Holcim işçi axtarır - VAKANSİYA
İş təsviri:
Vəzifə: Çağrı mərkəzi / Müştəri xidmətlərin təmsilçisi
Şöbə: Marketinq və Kommersiya Performansı
İş vaxtı: Tam
Əsas vəzifələr:
● Müvafiq tətbiqlərdə (LOGON, HolcimNow, Müştəri portalı e.t.c) satış sifarişlərinin və çatdırılmasının tam idarəolunması
● Satışa məsul şəxsi məlumatlandıraraq sifarişlərin icra olunması prosesini izləyir, müştərini sifarişlərin gec çatdırılması haqqında məlumatlandırır
● Satış sifarişlərinin vəziyyəti, ödəniş, paletlərin balanslaşdırılması haqqında müştəriyə məlumat verir və müştəri tərəfindən tələb olunan mövzuıarın daxili kommunikasiya edilməsini həyata keçirir.
● Kommersiyaya dəstək şöbəsinə ümumi administrativ xidmət göstərir
● Xüsusilə kommersiyaya dəstək şöbəsi və müştəərilər üçün onların tələblərinə müvafiq stış və çatdırılma üzrə hesabatları hazırlayır
● Müştərilərin sifarişlərini və onlardan gələn digər bütün sifarişləri izləyir.
● Satış –təchizat müqavilələrinin və müqavilədən irəli gələn difər fəaliyyətləri yerinə yetirilməsinə köməklik edir
● Müştəri və ya Satış qrupu tərəfindən e-poçt, whatsapp və ya sms vasitəsilə bildirilən sifarişləri Logistika sifariş jurnalında qeyd edir
● Təsdiq edilmiş sssenariyə uyğun olaraq Müştərilərə və Üçüncü Tərəflərə informasiya dəstəyin verilməsi;
● Satışla əlaqəli şəkildə, növbəti gün üçün sifarişləəri müəyyən etmək üçün strateji müştərilər tərəfindən olan zənglərə müəyyən vaxt intervalında cavab verir, ( əvvəlcədən supervayzerlər tərəfindən müəyyən edilmiş)
● Logonda qeydə alınan sifarişlərin sayını və həcmini ümumiləşdirən daxili hesabatın çıxarılması və yayılması.
● Çağrı Mərkəzinin fəaliyyəti ilə bağlı digər hesabatların, faylların, məlumat bazalarının hazırlanması və yayılması
● Müştərilər tərəfindən verilmiş sifarişlərin modifikasiaysı məqsədilə Logistika vəSatış şöbələri ilə əlaqə saxlamaq
● Sifarişlər dəyişdirildiyi təəqdirdə Satış Nüyəndələrini və müştərilərə məlumat verir.
● Çağrı Mərkəzinin fəaliyyəti ilə bağlı digər hesabatların, faylların, məlumat bazalarının hazırlanması və yayılması
● Şiirkətin Müştərilərindən və məhsul istifadəçilərindən alınan məlumatlar, şikayətləri qəbul edir və lazımi ünvana ötürür,
● Zəruru halda İşçi müvafiq şöbə daxilində vəzifəsinə münasib digər vəzifələri icra edir.
Bacarıq və Kvalifikasiyalar:
● İqtisadiyyat və ya tikinti sahəsində ali təhsil.
● Müvafiq sahədə sənaye (tikinti) və satışa dəstək1 il iş təcrübəsi
● MS Office tətbiqi; əsasən CRM/ tətbiqi haqqında bilik. Əsas İT savadı
● Azərbaycan- ana dili, İngilis və Rus dilləri yazmaq, danışmaq səviyyəsi yaxşı olmalıdı
Müraciət proseduru:
Maraqlananlar CV –lərini, mövzu hissəsində Logistika üzrə Mütəxəssis yazmaqla aze-hr-cv@lafargeholcim.com , ünvanına göndərə bilərlər.
Bütün müraciətlərə baxılacaq və bərabər imkanlar veriləcək. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
Ərizələrin son qəbul tarixi: Avqust 31, 2021