A-dan Z-yə terminlər (103)
A   B   C   Ç   D   E   Ə   F   G   Ğ   H   X   I   J   K   Q   L   M   N   O   Ö   P   R   S   T   U   Ü   V   Y   Z   Filtri ləğv et

Tərəfdaş marketinqi

Sözün izahı

Biznesin İnternet vasitəsilə (satıcılar/reklamçılar tərəfindən) inkişaf etdirilməsi irəlilədilməsi metodudur. Bu zaman tərəfdaşın sayta cəlb etdiyi hər bir ziyarətçi, abunəçi, alıcı və/və ya onun onun səyi nəticəsində satılmış hər bir mal üçün mükafat alır.


Tərəfdaş marketinq metodları müəyyən mənada internet-marketinqin digər üsulları ilə üst-üstə düşür. Belə ki, birbaşa onlayn satıcıların da əksəriyyəti eyni metodlardan istifadə edirlər. Bu üsullara axtarışın optimallaşdırılması, e-mail marketinq, kontekst reklam, banner reklamı və sair daxildir.