Bu şirkətlər işçi yığır - VAKANSİYALAR
Şirkət: MSDIS Holding
Vakansiyanın adı: Operator (Misəritmə və Kabel sexi)
Vəzifə öhdəlikləri:
- 1x1,5-dən 5x25-ə qədər hər növ kabellərin istehsalı
- Növbə ustasının imzası əsasında növbəni qəbul edir, iş yerini və dəzgahları qaydaya salır;
- Maşının işə hazırlanması prosesini yerinə yetirir;
- Texnoloji təlimat və eskiz xəritəsinin tələblərinə uyğun olaraq növbə tapşırıqlarını yerinə yetirir;
- Hazır məhsul və yarımfabrikatları sahə rəisinə (növbə ustasına) təqdim edir;
- İş yerini, dəzgahları və işlədiyi ərazini təmiz saxlayır;
Tələblər:
- Məsuliyyət, diqqət, öyrənmə qabiliyyəti yüksək;
- Stressə dözümlülük, dürüstlük, komandada işləmə bacarığı.
- Telefon, internet və fiber-optik kabellərin istehsalında ən azı 1 il iş təcrübəsi
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 6 günlük
- Əmək haqqı: müsahibə əsasında təyin olunur
- İş yeri: Binəqədi rayonu, Binəqədi qəsəbəsi, Mədən 1
Əlaqə nömrəsi: 051 201 21 18; 051 201 21 97; 051 201 21 15
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini emailin mövzu hissəsində "Operator(Kabel sexi)" qeyd edərək cv@msdisholding.az e-ünvanına göndərə bilərlər.
***
Şirkət: NOVCOS MMC
Mağaza: Atelier Rebul
Vəzifə:Mağaza meneceri assistenti (parfümeriya və dəriyə qulluq)
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satış heyətinin idarə edilməsi
- İşçilərin iş qrafikinin qurulması və nəzarəti
- Marketinq fəaliyyətlərində əlaqəli şöbələrlə sıx əməkdaşlıq etmək
Tələblər:
- Parfümeriya və dəriyə qulluq məhsullarının satışı sahəsində əlaqəli iş təcrübəsi
- Satış texnikası
- İdarəçilik qabiliyyəti
- Vaxtın idarə edilməsi
- Analitik düşüncəli
- Rus dili biliyi
Əmək şəraiti:
- Əmək haqqı – 650 AZN
- 2 növbədən ibarət olmaqla 8 saatlıq iş qrafiki
- Nahar Şirkət tərəfindən ödənilir
- Sənədləşmə, Əmək məzuniyyəti və s. prosedurlar Əmək Məcəlləsinə uyğun olaraq tənzimlənir
Vakansiyaya uyğun olan namizədlər CV-lərini hr@novco.com ünvanına mövzu yerində “Mağaza meneceri assistenti (parfümeriya və dəriyə qulluq)” yazaraq göndərə bilərlər.
***
Seaport Catering
Anbardar
İş haqqında məlumat:
- Anbara mədaxil olan malların fakturalarda göstərilən ceşid və miqdarın dəqiq olaraq qəbul etmək;
- Anbarlara boşalan malların istifadə üçün yararlılığını yoxlamaq və rəhbərliyə məlumat vermək;
- Malların anbarda yığım və düzülüşünü təftiş (audit) üçün nizamlı şəkildə edilməsinə riayət etmək;
- Məsuliyyətində olan bütün anbarların təmiz, səliqli və nizamlı saxlanmasını icra etmək;
- Malların təhlükəsizliyindən cavabdeh daşımaq;
- İş gününün əvvəlində və sonunda stok təftişini etmək, məlumatları müdiriyətə bildirmək;
- Anbarlarda olan malların standartlara uyğun yığım və düzülüş qaydalarına riayət etmək;
Namizədə aid tələblər:
- Bu vəzifə sahibləri müqavilə ilə maddi-məsuliyyətli şəxs olurlar;
- 25-45 yaş arasında kişilər ;
- Ali təhsilli olması;
- Riyazi biliyinin yüksək olması;
- MS Office proqramlarını bilməsi;
- 3 il anbar sahəsində təcrübə olması;
- Komandada işləmə bacarığı;
- Diqqətli və məsuliyyətli olması;
- Nahar və danışıq xərci şirkət tərəfindən təmin edilir
- Əmək haqqı 500 – 700 AZN .
İş yeri: Bakı və regionlar.
Qeyd : Tələblərə uyğun gələn namizədlərdən mövzu yerinə “Anbardar” yazıb info@seaport-catering.az ünvanına CV göndərməsi xahiş olunur.
***
“Bizim Market”
Kassir
Əgər Siz də pozitiv bir komandanın üzvünə çevrilmək istəyirsinizsə, bizə qoşula bilərsiniz.
Namizədə olan tələblər
• Dürüstlük, dəqiqlik və məsuliyyətlilik;
• Ünsiyyətcil, gülərüz və müştərilərlə xoş ünsiyyət qurmaq bacarığı;
• Riyazi bilik.
Vəzifə üzrə tələblər
• Müştərilərə etiket qaydalarına uyğun yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək;
• Müştərilərdən nəğd ödənişləri qəbul etmək və pos-terminal vasitəsilə qeyri-nəğd ödənişləri həyata keçirmək;
• Günün yekun hesabatını aparmaq, təhvil veriləcək pulun mühafizəsini təmin etmək, pulu və POS-terminal çeklərini aidiyyatı üzrə təhvil vermək.
İş şəraiti
• 6 günlük növbəli iş qrafiki;
• Şirkət hesabına nahar;
• Şirkət daxili təlim və inkişaf imkanları;
• Əmək haqqı 376 manat (gross);
• Ayna Sultanova, İnşaatçılar, Günəşli, Əhmədli ərazilərində işləyə bilənlərə üstünlük veriləcək.
Vakansiyaya müraciət üçün CV-ləri “Kassir” mövzusu ilə hr@bizimmarket.az e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
***
Seaport Catering
Baş aşbaz
Vəzifə öhdəlikləri :
- Hazırlanan yeməklərin keyfiyyətli və sağlam olmasını, onların tələb olunan gigiyenik standartlara cavab verməsini təmin etmək.
- Lazım olan ərzağın miqdarını və dəyərini hesablamaq və tələb olunan standarta cavab verməsinə nəzarət etmək.
- Sanitariya qaydalarına yüksək səviyyədə riayət etmək və mətbəxdə çalışan işçilərin standartlara riayət etdiyinə əmin olmaq məqsədilə təchiz edilən ərzağı, istifadə olunan avadanlıqları və mətbəxi daima təftiş etmək.
- Aşpazları və mətbəxdə çalışan digər işçiləri daima təlimatlandırmaq, yemək hazırlamaq sahəsində olan yenilikləri və həmçinin yeni avadanlıqlardan istifadə qaydalarını onlara nümayiş etdirmək.
- Digər işçilərlə birlikdə ilin fəslindən və tələb olunan ədvəların mövcudluğundan asılı olaraq resept və menyu hazırlamaq..
- Müvafiq ərzaq sifariş etmək
- Komanda şəklində özündən yuxarı vəzifədə olan idarəedici və digər həmkarları ilə yaxından əməkdaşlıq etmək;
- Yeməklərin vaxtında hazır olmasını və gecikmədən mətbəxdən çıxmasını təmin etmək.
Namizəddən tələblər:
- Kişi namizəd ;
- Yaş : 30-55;
- Catering sistemində baş aşpaz kimi 5 il iş təcrübəsi;
- Müvafiq sahə üzrə peşə təhsili;
- Bu sahə üzrə yeniliklər barədə məlumatlı olmaq və müvafiq olduğu halda yeni üsulları iş prosesində tətbiq etməli;
- Milli mətbəx və Türk mətbəxi peşəkar səviyyədə bilməli;
- Ərzaqların və hazırlanmış məhsulların saxlama müddətlərini və şərtlərini bilməli;
- Məhsullardan hazırlanan yarımfabrikatların keyfiyyətinə qoyulan tələbləri bilməli;
- İş saatlarında çevik olmalı, gərgin iş qrafikində dəqiq və səmərəli işləməli;
- Səliqəli görkəmə və gigiyenik təmizliyə riayət etməli;
- Həftəlik menyunu tərtib etmək, mətbəxdə çalışan işçiləri idarə etmək və iş bölgüsü aparmaq;
İş şəraiti:
• Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir;
• Əmək haqqı : 800-1000 AZN
Qeyd : Tələblərə uyğun gələn namizədlərdən mövzu yerinə “Baş aşbaz” yazıb info@seaport-catering.az ünvanına CV göndərməsi xahiş olunur.
***
Santral Elektrik LTD -
Vəzifə: Kassir
Vəzifə öhdəlikləri:
• Müştərilər tərəfindən ödənilən pul vəsaitlərini, o cümlədən kredit ödənişlərini qəbul etmək
• Ödənilən vəsaitləri yoxlamaq və düzgün qaydada əməliyyatı həyata keçirmək
• Gündəlik satış məbləğini və ödənişləri əks etdirən sənədləri tərtib etmək
• Kassadan keçən bütün pul vəsaitləri, sənədləri və qiymətləri izləyir, nəzarətdə saxlaymaq və hesabatını aparmaq
• Nağd pul vəsaitlərinin təhlükəsiz şəraitdə saxlanmasını və səlahiyyətli nümayəndəsinə təhvil verilməsini təmin etmək
• Müştərilərin suallarını dinləmək, səlahiyyəti çərçivəsində cavablandırmaq və ya aidiyyatı üzrə yönəltmək
• Yaranan problemlərlə bağlı mağaza rəhbərliyinə müraciət etmək
Namizəd üçün tələblər:
• İqtisadi təhsil (arzuolunandır)
• 20-35 yaş
• Xarici dil bilikləri: Rus dili (arzuolunandır)
• Kassir kimi ən azı 1 il təcrübə
• Komandada işləmək bacarığı
• Müxtəlif növ kassa aparatları və onların iş mexanizmlərini bilmək
• 1C, Microsoft Office programları (arzuolunandır)
- İş qrafiki: Növbəli (2 gün iş 2 gün ev (ayda 15 gün iş))
- İş saatı: 09:00-dan 20:00-dək
- Əmək haqqı: 400 AZN + motivasiya alətləri;
- Şirkət tərəfindən nahar.
CV-lərinizi cv@santral.az ünvanına "Kassir" başlığı ilə göndərməyiniz xahiş olunur.
***
“Atmosphere Lounge & Restaurant”-ı “Qeydiyyatçı” (Hostess) vəzifəsinə vakansiya elan edir.
İşin adı: “Qeydiyyatçı” (Hostess)
Vəzifə və öhdəliklər:
• Müştəriyə yüksək səviyyədə xidmət göstərmək;
• Gələn zəngləri cavablandırmaq eləcə də, telefonda rezervasiyaları götürmək;
• Menyu barədə xəbərdar olmaq;
• Restoran barədə məlumatlı olmaq;
• Müştəri suallarını vaxtında və mehriban formada cavablandırmaq;
• Xidmət və mətbəx işçilər ilə birgə işləmək;
• Müştərilərin rezervlərini qeydə almaq;
• Menyu barədə müştərilərə məlumat vermək;
• Rezerv vaxtlarını və günlərini dəqiq qeyd etmək.
Tələblər
• Müvafiq pozisiyada ən azı 3-4 il iş təcrübəsi;
• Yüksək səviyyədə xidmət və təşkilatçılıq bacarığı;
• Xoş görünüş;
• Azərbaycan və rus dillərində danışıq bacarığı;
• Yüksək ünsiyyət bacarığı;
• Xanım namizədlərə üstünlük veriləcək.
Əmək haqqı: 500-600 AZN+ bonus+tips
İş qrafiki: 6 günlük iş qrafiki
İş saatı: 10:00-19:00
Təminatlar:
• Həftədə 1 günü istirahət
• Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir
• AR Əmək Məcəlləsinə uyğun işə qəbul
Ünvan: Bakı şəhəri, m/s Elmlər Akademsiyasının çıxışı, Z.Xəlilov 25a. Namizədlərdən öz şəkilli CV-lərini müraciət edilən vakansiya adı qeyd olunmaqla hr@atmosphere.az elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
***
Super Toys
Vəzifə: Satıcı
Vəzifə öhdəlikləri:
• Məhsul seçimində müştəriyə kömək etmək və çeşidləri təqdim etmək
• Məhsulları təmiz və səliqəli şəkildə vitrinə yığılması, qiymət etiketlərinə, bölmələrə nəzarət
• Mağazaya daxil olan məhsulların qəbulunda iştirak etmək, satışa hazırlamaq
• Satış texnikasının üslublarından effektiv istifadə etmək
• Müştəri məmnuniyyətinin təmin etmək
Namizəd üçün tələblər:
• Orta təhsil
• 20-35 yaş arası xanım və bəylər
• Xarici dil bilikləri: Rus dili (sərbəst), İngilis dili (orta)
• Satışda ən azı 1 il təcrübə
• Komandada işləmək bacarığı
• Satış prinsipləri, müştəri xidməti standartları barədə biliklər
• Pozitiv, müştəriyönümlü, ünsiyyətcil, intizamlı, nitq mədəniyyəti, yüksək təqdimat bacarığı, şəxsi inkişafa meylli, nəticə üçün işləmək bacarığı
Şirkət təklif edir:
• Əmək haqqı 350 AZN + bonus
• Növbəli iş qrafiki ilə altı günlük iş həftəsi
• Peşəkar böyümə və inkişaf
• Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini hr@supertoys.az elektron ünvanına, mövzu hissəsində vəzifənin adı “Satıcı” qeyd olunmaqla, göndərə bilərlər.
***