TURİZM

Təyyarə uçuşlarını gecikdirəcək ehtiyat hissələri - BÖHRANI

P&W-nin iyul ayında Airbus təyyarələrindən mindən çox mühərrikin sökülməsi və yoxlanılması lazım olduğuna dair elanı aviaşirkətləri çətin vəziyyətə salıb. 

ABŞ-da Spirit Airlines, JetBlue Airways və Hawaiian Airlines və Avropada Wizz Air daxil olmaqla çoxsaylı aviaşirkətləri uçuş cədvəllərini dəyişdirməyə və ya uçuşlarını dayandırmağa məcbur etdi. 

ENA.az xəbər verir ki, istehsal edilən 3 min mühərrikdən 1200-nün planlaşdırılandan əvvəl yoxlanılacağı açıqlanıb və bundan 57-dən çox aviaşirkət təsirlənib.

Mühərrik istehsalçısı Pratt & Whitney (P&W) keçən ay məhsulu geri çağırdığını elan etdikdən sonra ABŞ və Avropadakı hava yolları uçuşların ləğv edilməsinin qarşısını almaq üçün əvəzedici hissələri tapmaq üçün yarışdılar.

Bir çox aviaşirkətlər cədvəlini dəyişib
Wizz Air, elandan sonrakı böyümə hədəfini aşağı salarkən bəzi uçuşları və ya marşrutları müvəqqəti olaraq dayandırmağı düşündüyünü bildirdi və mühərrik problemlərinin texniki xidmət əməliyyatlarına təzyiq göstərdiyi barədə xəbərdarlıq etdi.

Spirit Airlines bu ay investorlara bildirib ki, uçmaq üçün daha az təyyarə olacaq, dördüncü rübdə və 2024-cü ilin əvvəlində çox güman ki, işçilərin sayı artacaq.

JetBlue-nin baş direktoru Joanna Geragty bu ay investorlara bildirib ki, şirkət gələn ay müəyyən sayda mühərriklərin təyyarələrdən çıxarılmasının təsirlərini minimuma endirmək üçün mühərrikləri icarəyə götürmək niyyətindədir.

"Biz özümüz görə biləcəyimiz bütün tədbirləri görməyə çalışırıq, lakin məlum olduğu kimi, tədarük çox məhduddur", - deyə Geragty bildirib. 

P&W geri çağırışı bəzi mühərrik hissələrinin istehsalında istifadə olunan metalın çirklənməsinin çatlara səbəb ola biləcəyini aşkar etdikdən sonra verib. Mövzu ilə bağlı açıqlama verən P&W-nin çətir şirkəti olan Raytheon Technologies (RTX), şirkətin 3000 dişli turbofan mühərrikindən təxminən 1200-nün planlaşdırılandan əvvəl yoxlanılması lazım olduğunu açıqlayıb. Sentyabrın ortalarına qədər bu yoxlamalardan 200-ə yaxını aparılacaq.

2016-cı ildə təqdim edilən GTF mühərriki dünyanın ən çox satılan təyyarəsi olan Airbus A320neo dar gövdəli reaktiv təyyarəsində istifadə edilə bilən iki mühərrikdən biri kimi tanınır. Melius Araşdırma Analitiki Rob Spingarn qeyd edib ki, geri çağırışlar RTX-in pul axınını təhdid etsə də, P&W-nin etibarlı əsas kommersiya mühərriki istehsalçısı kimi reputasiyası zədələndiyi üçün vəziyyət daha pis nəticələnə bilər.

RTX, zərər çəkmiş aviaşirkətlərə kompensasiya verməyi vəd edir
Digər tərəfdən, RTX zərər görən aviaşirkətlərə kompensasiya verəcəyini vəd edib. Şirkətin baş direktoru Greg Hayes keçən ay keçirilən iclasda geri çağırmanın RTX və ya P&W üçün ekzistensial təhlükə olmadığını, lakin "bahalı" olacağını etiraf edib.

Böyük mühərrik istehsalçıları Boeing və Airbus yeni təyyarələrə olan tələbatı ödəmək üçün mübarizə apardıqları üçün təyyarə mühərriklərinin tədarükü bir ildən çoxdur ki, məhduddur.

IBA konsaltinq şirkətinin məlumatına görə, 57-dən çox aviaşirkətdə GTF ilə işləyən təyyarələr park edilmiş və ya saxlanılmışdır.

Məlumat təminatçısı Cirium tərəfindən aparılan təhlillər göstərdi ki, indiyədək təslim edilən GTF ilə işləyən A320 donanmasının təxminən 11 faizi hazırda parkdadır, CFM International tərəfindən istehsal olunan rəqib Leap mühərrikləri ilə işləyən təyyarələr üçün isə bu rəqəm 2 faizdən bir qədər çoxdur.

Park edilmiş bu təyyarələrin təxminən üçdə biri iflas proseduruna qədər fəaliyyəti dayandırılmış Hindistan aviaşirkəti Go First-ə məxsusdur.

Ən vacib xəbərləri Telegram kanalımızdan OXUYUN! (https://t.me/enaxeber)