Sənaye

"Müasir brend olmaq istəyirsinizsə, alıcıların vaxt keçirdikləri hər yerdə satış edə bilməlisiniz".

Shopify ticarət platforması 2006-cı ildə qurulduğu gündən bu yana 1 trilyon dollardan (921,4 milyard avro) çox mal həcmində əməliyyat həyata keçirib.

Kiçik biznesi dəstəkləmək üçün bir şirkət kimi fəaliyyətə başlayan şirkət Mattel, Glossier və ən son Ami Paris kimi brendlərin platformaya qoşulması ilə pərakəndə nəhəngə çevrildi.

Ənənəvi olaraq “biz heç vaxt onlayn satış etməyəcəyik” deyən premium moda brendləri indi e-ticarəti araşdırırlar. Bu, yüksək küçə alış-verişinin sonunu gətirəcəkmi?

Pərakəndə satış sənayesi necə dəyişir?

2009-cu ildə şirkətə qoşulmazdan əvvəl Harley, hüquq fakültəsi üzrə təhsil alarkən köynək biznesi quraraq, şirkətin ilk istifadəçilərindən biri idi.

Harley xatırlayır: "Mən canlı yayıma çıxmaq üçün düyməni basdığımı xatırlayıram və dərhal bütün dünyada qlobal auditoriyaya satış etdim və bu, həyatımı dəyişdi".

“Bu, mənə göstərdi ki, pərakəndə satışın gələcəyi qlobal xarakter daşıyır, nə qədər kapitala sahib olduğunuzun əhəmiyyəti yoxdur, nə qədər enerjili, brendinizin nə qədər yaxşı, məhsulunuzun nə qədər möhtəşəm olması önəmlidir”.

Hazırda Şimali Amerika bazarları ilə Avropa arasındakı böyük fərqlə bağlı suala çox maraqlı bir cavab verib.

"Həqiqətən daha çox məqsədyönlülük var, fərq qoymadan on məhsul almaqdansa, avropalılar həqiqətən sevdikləri və onlar üçün həqiqətən mənalı olan üç məhsulu seçirlər."

Bu ilin birinci rübündə Shopify öz mağazalarından 60 milyard dollar (55 milyard avro) keçib - illik müqayisədə 23% artım.

 

"Gələcəkdə müasir brend olmaq istəyirsinizsə, istehlakçıların vaxtlarını keçirdikləri hər bir yerdə satış edə bilməlisiniz."

Shopify indi də bu platformalar vasitəsilə birbaşa ticarəti asanlaşdırmaq üçün Google, Meta, Instagram, TikTok və Snap ilə əməkdaşlıq edir.

“Sosial media inanılmaz dərəcədə demokratik marketinq taktikasıdır ki, burada ənənəvi marketinq və ya ənənəvi reklam əvəzinə indi ən çox yaradıcılıq qabiliyyətinə malik şirkət qalib gəlir”, - Harley əlavə edir.

Hər yerdə bir anda olmaq, başlayan kiçik bir şirkət üçün olduqca böyük bir vəzifə kimi səslənir, lakin Harley birindən başlamağı, istehlakçınızı müəyyənləşdirməyi və sonra pərakəndə satış təcrübələrinin qalan hissəsini mexanizmləşdirməyi təklif edir.

Uğurlu e-ticarət biznesinin sirri nədir?

Harley müvəffəqiyyətin əsas tərkib hissəsinə mütləq cavab verməsə də, uğursuzluğun tamamilə normal olduğunu və çox vaxt uğura aparan yol olduğunu vurğulayıb.

“Bir çox insanlar Gymshark (indi milyard dollarlıq brend) kimi hekayələr haqqında danışır, məsələn, bilmədiyiniz odur ki, Gymshark Benin ilk şirkəti deyildi.

"O, Gymshark-a başlamazdan əvvəl bir neçə şeyi sınadı, bu nəhəng biznesə çevrildi və indi Ben Böyük Britaniyanın ən gənc milyarderidir."

Harley'nin paylaşdığı əsas məsləhətlərdən biri dözümlülükdür - xərcləri mümkün qədər aşağıda saxlamaq lazımdır. Bir pis həftəniz varsa, bu, işinizin sonu deyil.

Süni intellekt elektron ticarətə necə kömək edə bilər?

Kiçik bizneslərin köklü böyük brendlərlə rəqabət aparması qeyri-mümkün görünsə də, Harley süni intellektin oyun sahəsini bərabərləşdirə biləcəyinə əmindir.

Generativ süni intellektdən istifadə edən Shopify-ın özəl xüsusiyyəti Shopify Magic adlanır. Sadəcə bir neçə işçisi var və məhsul təsvirləri üçün mətn və ya məhsul şəkilləri yarada bilir.

mənbə: euronews

Ən vacib xəbərləri Telegram kanalımızdan OXUYUN! (https://t.me/enaxeber)