Qarabağ

Ceyhun Bayramov: "Zəngəzur dəhlizinin açılması ilə bağlı Bakının B planı var"

Zəngəzur dəhlizinin işə salınması Orta Dəhliz üzrə yükdaşımaları ildə 5-8 milyon ton artıra bilər, Azərbaycanın xarici işlər naziri Ceyhun Bayramov bildirib.

“Zəngəzur dəhlizi Şərq-Qərb nəqliyyat marşrutunun elementlərindən biridir. Mütəxəssislərin hesablamalarına görə, Zəngəzur dəhlizi Orta Dəhlizə əlavə olaraq 5-8 milyon ton yükdaşıma əlavə edə bilər. Bu, təkcə Azərbaycan və Ermənistan üçün deyil, digər ölkələr üçün də böyük faydadır”, - Bayramov Macarıstana rəsmi səfəri zamanı Azərbaycanın Azərtac dövlət agentliyinə və Macarıstanın “Magyar Demokrata” nəşrinə müsahibəsində bildirib.

Nazir xatırladıb ki, Zəngəzur dəhlizinin açılışı, yəni. Azərbaycanın əsas hissəsi ilə Naxçıvan Muxtar Respublikası arasında maneəsiz əlaqə yaradılması Azərbaycan, Rusiya Federasiyası və Ermənistan liderlərinin 10 noyabr 2020-ci il tarixli üçtərəfli bəyanatının tərkib hissəsidir.

“Rabitələrin açılması çox vacibdir, çünki nəqliyyat əlaqələri, ticarət və s. tərəflərə nəinki fayda və mənfəət gətirir, həm də regionda sülh prosesini dönməz edir, çünki onlar ölkələri sıx bağlayır. Eyni zamanda, təkcə bizim regionda deyil, onun hüdudlarından kənarda da cərəyan edən geosiyasi proseslər bizə Şərqlə Qərbi birləşdirən yeni nəqliyyat marşrutlarının açılması zərurətini diktə edir, xüsusən də Ukraynadakı müharibəni nəzərə alsaq”, -deyə nazir vurğulayıb.

ENA.az xəbər verir ki, C.Bayramovun sözlərinə görə, həm Avropa İttifaqından, həm də “Mərkəzi Asiya dövlətlərindən və sonra da Şərqə” marşrutlara tələbat yüksəkdir.

“Bu mənada Orta Dəhlizin Azərbaycan ərazisindən keçməsinin əhəmiyyəti böyükdür. Təkcə ötən il ölkəmizdən keçən yük axını 70 faiz artıb. Tələbat böyükdür”, - deyə o bildirib.

C.Bayramov xatırladıb ki, 2020-ci ilin noyabr və 2021-ci ilin yanvar aylarına dair üçtərəfli bəyanatlar əsasında Azərbaycan, Rusiya Federasiyası və Ermənistan baş nazirlərinin müavinləri səviyyəsində işçi qrup yaradılıb. Bu istiqamətdə iş “demək olar ki, üç ildir” davam edir. Eyni zamanda, nazir qeyd edib ki, Zəngəzur dəhlizinin açılması məsələsində Ermənistan çox qeyri-konstruktiv mövqe tutub.

“Hansısa elə bir hiss yaranır ki, biz işi başa çatdırmağa yaxınıq, o zaman birdən-birə, son anda Ermənistan birdən-birə yeni nəsə irəli sürür ki, bu da prosesi yenidən dalana aparır. Bu, konstruktiv deyil, əlavə olaraq, Ermənistanın malların, vətəndaşların və nəqliyyat vasitələrinin maneəsiz hərəkətinə zəmanət vermək öhdəliyini üzərinə götürdüyü üçtərəfli bəyanatın müvafiq bəndinin pozulmasıdır. Erməni tərəfdən bu, nəinki qeyri-konstruktivdir, həm də onlara ziyan vurur. Bu, özünü faydadan məhrum edir, baxmayaraq ki, məhz onun öz iqtisadi vəziyyətini yaxşılaşdırmağa və təcriddən çıxmağa ehtiyacı var”, - Azərbaycanın xarici işlər naziri bildirib.

O vurğulayıb ki, İrəvanın bu cür yanaşması bu ölkənin öz iqtisadiyyatını yaxşılaşdırmaq üçün daha bir sərfəli fürsəti əldən verməsinə səbəb ola bilər, çünki “yol Ermənistandan sadəcə yan keçə bilər”.

“Azərbaycan “B” planına malik olmaqla bu istiqamətdə fəaliyyətini davam etdirəcək. Bizim üçün isə layihə hətta Ermənistanın iştirakı olmadan da həyata keçiriləcək, lakin bu halda o sadəcə olaraq benefisiarlar siyahısından çıxacaq”, - deyə nazir yekunlaşdırıb.

Daha əvvəl xəbər verildiyi kimi, Azərbaycan Zəngəzur dəhlizinin işə salınması üçün öz ərazisində bütün işləri 2024-cü ildə başa çatdırmağı planlaşdırır.

Ən vacib xəbərləri Telegram kanalımızdan OXUYUN! (https://t.me/enaxeber)