Vakansiyalar

Yelo Bank işçi axtarır - VAKANSİYA

Karyerasını “Parlaq bankçılıq”da inkişaf etdirmək istəyən namizədlərimiz üçün hazırda “Əməliyat və Bazar risklərin idarəedilməsi departamentində Aparıcı və ya Baş mütəxəssis” vakansiyasını elan edirik.

Siz elektron poçtun “mövzu” yerinə “Əməliyat və Bazar riskləri_Mütəxəssis” qeyd etməklə öz CV-lərinizi cv@yelo.az ünvanına göndərə bilərlər.

Struktur: Əməliyat və Bazar risklərin idarəedilməsi departamenti
Vəzifə: Aparıcı / Baş mütəxəssis
Bilavasitə tabeçiliyi: Departament rəhbəri

Vəzifə öhdəlikləri:

• Starteji hədəflərə gedən yolda yarana biləcək potensial əməliyyat risklərinin müəyyənləşdirilməsi və qiymətləndirilməsi üzrə metodların və modellərin seçilməsi və tətbiqi üçün təkliflərin verir və qərarların qəbul edilməsində iştirak edir;
• Əməliyyat risklərinin idarə olunması, minimallaşdırılması və qarşısının alınması ilə bağlı təkliflər verir və bu istiqamətdə həyata keçirilən tədbirlərdə iştirak edir;
• Əməliyyat risklərinin idarə edilməsi prosesində lazımi hesabatlıqların tərtib edilməsi, əsas risk indikatorlarına dair məlumatların toplanması və analizlərin həyata keçirilməsi; Yaradılan yeni məhsul və xidmətlər üzrə potensial əməliyyat risklərin müəyyən edilməsi və təkliflərin verilməsi;
• Bankın filial və baş ofis struktur bölmələrində aparılan biznes proseslərin qiymətləndirilməsi, risklərin optimallaşdırılması məqsədilə monitorinqlərin həyata keçirilməsi və təkliflərin verilməsi
• Müəyyən edilmiş riskləri azaltmaq üçün tədbirlər planını hazırlamaq, müvafiq kollegial orqanda təsdiqləməq və müvafiq strukturlarla ilə müzakirə edərək icrasını davam etdirmək
• Bankın riskləri üzrə risk xəritəsini yaradılması və davamlı nəzarət prosesinin həyata keçirilməsi
• Daxili insident menecment sistemin yaradılması üçün təkliflər verilməsi və həyata keçirilməsi
• İnsident menecment sistemdə qeyd olunmuş məlumatların struktur bölmələrdən toplanılması və səbəblərin araşdırılması
• Bankda risk mədəniyyətinin yüksəldilməsi məqsədilə filial və baş ofis struktur bölmələrində maarifləndirmə işlərinin həyata keçirilməsi
• Əməliyyat riskləri üzrə işçilərin biliklərini artırmaq üçün bankda təlim / seminar keçirmək
• Rəhbərlik üçün daxili hesabatların hazırlanması;

Tələblər:

• Bankın dəyərlərinə uyğun işlərin təşkili;
• Ali təhsil;
• Zəruri minimum iş təcrübəsi 5 il, bank sektorunda 3 il;
• Banklar və bank fəaliyyəti haqqında mövcud AR Qanunvericiliyi, əmək məcəlləsini, AR MB filiallarının və kredit təşkilatlarının fəaliyyəti məsələləri üzrə normativ sənədləri bilməli;
• Bank işinin əsaslarını və bank sisteminin strukturunu, bankda daxili prosesləri bilməli;
• Kompyuter biliyi: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook);
• İqtisad xarakterli məlumatı ilə analitik işin aparılma bacarığı;
• Strukturlarla danışıqların və işgüzar ünsiyyətin aparılma qabilliyyəti;
• Xarici dil bilməsinə üstünlük verilir (rus dili, inglis dili);
• Komandada işləmək və qərarları qəbul etmək bacarığı;
• Məsuliyyət;
• Nəticə əldə etməyə meyl;
• Stressə davamlılıq

Biz Sizə nə təklif edirik:

• Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
• Performansın illik qiymətləndirməsi və gələcək karyeranızın qurulması üçün geniş imkanlar;
• Sınaq müddəti bitdikdə Könüllü tibbi sığorta proqramına qoşulma;
• Əmək qanunvericiliyinə uyğun iş şəraiti;
• Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv.

Ən vacib xəbərləri Telegram kanalımızdan OXUYUN! (https://t.me/enaxeber)

News Department