Lüks mallar bazarı normala qayıdır?
Qlobal lüks mallar bazarının böyüməsi normala qayıdır, yeni hesabat bunu göstərir. ENA.az xəbər verir ki, pandemiya sonrası geriləmə başa çatmış kimi görünür, lakin 2023-cü ildə bu sənaye üçün proqnozlaşdırılan 1,5 trilyon avro rəqəmi hələ də yüksək olaraq qalır.
ABŞ konsaltinq şirkəti Bain&Company tərəfindən çərşənbə axşamı dərc olunan hesabata görə, lüks mallar sektorunun qlobal bazar gəlirlərinin 8-10% artacağı gözlənilir. Bazarın 2030-cu ilə qədər ildə orta hesabla 5-7% artımı ilə davam edəcəyi gözlənilir.
Moda, dəri məmulatları, zərgərlik, saat və gözəllik məhsullarını əhatə edən "şəxsi lüks mallar" bazarının 2023-cü il üçün satış həcmi cəmi 362 milyard avroya çatmalıdır. Bain & Company-nin bölmə rəhbəri: "Biz 4%-lik yavaşlamış artım tempindəyik", -deyir.
Pandemiya sonrası sabitləşmə
Rəqəmlər, de Montgolfier-ə görə, sadəcə bir məhsula sahib olmaq əvəzinə getdikcə daha çox təcrübə və ya xüsusi an axtaran lüks müştərilərlə pandemiyadan əvvəlki tendensiyalara qayıdışı göstərir.
Belə ki, lüks otellərdə 14%, yüksək səviyyəli restoranlarda 10%, lüks kruizlərdə isə 113% artım müşahidə olunub.
Bütün ölkələr 2023-cü ildə artım olduğunu bildirsə də, ABŞ-ın lüks artım bazarı 8% azalma göstərir.
De Montgolfier, 9% artıma baxmayaraq, Çin bazarını "qarışıq performans" kimi xarakterizə edib.
Bölgədə çinli turistlər daha çox Honq-Konq, Yaponiya və Makaoda lüks mallar bazarının böyüməsini qiymətləndirdilər.
2024-cü il üçün qeyri-müəyyənlik
Bain & Company 2030-cu ilə qədər bazarın ildə 5-7% artacağını proqnozlaşdırsa da, qeyri-müəyyənlik qalmaqdadır.
Daha pessimist proqnozlarda 2024-cü ildə satışların 1-4% artacağı gözləntiləri var, çünki şəxsi lüks mallar bazarı qlobal geosiyasi vəziyyətdən, o cümlədən Çin və ABŞ-dakı makroiqtisadi vəziyyətlərdən əziyyət çəkə bilər.