Sosial iqtisadiyyat

"Black Friday": Sizi necə aldadırlar?

Düşündüyünüzdən daha az yaxşı sövdələşmələr və daha çox fırıldaqlar olacaq. "Qara Cümə" və ya "Əfsanəvi Cümə" adı ilə aparılan marketinq tələlərinə düşməkdən necə qaça bilərsiniz?

ENA.az xəbər verir ki, Fransanın aparıcı istehlakçı assosiasiyası olan "UFC-Que choisir"in direktoru Gregory Caret, Qara Cümə sövdələşmələrindən ehtiyatlı olmağı tövsiyə edir: "Real endirimlərdən daha çox yanıltıcı satışlar olacaq".

Son araşdırma göstərdi ki, saxta kampaniyalar çoxalıb. Pərakəndə satıcılar istehlakçıların müdafiəsini yaxşılaşdırmaq üçün nəzərdə tutulmuş "Avropa Omnibus" direktivinin tətbiqindən sonra son 30 gün ərzində ən aşağı qiyməti göstərməlidirlər. 

Manipulyasiya edilmiş istinad qiyməti
Endirim nə qədər böyük olsa, bir o qədər diqqətli olmalısınız. "Əgər siz 50%,40% endirim görsəniz, bunun saxta kampaniya olduğunu başa düşməlisiniz: pərakəndə satıcı insanları aldatmaq üçün istinad qiymətini manipulyasiya edir. Məsələn, pərakəndə satıcılar Qara Cümə günündən əvvəl istinad qiymətini artıra bilərlər.

Some retailers change their reference price before Black Friday to make you think you’re getting a good deal.

Beləliklə, bəzi pərakəndə satıcılar yaxşı bir razılaşma əldə etdiyinizi düşünmək üçün Qara Cümə günündən əvvəl istinad qiymətini dəyişirlər.

Məsələn, bu paltaryuyan maşını götürək: "349,99 avroluq qiymət yalnız oktyabrın 18-dən tətbiq edilib, 30 gün sonra deyil, noyabrın 13-də baş tutan promosyon üçün. Buna görə də satıcı bu qiyməti istinad kimi qəbul edə bilməzdi", -deyə hesabatda bildirilir.

Pərakəndə satıcılar tərəfindən yaxşı bir sövdələşmə əldə etdiyinizi düşünmək üçün istifadə edilən başqa bir aldadıcı təcrübə, orijinal qiymətdən daha çox rəqiblərinin ən yüksək müqayisə qiymətini və ya istehsalçının təklif etdiyi pərakəndə satış qiymətini göstərməkdir. Yəni, "mağazalarda heç vaxt tapa bilməyəcəyiniz istinad qiymətlərini".

Some references prices may have never been used before Black Friday.

Bu o deməkdir ki, bəzi istinad qiymətləri Qara Cümə günündən əvvəl heç vaxt istifadə edilməmiş ola bilər. Bu, sanki şeytan işidir.

"Fərqi demək qeyri-mümkündür: sizdə üstündən xətt çəkilmiş qiymət, sonra hər iki halda faiz var. Daha yüksək istinad qiyməti, daha böyük endirim və insanların alış-verişi üçün daha yüksək stimul! Lakin bu istinad qiymətləri Qara Cümə günündən əvvəl heç vaxt istifadə edilməyib.

İstehlakçılar assosiasiyası qiymətlərin Qara Cümə günündən əvvəlki və sonrakı həftənin qiymətlərindən əhəmiyyətli dərəcədə aşağı olmadığını müəyyən edib. Əksər hallarda pərakəndə satıcılar onun satış qiyməti üçün yalançı müqayisə qiymətindən istifadə ediblər. 

Onlayn fırıldaqlar
Qara Cümə günü nağd pul axtaran fırıldaqçılara diqqət yetirin. Bu, fırıldaqçıların sizə mövcud olmayan məhsulları satmağa çalışması üçün əla fürsətdir.

"Qara Cümə günü fırıldaqların həddindən artıq aktivliyi var, çünki fırıldaqçılar daha yüksək müvəffəqiyyət göstəricilərinə malikdirlər" deyə kiber zərərli proqram qurbanlarına kömək edən Cybermalveillance.gouv.fr-in rəhbəri Jérôme Notin bildirib.

Barclays, keçən il Qara Cümə satışları zamanı satınalma fırıldaqları nəticəsində itirilən pulun 22% artdığını aşkar edərək xəbərdarlıq edib ki, "qurbanlar orta hesabla 970 funt sterlinq itiriblər".

Ən çox yayılmış alış fırıldaqlarından biri saxta bağlama çatdırılması mətnidir. "Əlavə ödənişlər səbəbindən bağlamanın çatdırılması dayandırıldı" mesajı ala biləcəyiniz başqa bir mesajdır. Vəziyyəti blokdan çıxarmaq üçün qurban öz adını, telefon nömrəsini və ünvanını daxil etməli, sonra çatdırılma üçün əlavə €1,99 ödəmək üçün bank rekvizitlərini təqdim etməlidir.

“Sizin hətta çox cəlbedici təklifləri olan saxta vebsaytlarınız var”, - Notin əlavə edib ki, "məqsəd dəyişməz olaraq qalır: şəxsi və maliyyə məlumatlarınızı oğurlamaq" dedi.

 

Ən vacib xəbərləri Telegram kanalımızdan OXUYUN! (https://t.me/enaxeber)