Rusiya ilə digər ölkələr arasında uçan daşıyıcılar payızda çətinliklərlə üzləşəcəklər. Çünki Rusiya “aviasiya SWIFT”indən çıxarılır
ENA.az xəbər verir ki, RBC-nın yazdığına görə, Rusiya ilə digər ölkələr arasında uçuşlar həyata keçirən yerli və xarici aviaşirkətlər 2023-cü ilin payızında aviasiya sənayesinin ən böyük İT provayderlərindən biri olan İsveçrənin SITA şirkətinin Rusiya Federasiyasını tərk etməsi ilə əlaqədar çətinliklərlə üzləşəcək.
Rezervasiya sistemləri, elektron tranzit, baqaj sistemləri və digər müxtəlif aviasiya İT xidmətlərini də inkişaf etdirən SITA 2023-cü ilin may ayında Rusiya bazarını tərk etmək niyyətində olduğunu açıqlayıb.
RBC mənbələri bildirirlər ki, payıza qədər Rusiya şirkətlərinin SITA-nın telekommunikasiya kanalları ilə əlaqəsi kəsiləcək.
RBC-nin həmsöhbətlərindən biri deyib: “Bağlanmağa görə, Rusiya daşıyıcıları artıq uçuşlar, sərnişinlər və baqaj haqqında məlumatları SITA vasitəsilə beynəlxalq hava limanlarının informasiya sistemlərinə ötürə bilməyəcəklər”. Onun sözlərinə görə, eyni zamanda, xarici daşıyıcılar Rusiya hava limanlarının informasiya sistemləri ilə məlumat mübadiləsi üçün adi kanalsız qalacaqlar.
Rusiyanın Nəqliyyat Nazirliyi problemdən xəbərdar olduğunu və Rusiya ilə beynəlxalq şəbəkələr arasında alternativ rabitə kanalları vasitəsilə məlumat mübadiləsini təmin etməyi planlaşdırırlar.
“Sirena-Travel” şirkətinin nümayəndəsi qeyd edib ki, xarici daşıyıcılar Rusiya proqramlarından istifadə edə bilərlər. ORS-in baş direktoru Aleksandr Sizintsev bununla razılaşır: “Beynəlxalq sərnişin daşımalarına xidmət edən hava yolları və Rusiya hava limanları məlumat mübadiləsi üçün Rusiya həllərindən istifadə edə biləcəklər”, o, Rusiyanın SITA-dan ayrılmasının sərnişinlərə heç bir şəkildə təsir etməyəcəyini vurğulayıb.
Ukraynada genişmiqyaslı müharibə başlayandan sonra bir çox xarici şirkətlər Rusiya bazarında iştiraklarını azaltmaq və ya Rusiyanı tamamilə tərk etmək qərarına gəliblər. Bundan əlavə, Qərb ölkələri Rusiyanın aviasiya sənayesinə qarşı sanksiyalar tətbiq edib. Digər şeylərlə yanaşı, Avropa və Amerika şirkətlərinə Boeing və Airbus təyyarələrində birbaşa ehtiyat hissələri təmin etmək və texniki xidmət göstərmək qadağandır. Eyni zamanda, lizinq şirkətləri sanksiyalar çərçivəsində Rusiya daşıyıcılarından icarəyə götürülmüş laynerlərin geri qaytarılmasına çalışırlar.