Sinteks Group of Companies işçi axtarır - VAKANSİYA
Maliyyə Direktoru
Vəzifənin rolu:
Bu vəzifənin rolu şirkətin maliyyə strategiyasını hazırlamaq, həyata keçirilməsini təmin etmək və riskləri idarə etməkdir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Maliyyə planlaması, büdcə təşkili və maliyyə hesabatlarının hazırlanmasını təmin edir
- Şirkətin uzunmüddətli maliyyə planlamalarını hazırlayır və həyata keçirilməsini təmin edir
- Şirkət üçün yarana bilən maliyyə riskləri və ya imkanlarını müəyyən edir
- Departament tərəfindən qanunvericilik sənədlərinin icrasını təmin edir
- Beynəlxalq və yerli mühasibat uçotu prinsiplərinə əsasən uçotun aparılmasını təmin edir
- Qanunvericiliklə müəyyən edilmiş hallarda və qaydada vergi hesabatlarının vergi orqanlarına təqdim olunmasını təmin edir
Əsas tələblər:
Təhsil:
- İqtisadiyyat, Maliyyə və ya İdarəetmə üzrə magistr və ya bakalavr dərəcəsi
- ACCA / CIMA / CFA üzrə sertifikatlar
Təcrübə:
- Maliyyə və Mühasibat sahəsində 10 ildən çox iş təcrübəsi
- Maliyyə Direktoru vəzifəsində 5 ildən çox iş təcrübəsi
- İdarəetmə sahəsində ən az 5 il iş təcrübəsi
Professional biliklər:
- Maliyyə uçotu
- Vergi məcəlləsi
- 1C programı
- Rus, İngilis dilləri yaxşı səviyyədə
- MS Office Proqramları
Professional bacarıqlar və kompetensiyalar:
- İdarəetmə bacarığı
- Liderlik
- Strateji düşüncə
- Analitik düşüncə
- Ünsiyyət bacarıqları
- Problem həll etmə
- Qərar vermə
- İş bölgüsü
- Məsuliyyət
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Maliyyə Direktoru” qeyd edərək göndərə bilərlər.
The role of the position:
The role of this position is to ensure the development and implementation of financial strategy of the company and manage risks.
Job responsibilities:
- Provide financial planning, budgeting and financial reporting
- Develop and ensures the implementation of the company's long-term financial plans
- Identify potential financial risks or opportunities for the company
- Ensure the implementation of legislative documents by the Department
- Ensure accounting in accordance with international and local accounting principles
- Ensure the submission of tax reports to the tax authorities in the cases and in the manner prescribed by legislation
Main requirements:
Education:
- Master’s or bachelor’s degree in Economics, Finance or Management
- Certificates on ACCA / CIMA / CFA
Experience:
- Work experience more than 10 years in Finance and Accounting
- Work experience more than 5 years in the position of Finance Director
- At least 5 years of experience in management
Professional knowledge:
- Financial accounting
- Tax code
- 1C
- Good knowledge of Russian and English
- MS Office Programs
Professional skills and competencies:
- Managerial skills
- Leadership
- Strategic thinking
- Analytical thinking
- Communication skills
- Problem solving
- Decision making
- Division of work
- Responsibility
Interested candidates can send their CV’s by mentioning “Finance Director” in the subject line.