Axtar

AccessBank işçilər axtarır - VAKANSİYA

Biznesə Dəstək Departamentinin Aparıcı Mütəxəssisi

Vəzifə öhdəlikləri:

• Biznes prosesləri araşdırmaq, prosesləri əhatə edən məlumatları toplamaq və təhlil etmək;
• Bankdaxili sənədlərini hazırlamaq və aidiyyatı struktur bölmələri ilə razılaşdırmaq (prosedurlar, qaydalar və s.);
• Cari biznes prosesləri nəzərdən keçirmək və çatışmamazlıqları aşkarlamaq, proseslərin inkişaf etdirilməsi ilə bağlı təkliflər vermək;
• Digər struktur vahidlərinin tələblərinin təhlili, və İT şöbəsi üçün detallı texniki tapşırıqların hazırlanması;
• İcrada olan layihə və tapşırıqların gedişatını təqib etmək, cəlb edilmiş struktur vahidlərinin layihə işləri ilə bağlı görülən işləri analiz etmək və plandan kənarlaşmalar barədə məlumat vermək;
• Tamamlanmış, icra edilən və planlaşdırılan həllər və layihələr barədə hesabat hazırlamaq və təqdim etmək.

Tələblər:

• Ali təhsil;
• Bankda muvafiq sahə uzrə minimum 2 illik iş təcrubəsi və ya bankın filialında 3 illik təcrübə;
• Məlumatların təhlili və düzgün təqdimat bacarıqlarına malik olmaq;
• Azərbaycan və Rus dillərində fikirlərini şifahi və yazılı şəkildə aydın və dolğun çatdırmaq qabiliyyəti, bu dillərdə sənədləri tərtib etmək bacarığı. İngilis dili biliyi üstünlük hesab olunur;
• Microsoft Office proqramından yüksək səviyyədə istifadə etmək bacarığı (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint);
• Məsuliyyətlilik və detallara qarşı diqqətlilik;
• Komandada işləmək bacarığı və istəyi.

Arzu olunan bilik və bacarıqlar:

• Metodologiya və/ və ya Biznes təhlili şöbələrində iş təcrübəsi.

Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını cv@accessbank.az elektron poçt ünvanına göndərə bilər.

Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.

***

Problemli Kreditlərinin Restrukturizasiyası Şöbəsinin məlumat mərkəzinin Kiçik Mütəxəssisi

Öhdəliklər

• Mövcud məlumat bazası əsasında borclar və borcların alınması müddətləri haqqında borclularla danışıqlar aparmaq;
• Problemli borcların yaranma səbəblərini araşdırmaq;
• Problemli borcalanlarla və onların ilə zaminləri ilə əlaqə yaratmaq;
• Problemli borcların qaytarılması istiqamətində müvafiq tədbirlər görmək.

Tələblər

• Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat və biznesin idarəedilməsi üzrə təhsil arzuolunandır);
• İş təcrübəsi: bank, kredit və ya müştəri xidmətləri üzrə arzuolunandır;
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), xarici dil (Rus və/ ya İngilis dili) bilənlərə üstünlük verilir;
• Komputer bilikləri; Microsoft Office (Word,Excel);
• Kollektivdə işləmək bacarığı və arzusu;
• Müxtəlif düşüncə və dünya görüşünə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
• Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı;
• Məsuliyyətlilik və operativ qərarvermə qabiliyyəti.

Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını cv@accessbank.az elektron poçt ünvanına göndərə bilər.

Əlaqə

Email : enanewsaz@gmail.com

Tel : +994 70 500 12 33