Axtar

Sinteks Group of Companies işçi axtarır - VAKANSİYA

Maliyyə Direktoru

Vəzifənin rolu:

Bu vəzifənin rolu şirkətin maliyyə strategiyasını hazırlamaq, həyata keçirilməsini təmin etmək və riskləri idarə etməkdir. 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Maliyyə planlaması, büdcə təşkili və maliyyə hesabatlarının hazırlanmasını təmin edir
  • Şirkətin uzunmüddətli maliyyə planlamalarını hazırlayır və həyata keçirilməsini təmin edir
  • Şirkət üçün yarana bilən maliyyə riskləri və ya imkanlarını müəyyən edir
  • Departament tərəfindən qanunvericilik sənədlərinin icrasını təmin edir
  • Beynəlxalq və yerli mühasibat uçotu prinsiplərinə əsasən uçotun aparılmasını təmin edir
  • Qanunvericiliklə müəyyən edilmiş hallarda və qaydada vergi hesabatlarının vergi orqanlarına təqdim olunmasını təmin edir

Əsas tələblər: 

Təhsil:

  • İqtisadiyyat, Maliyyə və ya İdarəetmə üzrə magistr və ya bakalavr dərəcəsi
  • ACCA / CIMA / CFA üzrə sertifikatlar

Təcrübə:

  • Maliyyə və Mühasibat sahəsində 10 ildən çox iş təcrübəsi
  • Maliyyə Direktoru vəzifəsində 5 ildən çox iş təcrübəsi
  • İdarəetmə sahəsində ən az 5 il iş təcrübəsi

Professional biliklər:

  • Maliyyə uçotu
  • Vergi məcəlləsi
  • 1C programı
  • Rus, İngilis dilləri yaxşı səviyyədə
  • MS Office Proqramları

Professional bacarıqlar və kompetensiyalar: 

  • İdarəetmə bacarığı
  • Liderlik
  • Strateji düşüncə
  • Analitik düşüncə
  • Ünsiyyət bacarıqları
  • Problem həll etmə 
  • Qərar vermə
  • İş bölgüsü
  • Məsuliyyət

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Maliyyə Direktoru” qeyd edərək göndərə bilərlər

 

The role of the position:

The role of this position is to ensure the development and implementation of financial strategy of the company and manage risks. 

Job responsibilities:

  • Provide financial planning, budgeting and financial reporting
  • Develop and ensures the implementation of the company's long-term financial plans
  • Identify potential financial risks or opportunities for the company
  • Ensure the implementation of legislative documents by the Department
  • Ensure accounting in accordance with international and local accounting principles
  • Ensure the submission of tax reports to the tax authorities in the cases and in the manner prescribed by legislation

Main requirements:

Education:

  • Master’s or bachelor’s degree in Economics, Finance or Management 
  • Certificates on ACCA / CIMA / CFA 

Experience: 

  • Work experience more than 10 years in Finance and Accounting 
  • Work experience more than 5 years in the position of Finance Director 
  • At least 5 years of experience in management 

Professional knowledge:

  • Financial accounting 
  • Tax code 
  • 1C 
  • Good knowledge of Russian and English 
  • MS Office Programs

Professional skills and competencies:

  • Managerial skills
  • Leadership
  • Strategic thinking
  • Analytical thinking
  • Communication skills
  • Problem solving
  • Decision making
  • Division of work
  • Responsibility

Interested candidates can send their CV’s by mentioning “Finance Director” in the subject line.

Əlaqə

Email : enanewsaz@gmail.com

Tel : +994 70 500 12 33