Elm və Texnologiya

Süni intellekt bayram xərclərini 229 milyard dollar artırıb

ABŞ-ın Kaliforniya ştatında yerləşən bulud proqram təminatı və marketinq avtomatlaşdırma şirkəti Salesforce, qlobal e-ticarət xərclərinin 1 noyabr - 31 dekabr tarixləri arasında Yeni il öncəsi dövrdə 3 faiz artaraq rekord səviyyəyə - 1,2 trilyon dollara çatdığını açıqladı. Xüsusilə, ABŞ-da bu dövrdə satışlar 4 faiz artaraq 282 milyard dollara yüksəlib.

Salesforce noyabrın 1-nə bir çox ölkədə 1,5 milyard müştərinin xərcləmə fəaliyyəti haqqında məlumat toplamaq üçün Agentforce, Commerce Cloud, Marketing Cloud və Service Cloud daxil olmaqla bir neçə bulud xidmətləri şirkətinin məlumatlarını birləşdirərək Hesabat açıqladı.

Blomberg yazır ki, Salesforce-un bölmə direktoru Caila Schwartz bildirib ki, pərakəndə satıcıların süni intellektə investisiyaları nəticəsində əməliyyat xərcləri azalacaq və müştərilər üçün daha fərdiləşdirilmiş və cəlbedici satış kanallarına səbəb olacaq.

Hesabatda bildirilir ki, süni intellektin təklif etdiyi tətil təklifləri fərdiləşdirilmiş məhsul tövsiyələri nəticəsində tətil xərcləmələrinin illik 6 faiz artaraq, 229 milyard dollar olmasına təsir edib.

"Süni zəkanın pərakəndə satıcılar artıq faydalarını görürlər, lakin bu alətlər yeni ildə daha da kritik olacaq, çünki pərakəndə satıcılar itkilərini minimuma endirməyi və alıcılarla yenidən əlaqə qurmağı hədəfləyirlər" deyə Schwartz qeyd edib.
 

Ən vacib xəbərləri Telegram kanalımızdan OXUYUN! (https://t.me/enaxeber)