PAŞA Sığorta işçi axtarır - VAKANSİYA
PASHA Sığorta şirkəti Performansın idarəolunması üzrə baş mütəxəssis vəzifəsinə vakansiya elan edir.
Əsas öhdəliklər:
• Əməkdaşların və komandaların PAŞA Sığortanın məqsədlərini anlaması, fərdi və komanda çıxışlarının PAŞA Sığortanın məqsədlərinə çatmasına necə töhfə verdiyini müəyyənləşdirmək üçün Performans İdarəetmə prosesini hazırlamaq, həyata keçirmək və izləmək; xüsusilə təşkilat daxilində biznes hədəflərini və əsas fəaliyyət göstəricilərini kaskad edərək fəaliyyət dövrünü idarə etmək;
• Əsas maraqlı tərəflərlə əlaqə quraraq məsələn, büdcə, strategiya və HR komandaları, strateji iş məqsədləri ilə insanların gündəlik fəaliyyət və vəzifələri arasında əlaqə yaratmaq; hədəfi təyin etməklə, yarımillik izləmə və il sonu qiymətləndirmə prosesini həyata keçirməklə fərdi, komanda və təşkilati inkişafa dəstək vermək;
• Təşkilat daxilində səyləri idarə etməklə və əlaqələndirməklə performansın idarə edilməsi və fəaliyyətin yaxşılaşdırılması proqramlarının işlənib hazırlanmasına və davam edən strateji zərurətlərə uyğun olaraq inkişaf üçün prioritetləri müəyyənləşdirən məlumatlara əsaslanan bir yanaşma istifadə olunmasına əmin olmaq;
• Təşkilat səviyyəsində səylərin performansın idarəedilməsi və performasın təkmilləşdirilməsi proqramlarının şirkətin davamlı olaraq strateji ehtiyacları ilə uyğunluq təşkil edən inkişafı üçün prioritetləri müəyyən edən məlumatlara əsaslanan yanaşmadan istifadə olunmaqla idarə və koordinasiya etmək;
• PAŞA Sığortanın korporativ mədəniyyətinə və fəaliyyətinə müsbət və ölçülə bilən təsir göstərmək üçün işçilərin və rəhbərliyin bütün səviyyələri üçün təşkilat səviyyəsində performans fəaliyyətini inkişaf etdirmək və idarə etmək;
• Performans qiymətləndirmə sistemində əsas fəaliyyət göstəricilərinin, əsas səriştələrin və əsas dəyərlərin həyata keçirilməsinə nəzarət etmək.
Tələb olunan göstəricilər və bacarıqlar:
• İnsan Resurslarının İdarə edilməsi, Təşkilati İnkişaf, Sosial Elmlər, Biznes İdarəçiliyi, Dövlət Sektoru İdarəçiliyi və ya əlaqəli sahədə ən azı bakalavr dərəcəsinə sahib olmaq;
• İnsan Resurslarınin İdarə edilməsi üzrə əlavə professional ixtisas dərəcəsi/ sertifikasiya , performansın idarə edilməsi üzrə olması üstünlükdür.
• İnsan Resursları, xüsusən İşçilərin Performansının idarə edilməsi prosesləri və ya digər əlaqəli İnsan Resursları sahəsində ən azı 3 (3) illik iş təcrübəsinin olması
• Aparııc Performans inkişaf proqramlarında təcrübə;
• Performans İdarəetmə proseslərini / fəaliyyətlərini dəstəkləyən HRIS alətləri ilə tanışlıq; Çox mədəniyyətli, mürəkkəb iş mühitində 360 dərəcə geribildirim proseslərinin idarə edilməsi;
• İnsanları idarəetmə nəzəriyyələri / prinsipləri haqqında bilik və anlayış və ən yaxşı təcrübələr əsasında başqalarına təlim vermək bacarığı;
• Müştəriyə və nəticələrə yönəlmiş fərdi “bacarmaq-etmək münasibət” saxlanılması
• Azərbaycan, ingilis və rus dillərində sərbəst danışmaq;
• Microsoft Office proqramlarını (xüsusilə EXCEL və Microsoft Powerpoint) mükəmməl bilmək
Son müraciət tarixi: 30 Avqust 2019-cu il
Xahiş edirik vəzifəni “subject” sətrində qeyd edin və CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az elektron ünvanına göndərin.
PAŞA Sığorta şirkətində karyera imkanları ilə maraqlandığınız üçün təşəkkürlər!
PASHA Insurance is pleased to announce a vacant role of Senior Performance Management Specialist.
Main responsibilities:
• Design, implement and monitor Performance Management process to enable employees’ and teams’ understanding of the goals of PASHA Insurance and to identify how individual and team outputs contribute to the achievement of PASHA Insurance objectives; specifically through managing the performance cycle by cascading of business goals and Key Performance Indicators across the organisation;
• Work in liaison with key stakeholders e.g. budget, strategy and HR teams to establish and support the link between strategic business objectives and people’s day-to-day actions and tasks by implementing a process for tracking progression from goal setting, mid-year reviews and end of year evaluations to support individual, team and organizational performance;
• Ensure targeted communication and capacity building programs in the performance management process to enable managers to effectively evaluate and measure individual and team performance and to optimize performance and productivity;
• Manage and coordinate organization-wide efforts to ensure that performance management and performance improvement programs are developed and managed using a data-driven approach that sets priorities for improvements in line with on-going strategic imperatives;
• Design, implement and manage organization-wide performance training/capacity building for all levels of employees and management to drive for positive and measurable impact on the culture and performance of PASHA Insurance.
• Oversee the implementation of key performance measures, core competencies and core values into performance appraisal system.
Key requirements:
• Hold at least a Bachelor’s degree, in Human Resources Management, Organisational Development, Social Sciences, Business Administration, Public Sector Management or related discipline;
• Additional professional qualification/certification in Human Resources Management, or in performance management is advantageous;
• Have a minimum of three (3) years of relevant experience in Human Resources, especially in Staff Performance management processes and tools, or other related Human Resources field;
• Experience in leading performance improvement programs;
• Familiarity with HRIS tools that support Performance Management processes/activities; Management of 360-degree feedback processes in a multi-cultural, complex business environment;
• Knowledge and understanding of people management theories/ principles and ability to coach others around best practices;
• Client and results oriented individual holding “a can-do attitude”;
• Fluency in Azerbaijani, English and Russian languages;
• Excellent knowledge of Microsoft Office programs (primarily EXCEL and Microsoft Powerpoint);
Application closure date: August 30, 2019
You are kindly asked to indicate the name of the role in “subject” of the email and send your resume to recruitment@pasha-insurance.az.
Thank you for your interest in careers at PASHA Insurance!