə daha dəqiq cavablar verə bilər", deyə şagirdlərdən biri bildirib.
Kağız əsaslı testlərə qayıdın
Pedersen hesab edir ki, detektorlardan istifadə etmək silah yarışıdır, çünki süni intellekt alətləri detektorlardan yayınmaq üçün daim inkişaf edəcək.
"Məktəb sisteminin əsas məqsədinin fırıldaq edən şagirdləri aşkar etmək olduğunu düşünmək də yanlış anlamadır" dedi.
Danimarka Təhsil Nazirliyinin ChatGPT üzrə ekspert qrupunun üzvü olan təhsil məsləhətçisi Tine Wirenfeldt Jensen hesab edir ki, “şagirdlərlə açıq söhbətlər etmək vacibdir”.
Bəzi təlimatçılar üçün bu, illərlə yalnız rəqəmsal testlərdən sonra kağız imtahanlarına qayıtmaq deməkdir.
Bəzi professorlar tələbələrdən düşüncə prosesini sübut etmək üçün redaktə tarixini və qaralamaları göstərməyi tələb edirlər.
Digər təlimatçılar daha az narahatdırlar. Bəzi tələbələr həmişə aldatmağın yollarını tapıblar, deyirlər və bu, yalnız ən son seçimdir.
Görünən odur ki, texnologiyanın inkişafını şəxsi inkişafı üçün bir vasitəyə çevirənlər də var və bu, daha çox dəstəklənir.