Yelo Bank işçilər axtarır - VAKANSİYA
Karyerasını “Parlaq bankçılıq”da inkişaf etdirmək istəyən namizədlərimiz üçün hazırda “Front-end web developer” vakansiyasını elan edirik.
Siz elektron poçtun “mövzu” yerinə “Front-end web developer” qeyd etməklə öz CV-lərinizi jobs@yelo.az ünvanına göndərə bilərsiniz.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq. Əlavə məlumat üçün: www.yelo.az
Struktur: Proqramlaşdırma Departamenti / Proqramlaşdırma şöbəsi
Vəzifə: Front-end web developer
Bilavasitə tabeçiliyi: Departament direktoru / Şöbə müdiri
Vəzifə öhdəlikləri:
- Veb layihələrin tərtibatı;
- Layihələr üçün yeni səhifələrin hazırlanması, əlavə və dəyişikliklərin edilməsi;
- Yazılan kodların test edilməsi, yaranan problemlərin analiz edilməsi və aradan qaldırılması;
- Proqram təminatı istifadəçisindən daxil olan tələblərin təhlil edilməsi və həll olunması.
Vəzifəyə tələblər:
- React, Node.js, Vue.js , HTML, CSS, JavaScript, TypeScript, PHP, MySQL, MS SQL, SQL üzrə biliklər;
- Şəbəkə protokolları və verilənlər bazaları ilə iş təcrübə;
- Müvafiq sahə üzrə 2 illik iş təcrübəsi;
- Bank işi haqqında məlumat, bank işində təcrübə arzuolunandır.
Biz Sizə nə təklif edirik:
- Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
- Performansın illik qiymətləndirməsi və gələcək karyeranızın qurulması üçün geniş imkanlar;
- Sınaq müddəti bitdikdə Könüllü tibbi sığorta proqramına qoşulma;
- Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv.
***
Karyerasını “Parlaq bankçılıq”da inkişaf etdirmək istəyən namizədlərimiz üçün hazırda “Terrasoft Creatio / BPM online) platforması üzrə tərtibatçı-mühəndis” vakansiyasını elan edirik.
Siz elektron poçtun “mövzu” yerinə “Developer” qeyd etməklə öz CV-lərinizi jobs@yelo.az ünvanına göndərə bilərsiniz.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq. Əlavə məlumat üçün: www.yelo.az
Struktur: Proqramlaşdırma Departamenti / Proqramlaşdırma şöbəsi
Vəzifə: Mütəxəssis (Terrasoft Creatio / BPM online) platforması üzrə tərtibatçı) - Developer
Bilavasitə tabeçiliyi: Departament direktoru
Vəzifə öhdəlikləri:
- Tərtibatçı olaraq Terrasoft Creatio (bpm'online) platformasının inkişafında iştirak;
- CRM sisteminin yeni modullarının işlənməsi və mövcudların yenidən işlənməsi;
- Sistem rəhbərliyi, o cümlədən: istifadəçilərin qurulması, məlumatların izlənməsi və düzəldilməsi, məhsul versiyalarının uyğunluğuna nəzarət;
- Sistem istifadəçiləri üçün texniki dəstək;
- Həll edilmiş məsələlər üçün dəstək;
- Sistem analitiki ilə qarşılıqlı əlaqə;
- Sistem interfeyslərini şirkətin biznes-bölmələrinin tələblərinə uyğunlaşdırmaq və yeniləmək;
- Sistemdə yeni funksiyaların, bölmələrin, arayış kitabçalarının, çap formalarının yenidən işlənib yekunlaşdırılması.
Vəzifəyə tələblər:
- Bankın dəyərlərinə uyğun işlərin təşkili;
- Terrasoft Creatio / BPM'online platforması üzrə bilik və iş təcrübəsi arzuolunandır;
- C# dili üzrə dərin biliklər;
- JavaScript, HTML, CSS, SQL üzrə biliklər;
- Sistemlər arasındakı inteqrasiyanı dizayn və inkişaf etdirmə üzrə iş təcrübəsi;
- Fərqli kodları anlama bacarığı;
- Mürəkkəb problemləri həll etmək və nəticə əldə etmək istəyi və bacarığı;
- Proqram təminatı və proqram həllərinin tətbiqi sahəsində inkişaf etmək istəyi;
- Bank işi haqqında bilik;
- Analitik düşüncə, komanda işləmə bacarığı, iş intizamı;
- Layihə tapşırıqlarının müstəqil həllində (back-end, front-end) iş təcrübəsi arzuolunandır.
Biz Sizə nə təklif edirik:
- Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
- Performansın illik qiymətləndirməsi və gələcək karyeranızın qurulması üçün geniş imkanlar;
- Sınaq müddəti bitdikdə Könüllü tibbi sığorta proqramına qoşulma;
- Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv.
***
Karyerasını “Parlaq bankçılıq”da inkişaf etdirmək istəyən namizədlərimiz üçün hazırda “UX/UI dizayner” vakansiyasını elan edirik.
Siz elektron poçtun “mövzu” yerinə “UX/UI Designer” qeyd etməklə öz CV-lərinizi jobs@yelo.az ünvanına göndərə bilərsiniz.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq. Əlavə məlumat üçün: www.yelo.az
Struktur: Proqramlaşdırma Departamenti / Proqramlaşdırma şöbəsi
Vəzifə: UX/UI dizayner
Bilavasitə tabeçiliyi: Departament direktoru / Şöbə müdiri
Vəzifə öhdəlikləri:
- Product Owner, Design Lead və Developer-lər ilə birgə iş nəticəsində müştəri tələblərinə/ehtiyaclarına, məhsulun mövzusuna, vizyonuna və biznes tələbinə uyğun UX və Uİ dizaynların yaradılması;
- Yaradılmış dizaynların istifadəçi təcrübəsinin standartlar daxilində tam müasir metodlarla test edilməsi;
- Son trendlərə uyğun dizayn prinsiplərinin tətbiqi və dizayn sistemin yaradılması, inkişaf etdirilməsi;
- Yaradılmış rəqəmsal məhsulların interface dizaynının inkişaf etdirilməsi.
Vəzifəyə tələblər:
- Biznes tələblərə uyğun UX dizaynların və konseptlərinin hazırlanmasında təcrübə;
- Araşdırma, qiymətləndirmə və analitika bacarığı;
- Dizaynların doğruluğunun və biznes tələblərə cavab verdiyinin yoxlanılması üçün prototip-test proseslərinin təşkil olunmasında təcrübə;
- Usability və A/B testing proseslərinin təşkili üzrə təcrübə;
- Yüksək səviyyədə visual dizayn qabiliyyəti;
- Sketch, Figma və Adobe CS proqramlarının istifadəsində təcrübə;
- Yaxşı səviyyədə interaktiv dizayn qabiliyyətləri və ya vizyonu;
- Şəbəkə protokolları və verilənlər bazaları ilə iş təcrübə
- Müvafiq sahə üzrə 2 illik iş təcrübəsi;
- Bank işi haqqında məlumat, bank işində təcrübə arzuolunandır.
Biz Sizə nə təklif edirik:
- Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
- Performansın illik qiymətləndirməsi və gələcək karyeranızın qurulması üçün geniş imkanlar;
- Sınaq müddəti bitdikdə Könüllü tibbi sığorta proqramına qoşulma;
- Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv.
***
Karyerasını “Parlaq bankçılıq”da inkişaf etdirmək istəyən namizədlərimiz üçün hazırda “Hesabatlıq üzrə mühəndis” vakansiyasını elan edirik.
Siz elektron poçtun “mövzu” yerinə “SQL Developer” qeyd etməklə öz CV-lərinizi jobs@yelo.az ünvanına göndərə bilərsiniz.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq. Əlavə məlumat üçün: www.yelo.az
Struktur: Biznes tələblərinin idarəedilməsi departamenti / İT hesabatlılıq və məlumat anbarının idarəedilməsi
Vəzifə: Hesabatlıq üzrə mühəndis (SQL Developer)
Bilavasitə tabeçiliyi: Departament direktoru
Vəzifə öhdəlikləri:
- SQL tərtibatı;
- Verilənlər bazasının normallaşdırılması;
- SQL üzrə optimallaşdırma işləri;
- Məlumatları test mühitində yoxlanılması və yenilənməsi;
- Verilənlər bazası kodlaşdırılması üçün standartların yaradılması;
- Resurs sıxlığı olan sorğular barədə tərtibatçılara məlumatın ötürülməsi və onların həll yollarının təklifi;
- Tətbiqlərlə əlaqəli funksiya və məlumatların təkrarlanması fəaliyyətlərinə nəzarət.
Vəzifəyə tələblər:
- Bankın dəyərlərinə uyğun işlərin təşkili;
- Kompüter elmləri, informasiya sistemləri və ya əlaqəli bir sahədə ali təhsil;
- 1 ildən çox bank sahəsində Microsoft SQL ilə işləmə təcrübəsi;
- SQL tərtibatı ilə iş;
- SQL Server ilə rahat işləmə bacarığı.
Biz Sizə nə təklif edirik:
- Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
- Performansın illik qiymətləndirməsi və gələcək karyeranızın qurulması üçün geniş imkanlar;
- Sınaq müddəti bitdikdə Könüllü tibbi sığorta proqramına qoşulma;
- Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv.
***
Karyerasını “Parlaq bankçılıq”da inkişaf etdirmək istəyən namizədlərimiz üçün hazırda Metodologiya və biznes dəstəyi şöbəsinin mütəxəssisi vakansiyasını elan edirik. Gələcək karyera imkanlarınızı doğru şəkildə qurmaq istəyirsinizsə, Yelo bank sizə bu arzunuzu reallasdırmağa dəstək olacaq.
Siz elektron poçtun “mövzu” yerinə “Metodologiya və biznes dəstəyi şöbəsi/ Mütəxəssis” qeyd etməklə öz tərcümeyi-hallarınızı (cv-lərinizi) jobs@yelo.az ünvanına göndərə bilərsiniz.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq. Əlavə məlumat üçün: www.yelo.az
Struktur: Metodologiya və biznes dəstəyi şöbəsi
Vəzifə: Mütəxəssis
Bilavasitə tabeçiliyi: Şöbə müdiri
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mövcud biznes proseslərin təhlili, qiymətləndirilməsi və təkmilləşdirmə üzrə təkliflərin hazırlanması;
- Yeni proseslərin / məhsulların yaradılmasında metodoloji dəstək, yeni məhsul və xidmətlər üzrə proseslərin hazırlanması;
- Bankın bütün fəaliyyət istiqamətlərində biznes-proseslərini sənədləşdirilməsi, normativ sənədlərin hazırlanması;
- Struktur bölmələrdən daxil olan proseslərin dəyişdirilməsi ilə bağlı sorğuların qəbulu və icrası;
- Proseslərin avtomatlaşdırılması ilə bağlı sorğuların yaradılması və icrasının koordinasiyası;
- Normativ sənədlər bazasının idarə edilməsi.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Bank və / və ya proseslərin idarə olunması sahəsində minimum 2 il təcrübə;
- İstifadəçilər üçün anlaşıqlı dildə yazma bacarığı;
- Azərbaycan dilində səlis yazı və danışıq bacarığı, əlavə olaraq İngilis və ya Rus dili bacarığı mütləqdir;
- Analitik təhlil, kritik düşünmə bacarıqları;
- Layihələrin idarə olunması üzrə bilik və təcrübəyə üstünlük verilir.
Biz Sizə nə təklif edirik:
- Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
- Performansın illik qiymətləndirməsi və gələcək karyeranızın qurulması üçün geniş imkanlar;
- Sınaq müddəti bitdikdə Könüllü tibbi sığorta proqramına qoşulma;
- Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv.
***
Karyerasını “Parlaq bankçılıq”da inkişaf etdirmək istəyən namizədlərimiz üçün hazırda “Verilənlər Bazası üzrə Böyük Administrator” vakansiyasını elan edirik.
Siz elektron poçtun “mövzu” yerinə “Senior DB Administrator” qeyd etməklə öz CV-lərinizi jobs@yelo.az ünvanına göndərə bilərsiniz.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq. Əlavə məlumat üçün: www.yelo.az
Struktur: İnformasiya Texnologiyaları şöbəsi
Vəzifə: Verilənlər Bazası üzrə Böyük Administrator
Bilavasitə tabeçiliyi: Şöbə müdiri
Vəzifə öhdəlikləri:
- Bankda qəbul olunmuş inkişaf metodologiyasının istifadə edilməsi;
- Verilənlər bazasının sazlanması, konfiqurasiya və təkmilləşdirilmə işlərinin həyata keçirilməsi;
- Verilənlər bazalarını müntəzəm şəkildə idarə etmək üçün avtomatlaşdırma metodlarının təkmilləşdirilməsi;
- Verilənlər bazasının mövcudluğunu və performansını artırmaq üçün monitorinq prosedurlarının tətbiqi;
- Verilənlər bazasının təhlükəsizliyinin təmin edilməsi üçün lazımı tətbiq və prosedurların həyata keçirilməsi;
- Verilənlər bazası və digər İT infrastruktur proyektləri ilə əlaqəli komplex problemlərin həlli və planlanmasında fəal iştirak;
- Müvafiq texniki sənədləşməsinin yaradılması və müşayiəti;
- Müvafiq proqram və avadanlıq vasitələri, məlumat bazaları və proqramlaşdırma texnologiyaları ilə kodun yazılması və proqramların sazlanması;
- Şirkətin struktur bölmələrinin istifadəçiləri və texniki mütəxəssisləri ilə qarşılıqlı əlaqə.
Vəzifəyə tələblər:
- Kompüter elmləri və ya kompüter mühəndisliyi üzrə bakalavr və ya magistr dərəcəsi;
- Oracle verilənlər bazalarının idarə olunması üzrə minimum 3 illik iş təcrübəsi;
- Oracle DB arxitekturası üzrə yüksək bilik;
- Verilənlər bazası optimallaşdırması və SQL tuning üzrə təcrübə;
- Oracle məhsul və texnologiyaları üzrə yüksək bilik və iş təcrübəsi(RAC, ASM, Data Guard);
- Oracle (High Availability) həlləri üzrə biliklər;
- “Oracle fəlakət” (Disaster Recovery) bərpa həlləri üzrə biliklər;
- Bərpa əməliyyatları haqqında yüksək bilik;
- UNİX/ Linux əməliyyat sistemləri üzrə yüksək biliklər;
- Güclü problem həll etmə, analiz bacarıqları;
- SQL, PL/SQL programlaşdırmaları üzrə biliklər;
- OCA, OCP, OCM sertifikatları;
- Yaxşı səviyyədə Rus dili biliyi, Inglis dili biliyi arzuolunandır;
- Yüksək analitik düşüncəyə sahib olmalı;
- Effektiv kommunikasiya bacarıqlarına sahib olmalı;
- Komandada işləmə bacarığı;
- İşləri düzgün planlaşdırma qabiliyyətinə sahib olmalı;
- Alqoritmik düşüncə tərzi;
- Özgə kodu anlama bacarığı;
- Effektiv, yaxşı strukturalaşdırılmış kodun yazılması bacarığı.
Biz Sizə nə təklif edirik:
- Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
- Performansın illik qiymətləndirməsi və gələcək karyeranızın qurulması üçün geniş imkanlar;
- Sınaq müddəti bitdikdə Könüllü tibbi sığorta proqramına qoşulma;
- Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv.
***
Karyerasını “Parlaq bankçılıq”da inkişaf etdirmək istəyən namizədlərimiz üçün hazırda “Biznes Analitik” vakansiyasını elan edirik.
Siz elektron poçtun “mövzu” yerinə “Biznes Analitik” qeyd etməklə öz CV-lərinizi jobs@yelo.az ünvanına göndərə bilərsiniz.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq. Əlavə məlumat üçün: www.yelo.az
Struktur: Biznes tələblərinin idarəedilməsi departamenti / Biznesin Təhlili şöbəsi
Vəzifə: Biznes Analitik
Bilavasitə tabeçiliyi: Departament direktoru / Şöbə müdiri
Vəzifə öhdəlikləri:
- Layihələrin təşəbbüsü, o cümlədən layihə sifarişlərinin toplanması və baxılması.
- Layihələrin idarə edilməsinə dəstək;
- Layihələrin gerçəkləşməsinə mane olan problemlərin həllində dəstək;
- Layihənin şərtləri və ya büdcəsi təsdiq olunmuşdan artıq dəyişdiyi halda, layihə sənədləşmənin düzəldilməsi və hazırlanması;
- Təsdiq olunmuş layihə sənədləşmənin layihələrinin icrasının uyğunluğunun monitorinqi və cari nəzarət;
- Sistemlərindəki dəyişikliklərə dair tələblərin təhlili
- Mövcud və yeni məhsullar arasında qarşılıqlı asılılığın yoxlanılması
- Layihələr üzrə hesabatların tərtibi;
- Texniki şöbə ilə əlaqəli iş sorğularını və layihə fəaliyyətlərini müvafiq bölmələr arasında idarə və koordinasiya etmək;
- Daxili və xarici müştərilərlə işgüzar münasibətləri təmin etmək və təkmilləşdirmək;
- Mövcud prosseslərin səmərəliliyi və mümküm olan optimizasiyasının auditinə dəstək;
- Təcrübələrə və sənaye həllərinə əsaslanaraq arzu olunan hədəflərə çatmaq və ya yaxşılaşdırmaq üçün alternativ həllər təklif etmək.
- Bank və əlaqəli sistemlərinin inkişafı və təkmilləşdirmə sahəsində layihələrin müstəqil təşəbbüsü və reallaşması.
- Layihələrin effektiv realizasiyasını, əlaqələndirməsini və idarəetməni təmin edilməsinə dəstək olmaq.
- Layihələrin gerçəkləşməsi çərçivəsində Bankın bölmələri arasında qarşılıqlı əlaqənin təkmilləşdirilməsi.
- İdarə Heyətinin, İdarə Heyətinin Sədrinin və birbaşa rəhbərlərin digər tapşırıqların icrası.
Vəzifəyə tələblər:
- Ali İqtisadi/Texniki təhsili arzuolunandır;
- Bank sektorunda ən azı 2 il iş təcrübəsi arzuolunandır;
- AR-in banklar və bank fəaliyyəti haqqında qüvvədə olan qanunvericiliyi, AR MB-nin filialların və kredit təşkilatlarının bölmələrinin fəaliyyət məsələləri üzrə normativ sənədləri, əmək qanunvericiliyi haqqında bilik;
- Bank sisteminin quruluşu və bank işinin əsasları haqqında bilik;
- Güclü analitik, təşkilati və ünsiyyət bacarıqları
- Çox tapşırıqları icra etmək, vəzifələri prioritetləşdirmək;
- Həm müstəqil, həm də komanda mühitində işləmək bacarığı;
- Microsoft Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilmək;
- Bank proqram təminatları ilə iş təcrübəsi;
- Azərbaycan və İngilis dilləri – səlis, Rus dili biliyinin olması arzuolunandır;
- Yüksək analitik düşüncəyə sahib olmalı;
- Effektiv kommunikasiya bacarıqlarına sahib olmalı;
- Komandada işləmə bacarığı;
- İdarəçilik təcrübəsi;
- İşləri düzgün planlaşdırma qabiliyyətinə sahib olmalı.
Biz Sizə nə təklif edirik:
- Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
- Performansın illik qiymətləndirməsi və gələcək karyeranızın qurulması üçün geniş imkanlar;
- Sınaq müddəti bitdikdə Könüllü tibbi sığorta proqramına qoşulma;
- Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv.