Axtar

İş axtaranlar üçün - VAKANSİYALAR

Bayramlı Group şirkəti - Kosmetoloqiya üzrə satış təmsilçisi.

İş qrafikı bazar ertəsi-cümə, Saat 09:00-18:00
Maaş : 500 azn fix +%

Tələblər:

- Yaş həddi : 22-30
Rus dili-səlis (mütləq),ingilis dili-yaxşı səviyyədə.
- Kosmetoloqiya üzrə iş təcrubəsi olanlara üstünlük.
- Ezamiyyətə hazırlıqlı.

Maraqlanan namizədlər ŞƏKİLLİ CV e-mail ünvanına göndərsin: İnfo@bayramligroup.com

***

AzEstetik Group

Sürücü

Namizədə tələblər

- Şəxsi yük avtomobilinin olması mütləqdir (Ford – Transit; Mercedes Benz – Vito; Fiat – Doblo(Long) )
- Bakı şəhərini yaxşı tanımalı
- Respublika daxili ezamiyyətlərə getmək imkanı olmalı
- Yol hərəkəti qaydalarını yaxşı bilməli
- Avtomobilin texniki tərəflərindən ilkin anlayışı olmalı
- Avtomobili səliqəli idarə edib təmiz saxlamalı
- Vəzifə öhdəliklərini məsuliyyətlə yerinə yetirməli
- İş qrafiki 6 günlük iş qrafiki - 09:00 – 18:00

E-mail: cv@azestetik.az

***

MAX PRINT MMC – Satış və layihə meneceri

İş barədə məlumat

- Dürüst olmaq, yalan danışmamaq, ədalətli olmaq
- Müştəri münasibətlərinə yetişkin, təcrübəli olaraq yanaşmaq
- 2-4 illik satış təcrübəsi
- Reklam sahəsində təcrübə üstünlükdür
- Satış hədəflərinin yerinə yetirməklə bağlı isbat olunmuş bacarıqlar
- Motivasiyalı, həvəsli olmaq, satış işini sevmək
- Şifahi və yazılı bacarıqların olması
- Microsoft Office, Corel Draw və s. proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı
- Kişi namizəd axtarılır
- Avtomobili və sürücülük vəsiqəsi olanlara üstünlük verilir
- Ofis şəhər mərkəzində yerləşir

Namizədə tələblər

- Yeni satış fürsətlərinin araşdırılması
- Potensial müştərilər ilə görüş və təqdimatların edilməsi
- Şirkət xidmətləri ilə bağlı müştərilərlə görüş, təqdimatların keçirilməsi, müştərilərin sorğularına uyğun qiymət təkliflərinin hazırlanması və s.
- Şirkətin daxili sistemində potensial və bütün müştərilərin izlənməsi, məlumatların yenilənməsi
- Müştərilərlə müntəzəm əlaqə
- Qarşıya qoyulmuş hədəfləri yerinə yetirmək
- Aylıq planların və sonra hesabatların hazırlanması
- Digər iş yoldaşları müntəzəm kordinasiyalı çalışmaq

Bu pozisiya daha çox kişi namizədlər üçün uyğundur.
İş qrafiki: Bazar ertəsi – Cümə 09:00 – 18:00
Mobil danışıq xərcləri şirkət tərəfindən qarşılanır.
AR Əmək Məcəlləsinə uyğun ştata alınır. Maaş 800-1000 AZN + %

CV göndərərkən “subject” bölməsində "Satış və layihə meneceri" sözünün yazılması mütləqdir.
E-mail: malik@max-print.biz

 

***

"Central Baku" restoranı ofisiant vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Namizədə tələblər

- Xanım namizədlər
- Müvafiq sahədə 1 il iş təcrübəsi
- Komanda şəklində işləmək bacarığı
- Azərbaycan,rus və ingilis dil bilgisi
- Səliqəli xarici görünüş
- Etik davranış qaydalarına sahib
- Yüksək danışıq qabiliyyəti

Vəzifə öhdəlikləri

- Qonaqlara yüksək səviyyədə xidmət göstərmək
- Servis qaydalarını dərindən bilmək və məsuliyyətlə yanaşmaq
- Qonaqlardan sifarişləri diqqət və nəzakətlə qəbul etmək
- Yüksək satış bacarıqları nümayiş etdirmək
- Qonaqlara qarşı olan münasibəti düzgün tənzimləyə bilmək
- Növbəli iş qrafiki
- Yemək şirkət tərəfindən verilir
- AR Əmək məcəlləsinə uyğun olaraq qeydiyyat
- Əmək haqqı müqavilə ilə
- Əmək haqqı - 450 Azn +bonus

Vakansiyaya müraciət üçün CV-nizi centralbaku.hr@gmail.com email ünvanına mövzu hissəsində "Ofisiant" yazaraq göndərməyiniz xahiş olunur.

***

CISCT

SMM menecer

İş barəsində məlumat:

• Əmək haqqı: 900-1200 AZN
• İşçi telefon və yeni kompüter ilə təmin olunacaq
• İş qrafiki: 10:00-19:00
• İstirahət günləri: Şənbə və bazar

Vəzifə öhdəlikləri:

• Sosial media hesablarının cədvələ uyğun şəkildə idarə edilməsi və analizi
• Sosial media hesablarının inkişafı üçün strateji planlar qurmaq və inkişaf üçün idea təklifləri vermək
• Sosial media fəaliyyətləri üçün büdcəni idarə etmək
• Sosial şəbəkə üzərindən müştəri məmnuniyyəti yaratmak
• Şirkət məhsullarının SEO fəaliyyətlərini idarə etmək
• Marka yaradılması (brendinq) və inkişafı yolunda planların qurulması
• Müştərilərin tədqiqi, cari bazar vəziyyəti və rəqiblər barədə məlumatların analiz edilərək hesabatların hazırlanması
• Görülən işlər üzrə həftəlik və aylıq hesabatların hazırlanması

Tələblər:

• Yaş: 23-35
• Ən azı 1 illik iş təcrübəsi
• Kompüter bilikləri / təməl dizayn bacarıqları
• SEO bilikləri
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili əla, Rus dili orta və İngilis dili arzu olunandır
• Analitik texnologiyaları ilə təcrübəsinin olması üstünlükdür (Məs. Google Analitics, Facebook Insight)
• CMS ilə iş təcrübəsinin olması arzu olunandır

Uyğun namizədlər “hr@cisct.com” ünvanına “SMM Menecer” başlığı ilə öz CV-lərini göndərə bilərlər.

+++

“Profderma “ şirkəti

Vəzifə: Tibbi işlər üzrə menecer (Xanım)

Namizədə olan tələblər:

- Satış işlərinə nəzarət. Müştərilərlə işin təşkili, gündəlik klinikalara baş çəkmək və məhsulları tanıtmaq. Qarşıya qoyulan tapşırıqların vaxtı-vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirilməsi. Görülən işlər barədə gündəlik və aylıq hesabatların rəhbərliyə təqdim edilməsi. Məhsul bazarının, rəqiblərin araşdırılması, analizlərin aparılması və tələbatın müəyyənləşdirilməsi.
- İş təcrübəsi: Sahə üzrə 3 il iş təcrübəsi tələb olunur;
- Təhsili/ixtisası: Ali təhsil (tibb və ya əczaçılıq təhsili olanlara üstünlük verilir);
- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dilini mükəmməl səviyyədə bilməlidir, ingilis dili arzuolunandır;
- Kompüter bilikləri: MS Office;
- Fərdi keyfiyyət tələbləri: idarəetmə bacarığı, danışıqlar aparmaq bacarığı, ünsiyyət/inandırma/dinləmə/məlumatın düzgün ötürülməsi bacarığı, təqdimetmə bacarığı, konfliktlərin/stresin idarə edilməsi, etibarlılıq, komanda ilə işləyə bilmək, aktiv öyrənmə bacarığı, məsuliyyətlilik (icraetmə bacarığı, vaxtın idarə edilməsi, məqsədyönümlülük, nəticəyə meyllilik bacarığı), təşəbbüskarlıq və yenilikçilik bacarığı.
- Vəzifə üçün sürücü nəzərdə tutulub
- Maaş: ilkin təklif olunan aylıq maaş - 850 AZN;
- İş qrafiki: Həftənin 5 günü, saat 09:00-18:00; 13:00-dan- 14:00-dək nahar
- Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini office@profderma.az , mövzu hissəsində “Tibbi işlər üzrə menecer” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

***

Rifah Group

Vəzifə: İnteryer dizayner (Merçendayzer)

NAMİZƏDƏ DAİR TƏLƏBLƏR:

• Ali təhsili;
• Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
• 3D max, V-Ray, CorelDraw, Photoshop, AutoCad proqramında işləməyi bacarmalıdı
• İnsanlarla ünsiyyətində mehriban və gülərüz olmalı
• Məsuliyyətli, işgüzar, ünsiyyətcil və yaradıcı düşünmə qabiliyyəti olmalı
• İşini vaxtında və yüksək keyfiyyətlə tərtib etməli
• Mükəmməl Azərbaycan dili biliyi (Rus və İngilis dilləri arzuolunandır );
• Yüksək analitik qabiliyyət, ünsiyyət və təqdim etmə bacarıqlarına malik olmaq;
• Komandada işləmək bacarığı.

İŞİN TƏSVİRİ

• Tapşırıqların və hesabatların vaxtında icra olunması;
• Satış şöbəsi ilə efektiv əməkdaşlıq edir, mağazalarda bütün çeşid malların mövcudluğunu təmin edir
• Şirkətin təmsil etdiyi məhsulların mağazalardakı anbar qalıqlarına nəzarət edir
• Müəyyənləşdirilən qaydada mal düzülüşünə nəzarət etmək;
• Ticarət obyektlərinin stend və dükanüstü reklamların təminatını həyata keçirmək;
• Məhsulların ticarət nöqtələrində şirkətin təyin edilmiş standartlarına uyğun düzülüşünü təmin etmək;

Əmək haqqı: 800-1000
İş yeri: Bakı şəh. İzzət Nəbiyev 40A
İş qrafiki: 09:30 - 17:30 (Bazar ertəsi - Cümə), şənbə günü 10:00-16:00

Uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu sətrində “İnteryer dizayner” qeydi edərək hr@rifahqrup.az elektron ünvanına göndərməyini xahiş edirik.

Əlaqə

Email : enanewsaz@gmail.com

Tel : +994 70 500 12 33