Moda biznesi:Sənayeni formalaşdıran 10 AMİL
Moda sənayesi üçün 2024-cü ili baxışını bir sözlə təsvir etmək olar: "qeyri-müəyyən". The Business of Fashion və McKinsey & Company tərəfindən hazırlanan “State of Fashion” hesabatına görə, bu, öz təcrübə sahələrinin perspektivləri ilə bağlı sənaye rəhbərləri tərəfindən ən çox istifadə edilən sözdür. Lakin əminliklə demək olar ki, iqlim dəyişikliyi və süni intellekt moda sektoruna ən böyük təsiri göstərə bilər.
Qarşıda nələrin gözlədiyi ilə bağlı dəqiq bir yol olmaya bilər, lakin hesabat moda rəhbərləri və istehlakçıların qlobal sorğularına əsaslanaraq sənayenin növbəti 12 ayını formalaşdıracaq ən vacib on amili sıraladı.
Sənaye artımının 2-4%-ə qədər yavaşlayacağı proqnozlaşdırılır, buna qlobal turizmdə canlanma və generativ süni intellektin təqdim etdiyi imkanlar səbəb olur.
Bazara daha yaxından nəzər salaq
2023-cü ilin ikinci yarısında istehlakçıların dəb üçün alış-veriş iştahı azaldığından, sənaye yavaşlayan satış və qeyri-bərabər performansla üzləşməli oldu.
Əsasən ABŞ, Avropa və Çinin əsas bazarlarında zəif istehlakçı inamına görə, hesabat illik pərakəndə satışların 2-4% arasında olan növbəti il üçün daha yavaş artım proqnozlaşdırır. Lüks seqmentin 3% ilə 5% arasında ən sürətli böyüməsi gözlənilir.
"Moda sənayesi 2022-ci ildə bir daha diqqətəlayiq dayanıqlılıq nümayiş etdirdi. Xüsusilə dəbdəbəli seqment qiymət artımları vasitəsilə böyüməyə təkan verdi və digər seqmentlərin zəif tərəflərini qismən kompensasiya etdi".
Bu arada, xarici səyahətlərin dəb satışlarına təkan verməsi gözlənilir. Qlobal səyahətin pandemiyadan əvvəlki səviyyədən 10% yuxarı qalxacağı gözlənilir. Belə ki, ABŞ, Böyük Britaniya, Çindən olan sorğuda iştirak edən alıcıların 80%-i tətildə olarkən dəb üçün alış-veriş etməyi planlaşdırır. Bu, brendlər üçün 2024-cü ildə beynəlxalq alıcıları yenidən cəlb etmək üçün çoxlu imkanlar deməkdir.
Sənayenin yarıdan çoxu qiymətlərin artacağını, xərc təzyiqlərinin azalacağını proqnozlaşdırır.
Hazırda 21 milyard dollardan çox sərvəti olan sənayenin dəyişməsi ehtimalı var, anlayışlar göstərir ki, insanlar getdikcə daha az cilalanmış, lakin daha orijinal məzmunlu bədlərə üstünlük verirlər, məşhur statusuna maraq isə əyləncəli və orijinal konsept təqdim edənlər tərəfindən silinə bilər.
İqlim böhranının sənaye üçün 65 milyard dollar riski
2023-cü ildə baş verən çoxsaylı ekstremal hava hadisələrindən sonra iqlim dəyişikliyi sənaye üçün ən böyük qısamüddətli təhlükədir.
İqlim dəyişikliyinin xammal istehsalına, təchizat zəncirlərinə, eləcə də logistikaya təsir edəcəyi gözlənilir.
Hesabatda qeyd edilir ki, 2030-cu ilə qədər bu ekstremal hava hadisələri 65 milyard dollarlıq geyim ixracını poza bilər və dörd əsas iqtisadiyyatda bir milyon iş yerinə təhlükə yarada bilər.
İqlim dəyişikliyinə məhəl qoymamaq daha çətin olsa da, hesabatda rəhbər işçilərin yalnız 12%-i 2024-cü il üçün əsas fürsət kimi davamlılığı qeyd edir.
Süni intellekt modaya çevrilir
2023-cü il generativ süni intellekt üçün əlamətdar il oldu. Dizayn və məhsul inkişafındakı rolu moda rəhbərlərinin planlarında ön plandadır, onların 73%-i generativ süni intellektin 2024-cü ildə əsas biznes prioriteti olacağını qəbul edirlər.
Digər tərəfdən, bizneslərin süni intellektdən istifadə etmək üçün hələ də əhəmiyyətli bilik və istedad boşluğu yüksək gözləntiləri söndürə bilər.
Moda rəhbərlərinin yalnız 28%-i ondan yaradıcı proseslərdə istifadə etməyə çalışıb və yalnız 5%-i işçilərinin hazırda onun bütün potensialını açmaq üçün lazımi bacarıqlara malik olduğuna inanır.
"Generative AI-nin yüksəlişi moda sənayesi üçün yaradıcı kəsişmə təmin edir. Biz artıq bir çox istifadə hallarının ortaya çıxdığını görürük”.
"The State of Fashion 2024" hesabatında qeyd olunan 10 mövzu
Parçalanmış gələcək: 2024-cü ildə qlobal iqtisadi baxış əsas moda bazarlarında qeyri-sabit olmağa davam edəcək və istehlakçıların inamına və xərclərinə birbaşa təsir edəcək.
Davamlılıqda aktuallıq: Moda brendlərinin iqlim riskini aradan qaldırması və emissiyaları azaltmaq səylərini ikiqat azaltmağın vaxtıdır, çünki daşqın və həddindən artıq isti kimi iqlim hadisələri 2030-cu ilə qədər sənayeyə təqribən 65 milyard dollara başa gələ bilər.
Qlobal səyahət: 2024-cü ildə qlobal səyahət həcmlərinin 2019-cu il səviyyəsinin 110%-nə çatacağı proqnozlaşdırılır və brendlər səyahət edən müştəriləri cəlb etmək üçün yeni strategiyalara hazırlaşır.
Yeni nəsilin təsiri: Daha az cilalanmış, lakin daha əyləncəli və hətta qeyri-adi təsir bağışlayanlar önə keçir, çünki istehlakçıların 40%-dən çoxu uyğun və orijinal moda təqdim edənlərə üstünlük verir.
Outdorların yenidən kəşfi: Texniki çöl geyimlərində son bum 2024-cü ilə qədər davam edəcək.
Gen AI-nin yaradıcı kəsişməsi: Brendlərin insan yaradıcılarının işini artırmaq üçün AI potensialını araşdırması gözlənilir. Moda rəhbərlərinin 73%-i AI-nın şirkətləri üçün 2024-cü ildə prioritet olduğunu düşünür, lakin yalnız 5%-i bundan tam istifadə etmək imkanlarına malik olduqlarına inanır.
“Fast Fashion”da güc oyunu: Önümüzdəki ildə sürətli moda brendləri arasında rəqabət güclənəcək, uğur müştərilərin zövqlərinə uyğunlaşmaqda və davamlılıqla bağlı yeni qaydalara keçiddə ola bilər.
Bütün diqqətlər brendə yönəlib: Moda rəhbərlərinin 71%-i 2024-cü ildə brend marketinq xərclərini artırmağı planlaşdırır.
Davamlılıq: Biznes modelləri qarşıdakı tənzimləmə dəyişikliklərinə uyğunlaşmalı olacaq. Moda rəhbərlərinin 87%-i 2024-cü ildə davamlılıq qaydalarının bizneslərinə təsir edəcəyini gözləyir.
Təchizat zənciri: Tələb dəyişkənliyinin önümüzdəki beş ildə tədarükçü münasibətlərinə böyük dərəcədə təsir edəcəyi gözlənildiyi üçün müəssisələr təchizat zənciri dəyişkənliyinin qarşısını almaq üçün istehsalçılarla strateji tərəfdaşlıqları gücləndirməyi düşünməlidirlər.