Lüks avtomobil istehsalçısı problemdədir: Aston Martin yeni borclanmaya hazırlaşır
Aston Martin elektrikləşdirməyə, eləcə də digər sahələrə sərmayə qoymaq üçün milyonlarla vəsait toplayır, eyni zamanda onun təmiz mənfəətinin 2023-cü il səviyyəsindən aşağı düşəcəyi gözlənilir.
Böyük Britaniyanın lüks avtomobil istehsalçısı Aston Martin Lagonda Global Holdings plc, Çində tədarük zənciri problemləri və gözləniləndən aşağı satışlarla üzləşən Avropa avtomobil istehsalçıları siyahısına qoşularaq, perspektivlərini aşağı salıb.
Aston Martin səhmləri çərşənbə günü firmanın düzəliş edilmiş EBITDA (faiz, vergilər, amortizasiya və amortizasiyadan əvvəlki mənfəət) üzrə proqnozunu 280 milyon funt-sterlinqə (336,2 milyon avro) endirdiyini elan etdikdən sonra iki illik minimuma düşüb. 2024-cü maliyyə ili, keçən ilki 305,9 milyon funt sterlinqdən (367,3 milyon avro) aşağıdır.
Bu, təxminən üç ay ərzində şirkətin tam illik qazancda ikinci azalma idi.
İndi, gözləniləndən aşağı mənfəət şirkətin eksklüziv Valiant modellərinin çatdırılmasında gecikmə ilə izah olunur. (Fernando Alonso şirkəti üçün Formula 1 sürücüsü tərəfindən şəxsi sifariş üçün hazırlanmış məhdud buraxılışlı avtomobilin başlanğıc qiyməti təxminən 2,37 milyon avrodur).
Şirkət indi planlaşdırılan 38 Valiant modelinin yalnız yarısının 2024-cü ildə, qalan hissəsinin isə “2025-ci ilin əvvəlində” çatdırılmasını gözləyir.
Avtomobil istehsalçısı gələn il üçün maliyyə hədəflərini təxminən 500 milyon funt sterlinq (600 milyon avro) düzəliş ilə təsdiqlədi.
Bu arada, Aston Martin ilin sonunda təxminən 500 milyon funt sterlinq (600 milyon avro) likvidlik təmin edərək, yeni borclar və yeni səhmlər buraxmaqla 210 milyon funt sterlinq (252 milyon avro) toplamaq planlarını açıqladı.