Vakansiyalar

Bu şirkətlərə müxtəlif sahələr üzrə işçilər tələb olunur - MAAŞ 400-3000 AZN - 15 VAKANSİYA

VAKANSİYA 1

Vakansiya: Şəxsi sürücü

Tələblər:

- Sürücülük təcrübəsi - 3 ildən artıq
- Sürücülük vəsiqəsi – B kateqoriyası
- Yaş həddi: 30 - 50 yaş
- Azərbaycan və rus dillərini bilməsi mütləqdir
- Nizam intizamlı, məsuliyyətli, işində dəqiq olmağı vacib şərtdir

Vəzifələr:

- Avtomobilin idarə edilməsi
- Nasazlıqların vaxtında aradan qaldırılması üçün yoxlamalar keçirmək, aşkar olunmuş nasazlıqların vaxtında aradan qaldırılması
- İstifadə etdiyi avtonəqliyyat vasitəsinin istismarı üzrə təlimatların, qüvvədə olan yol hərəkəti qaydalarının bütün tələblərinə şərtsiz riayət edilməsi

İş barədə məlumat

- Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
- İş qrafiki: I-VI günlər, 08:00-19:00
- Əmək haqqı: 700 AZN-dən

Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “Şəxsi sürücü” qeyd edərək CV- lərinizi manager.recruitret@gmail.com elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

Bizi Telegram-dan izləyin! https://t.me/s/enaxeber

 

VAKANSİYA 2 

İşəgötürən: “GFC” MMC, Pizza Hut Restoran
Vəzifə- Briqada üzvü
Əsas vəzifə və öhdəliklər:

- Pizza Hut restoranın standartlarına uyğun hər stansiyada işləmə bacarığı.

Namizədə aid tələblər:

- 18-40 yaş arasında;
- 1 il təcrübəsinin olması;
- Səlis azərbaycan və rus dili bilikləri;
- Diqqətli,dəqiq, məsuliyyətli, səliqəli,ünsiyyətcil və operativ olması;
- Karyera qurmaq istəyi;

İş şəraiti:

- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- Çevik iş rejimi, növbəli iş rejimi,həftədə 5 iş günü, 2 gün istirahət;
- Saatlıq əmək haqqı;
- Mehriban iş kollektivi;
- Təlim keçmə və karyera artımı imkanları;
- Nahar pulu şirkət tərəfindən təqdim olunur.

E-mail: nigar.ganbarova@gfc.az
Əlaqədar şəxs : Qənbərova Nigar
Əlaqə nömrəsi: 055 355 65 60

 

VAKANSİYA 3

Vakansiya: Bağban

Vəzifə öhdəlikləri:

- Villanın həyətində ağacların, güllərin, qələmlərin əkilməsi, kiçik parniklərə baxılması və daimi qulluq edilməsi
- Həyətdəki toyuq-cücəyə baxılması, daimi qulluğun edilməsi və sair bağ işlərinin icrası.
- Bağ evinin təmizlik və təhlükəsizliyini təmini.

Namizədə tələblər:

- Bu sahədə 2-3 il iş təcrübəsi
- Etibarlı və məsuliyyətli
- Yaş həddi 35-45 arası

İş şərtləri:

- Daimi villanin həyətində tikilən evdə qalmaq
- Əmək haqqı - 900 AZN
- Yalnız ailəsi ilə qalma imkanı olan şəxslər müraciət etsin.

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini və ya özləri haqqında qısa məlumat, əlaqə telefonlarını qeyd etməklə hr.recruitret@mail.ru elektron ünvanına mövzu yerinə “Bağban” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.

Bizi Telegram-dan izləyin! https://t.me/s/enaxeber

VAKANSİYA 4

MPAY QSC

Vəzifə adı: Ödənişlərin analizi və dəstəyi üzrə mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

• Ödənişlər və ödənişlərlə əlaqəli müştəri müraciətlərini şirkətin prosedurlarına əsasən qəbul etmək
• Korporativ ServiceDesk proqram təminatı vasitəsi ilə qəbul olunan müraciətləri prioritetləşdirmək və prosedurlara əsasən araşdırmaq
• Araşdırılan insidentləri prosedurlara əsasən eskalasiya etmək
• Ödənişlərin dəstəklənməsi üzrə profilaktik və gündəlik işləri icra etmək
• Öhdəsində olan fəaliyyətləri üzrə prosedur və qaydaları, hesabatlar tərtib etmək
• Ödənişlərlə əlaqəli müraciətlər üzrə müvafiq hesabatlar tərtib etmək
• Son istifadəçilərə köməklik göstərmək və bəsit təlimlər vermək
• Korporativ standartlara və daxili siyasət, prosedurlara riayət etmək
• İnformasiya təhlükəsizliyi insidentlərinin aşkar olunması, təhlili və onların təhqiqatının aparılması və tələblərin irəli sürülməsi və icrasında həll yollarının tərtibi

Namizədə qoyulan tələblər:

• Ali təhsil (informasiya texnologiyaları sahəsində ali təhsili olan namizədlərə üstünlük veriləcək)
• Kompüter avadanlıqlarına texniki dəstək üzrə - əsas; informasiya təhlükəsizliyi, biznes proseslər, informasiya sistemləri, şəbəkə infrastrukturuna dair - baza biliklərinə malik olmalı ( IT Texniki dəstək qrupunda iş təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcək)
• İTİL4 üzrə ilkin biliklər. (İTİL4 Foundation sertifikatına malik olanlara üstünlük veriləcək)
• Oxumaq, öyrənmək , analitik və alqoritmik düşünmə qabiliyyəti
• Dəqiqlik, detallara diqqət yetirmək qabiliyyəti
• Müştəri sorğularının cavablandırılması işləri ilə praktik təcrübəsi , operativ cavablandırma qabiliyyəti, insanlarla düzgün əlaqə və ünsiyyət qurma bacarığı
• Fərdi və komanda ilə işləmək qabiliyyəti
• Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dilləri - yüksək səviyyədə, Ingilis dili - texniki sənədləri oxumaq və yazmaq səviyyəsində

Digər şərtlər

Vəzifənin sahəsinə görə spesifik olduğuna görə işə qəbul olunan namizəd, ödəniş vasitələri və sistemlərinin dəstəklənməsi üzrə korporativ təlimlər keçəcək, daxili prosedur və qaydalarla tanış ediləcəkdir.

İş şəraiti:

• Ofis daxili;
• Əmək haqqı 1200 – 1500 AZN;
• İş rejimi həftənin 5 günü (09:00 – 18:00);
• Əmək haqqının 15 gündən bir ödənilməsi;
• Tibbi sığorta təminatının verilməsi;
• Nahar təminatının qarşılanması.

Maraqlananlardan xahiş olunur öz CV-lərinizi cv@mpay.az email ünvanına göndərəsiniz. Yalnız qeyd edilən tələblərə cavab verən namizədlərin CV-lərinə baxılacaq.

Göndərilən CV-lərdə mövzu adı yerində “Ödənişlərin analizi və dəstəyi üzrə mütəxəssis” yazılmalıdır.

Bizi Telegram-dan izləyin! https://t.me/s/enaxeber

VAKANSİYA 5

Продавец осветительного и CCTV оборудования ( две позиции)

Требования:

- Опыт продаж техники
- Презентабельный внешний вид
- Культура речи
- Умение обращаться с покупателями
- Опрятный вид
- Возраст от 25 лет

Обязанности:

- Продавец в торговом зале

Условия работы:

- 6 дневный рабочий график
- Выходной по скользящему графику
- Режим работы магазина 10-20, 7 дней в неделю

Заработная плата:

600-800 манат + бонусы

E-mail: accounting@avandsis.com

 

VAKANSİYA 6

Çağrı mərkəzi operatoru

İş rejimi: 5 günlük
Sənədləşdirmə AR ƏM-nə uyğun olaraq
Əmək haqqı: 400-600 manat

Namizəd üçün tələblər

- Ofis proqramlarında yüksək səviyyədə işləmək bacarığı
- Azərbaycan və Rus dili səlis bilməli (ingilis dili biliklərinə üstünlük verilir)
- Məsuliyyətli və operativ olmalı
- Kollektivdə işləmək bacarığı
- İnsanlarla münasibətdə gülərüz olmalı
- İşində məsuliyyətli, dəqiq olmalı
- İnsanlarla ünsiyyət qurmaq və təqdimat bacarıqları olmalı
- Aydın və səlis nitq
- Fikrini düzgün şəkildə izahetmə qabiliyyəti olmalı

- Yaş: 20 – 30
- İş təcrübəsi: 1 ildən yuxarı

Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlərdən CV formasını "Çağrı mərkəzi operatoru" yazaraq hr@bestcomp.net ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Bizi Telegram-dan izləyin! https://t.me/s/enaxeber
 

VAKANSİYA 7

SERVİS MTK - Mühəndis

• Ali təhsil – “İNŞAAT MÜHƏNDİSLİYİ” mütləqdir
• Tikinti sahəsində ən az 5 il təcrübə

• Təyin edilmiş obyektdə ( ərazidə ) tikinti – quraşdırma işləri planının işçi çertyojlara, işlərin aparılması layihəsinə , istehsalat planınına və normativ sənədlərə uyğun olaraq yerinə yetirilməsini təmin etmək.
• Tikinti işlərin aparılmasında texnoloji ardıcılığın riayət olunmasına və tikinti işlərin müvafiq keyfiyyətinin təmin olunmasına nəzarət etmək
• Materialların, konstruksiaların və məmulatların qəbul olunmasını təşkil etmək və onların anbarda yerləşdirilməsini,qeydə alınması və aparılmasını təşkil etmək
• Obyektdə işləyən işçi briqadaları və onların tərkibinə daxil olmayan dəstə və ayrı-ayrı işçiləri təyin etmək ,onların istehsalat tapşırıqlarını müəyyənləşdirmək,onlara iş təlimatını keçmək .
• Tikinti işlərinin istehsalı üçün işçilər tərəfindən texnoloji əməliyyatlarının aparılması zamanı təhlükəsizlik qaydalarına riayət etmələrinə nəzarət etmək.
• Tikinti işlərinin aparılmasına dair metodik və normativ sənədləri və həmçinin tikinti istehsalının teüxnologiya və təşkilini və sahədə işinb planlaşdırılması prinbsiplərini bilmək.
• Tikinti- quraşdırma işlərinin istehsalı və təhvil olunmasına dair texniki reqlamentlər, tikinti norma və qaydalarını və texniki şərtləri bilək və s.

İş rejimi – 6 günlük
Əmək haqqı – 1500 AZN

Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini mailin mövzu hissəsinə mütləq “Mühəndis” qeyd etməklə sahibmusayev@de-luxe.az elektron ünvanına göndərə bilərlər.

 

VAKANSİYA 8

ŞİRKƏT: “Prive Steak Gallery Baku

Vakansiya : Ofisiant
İş yeri - Prive Steak Gallery (restoran)
Ünvan:Səbail Rayonu Xaqani Küçəsi 14/A
İş qrafiki- həftədə 6 gün
Əmək haqqı- 700 - 800 AZN +%

Öhdəliklər

- Qonaqlardan sifarişləri diqqət və nəzakətlə qəbul etmək
- Qonaqlara nümunəvi xidmətin göstərilməsini təmin etmək.
- Masaların təmizliyinə riayət etmək və.s
- Menyunu yaxşı bilmək və gələn qonaqlara hər hansı bir yemək barəsində dolğun məlumat vermək

Tələblər

- 23-30 yaş arası bəy namizədlər
- Xoş görünüş, gülərüzlük, səmimiyyət, operativlik, çeviklik
- Restoran sahəsində minimum 3-5 illik iş təcrübəsi
- İngilis dili mükəmməl, Rus dili mükəmməl,
- Steyk və içki biliyinin olması tələb olunur.

Maraqlanan namizədlər cv-lərini mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə hr@privebaku.com email ünvanına göndərə və ya 051-225-69-81 nömrəsi ilə əlaqə saxlaya bilər.

Bizi Telegram-dan izləyin! https://t.me/s/enaxeber
 

VAKANSİYA 9

İşəgötürən: AİSCO (Aqrar innovasiya və təchizat şirkəti)

Vəzifə: Baş mühasib

İşin təsviri:

- İlkin sənədlər və mühasibat yazılışları əsasında vergi və mühasibat hesabatlarının tərtib olunması və qanunvericilikdə müəyyən edilmiş müddət ərzində müvafiq orqanlara göndərilməsi;
- Şirkətin dövri mühasibat, statistik, idarəetmə və maliyyə hesabatlarını (balans, maliyyə nəticələri, pul vəsaitlərinin hərəkəti və kapitaldakı dəyişikliklər) müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib edib aidiyyatı üzrə təqdimatını təmin etmək;
- Daxil olan və çıxan pul (valyuta) vəsaitlərinin, xammal, material və malların (hazır məhsulun) uçotunu, mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətini, istehsal dövriyyəsini və xərclərini, xərclər smetasının hazırlanmasını, məhsulun satışının uçotunu, iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsinin uçotunu, maliyyə, hesabat və kredit əməliyyatlarının uçotunu təşkil və nəzarət etmək;
- Məhsulun, iş və xidmətlərin maya dəyəri hesabatının iqtisadi cəhətdən əsaslandırılmış tərtibini, əmək haqqı və digər sosial xarakterli işçilərə ödəmələrin hesablanması və ödənilməsini, debitor və kreditorların uçotu, dövlət büdcəsinə və DSMF-yə məcburi ödənişlərin və digər ayırmaların uçotunu düzgün təşkil və nəzarət etmək;
- Rəsmi hesabatların hazırlanması (Statistika, DSMF və s.)
- Hesab və elektron qaimə-fakturaların yazılması;
- Aylıq əməkhaqqı cədvəllərinin hesablanması və hazırlanması, işçilərin əməkhaqqlarının və digər ödənişlərinin aparılmasıŞirkətin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin mühasibat uçotu və reyestrlərdə düzgün əks etdirilməsi üzrə fəaliyyəti təşkil və nəzarət etmək;
- Uçot siyasətinin şirkətin fəaliyyət növünə uyğunluğuna nəzarət etməklə, bu istiqamətdə mütəmadi təkmilləşdirmələr üzərində işləmək;
- Uçot sənədlərinin arxivləşdirilməsini təmin etmək;
- İllik mənfəət vergisi bəyannaməsini hazırlayıb təqdim etmək;
- İş prosesində öz sahəsi ilə bağlı meydana çıxacaq problemlərin aradan qaldırılması ilə bağlı təkliflər vermək;
- Şirkətin maliyyə-iqtisadi idarə olunmasında aktiv iştirak etmək və ehtiyac duyduqda lazımi təklifləri irəli sürmək.

Namizədə dair tələblər:

- Tam ali iqtisadi təhsil (mühasibatlıq və ya maliyyə ixtisası üzrə, magistr dərəcəsi olması arzuolunandır
- İxtisas üzrə 5 il və daha çox iş təcrübəsi
- Məlumatların məxfiliyini qoruyub saxlamaq bacarığı
- Komandada işləmək bacarığı
- Məsuliyyətli və işində dəqiq
- Vergi Məcəlləsini bilməli
- MS Office, 1C, BTP, EVHF, hesabatları mükəmməl səviyyədə bilmə

İş şəraiti :

- Stabil iş
- AR ƏM əsasən rəsmiləşdirmə
- Əmək haqqı 2500-3000 azn net
- Korporativ nömrə ilə təmin ediləcək
- İV günlük iş rejimi
- İş yeri: Çinar Park Biznes Mərkəzi (m. N. Nərimanov)

Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Baş mühasib” yazmaqla öz CV-lərini hr@aisco.az ünvanına göndərə bilərlər. Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən şəxslər interyuya dəvət olunacaqlar.

Bizi Telegram-dan izləyin! https://t.me/s/enaxeber
 

VAKANSİYA 10

Şirkət: Everton LLC

Vakansiya: Receptionist

Tələblər:

- Xanım namizədlər
- Yaş 19 – 23 arası
- Ali təhsil
- Azərbaycan, Rus-dili və İngilis dili üstünlük veriləcək
- Səbirli və diqqətli olmaq vacibdir
- MS Office üzrə proqramları bilməlidir
- Diqqətli, məsuliyyətli olması və kollektivdə işləmə bacarığı vacibdir
- Analitik düşüncəyə malik olmaq

Vəzifələr:

- Lazımı sənədləri hazırlamaq
- Müdüriyyətin tapşırıqlarına əməl etmək
- Telefon zənglərinə cavab vermək
- Məktubları icra etmək

İş şəraiti:

• Bazar ertəsi – cümə: saat 09:00 - 18:00
• Şənbə günü 09:00-13:00 və Bazar günü iş günü deyil

CV-ri afholdingviktoriya@gmail.com ünvanına göndərin.

 

VAKANSİYA 11

İşəgötürən: My Broker Customs Representation

Vakansiya: Mühasib

İş barədə məlumat

- İş qrafiki: Həftənin 6 günü (Şənbə- qısa iş günü)
- İş saatı : 09:00-dan 18:00-dək
- Ünvan: Əhməd Rəcəbli
- Əmək haqqı: 600-1000 AZN
- Aktiv əməkdaşlara bonuslar verilə bilər (Artan əmək haqqı)

Namizədə tələblər

- Vergi,statislika, Məşğulluq və DSMF hesabatların hazırlanması və göndərilməsi
- Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədləşmənin təşkili
- Vergi və mühasibat uçotunun aparılması
- 1C (7.7) proqramında bütün növ əməliyyatların aparılması və mühasibat yazılışlarının verilməsi.
- Kassa,Bank əməliyyatlarının həyata keçirilməsi - Onlayn bankçılıq ilə ödənişlərin həyata keçirilməsi
- Qaimə və Vergi hesab fakturaların yazılması və üzləşmə aktların tərtib edilməsi
- Debitor və kreditor hesablaşmaların aparılması
- Əmək haqqı,Məzuniyyətlərin hesablanması
- BTP, 1C(7.7), Excel, Word proqramlarından yaxşı istifadə etmək
- E-taxes.gov.az, stat.gov.az portallarindan yaxşı istifadə etmək bacarığı
- Yaş-24-33
- Namizədin Rus dilini bilməsi arzuolunandır
- Təhsil – Ali iqtisadi təhsill (Maliyyə, Mühasibat uçotu və audit)
- Öhdəsinə düşən digər əmək funksiyalarının yerinə yetirilməsi
- Analitik düşüncə və təhlil bacarığı
- Peşəsinə yüksək motivasiya ilə yanaşma
- Səbrli,məsuliyyətli və gərgin iş rejimində çalışma qabiliyyəti

Uyğun namizədlər office@mybroker.az mail ünvanına Cv-lərini göndərə bilərlər.

Bizi Telegram-dan izləyin! https://t.me/s/enaxeber
 

VAKANSİYA 12

İçəgötürən: Azersun Holding

Vakansiya: Marketinq meneceri

Namizədə aid tələblər

• Ali təhsilli (Marketinq sahəsində) olmalı;
• Müvafiq sahədə ən azı 5 il iş təcrübə (xüsusilə FMCG sahəsi);
• Dil bilikləri: İngilis, rus;
• MC Office proqramlarında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı;
• Məsuliyyətli və güclü analitik, idarəetmə qabiliyyətli.

İş haqqında məlumat

• Məhsul idarəsində olan məhsul/markaların ehtiyacları istiqamətində qısa və uzun dövrlü marketinq strategiyasını dəstəkləyən planlar hazırlamaq, layihələr həyata keçirmək, eyni zamanda cari ilin strategiyasını idarə edərkən gələcək dövrlərdəki strateji istiqamətləri müəyyənləşdirmək, məhsul/markaların ideya mərhələsində istehlakçılara çatdırmaq və hətta istehlakçılardan gələcək geri dönüşlərini dəyərləndirmənin də daxil olduğu uzunmüddətli bir prosesin cavabdehliyini daşımaq;
• İstehlakçı ehtiyac və davranışlarını təhlil etmək məqsədi ilə həyata keçiriləcək marketinq tədqiqatları ehtiyacını müəyyənləşdirmək, tədqiqat briflərini hazırlamaq, keçirilən tədqiqatları qiymətləndirərək fəaliyyət planları hazırlamaq;
• Bazar dinamikasını, rəqibləri və rəqib məhsullarını təqib edərək, öz təklifləri ilə məruzə etmək;
• Şirkətin ixrac etdiyi markaların vəziyyətini görə bilmək, ixrac edilən ölkədəki trendləri, dinamikanı izləmək üçün mütəmadi qeyd edilən ölkələri ziyarət etmək;
• Məhsulun qablaşdırması, reklam, çap materiallarının məhsul və marka bütünlüyünə uyğun olmasını təmin etmək;
• Marka/məhsul performansını müşahidə edərək təhlil etmək;
• Məhsul və marka ilə əlaqədar Şirkətin illik kommunikasiya, reklam, media, PR hədəf və strategiyalarının müəyyənləşdirilməsi üçün rəhbərliyə təkliflər vermək;
• Reklam (TV, Açıq hava, Radio, mətbuat) briflərini, POP materiallarını hazırlamaq və işin gedişatına nəzarət etmək.

Çalışma qrafiki:

Həftəiçi 5 gün, saat 09:00-18:00.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini cv@azersun.com elektron ünvanına (“Marketinq meneceri” başlığı ilə) göndərə və ya https://hr.azersun.com/pages/openPosition.aspx?Lang=2&ID=2071 linkə keçid edərək müraciət edə bilərlər.

 

VAKANSİYA 13

İş yeri: OBA Marketlər şəbəkəsi baş ofis

Vəzifə: Sosial Media Mütəxəssisi

Namizədə dair tələblər:

• Təhsil: Ali təhsil
• Dil bilikləri: ingilis dili və rus dili
• SMM sahəsində 2 il iş təcrübəsi
• Təşəbbüskar, yenilikçi, punktual və kreativ

Vəzifə öhdəlikləri:

• Şirkətin Linkedin və TikTok səhifələrinin idarəolunması
• Paylaşılan məzmunun qrammatik cəhətdən düzgünlüyünün, məntiqi və asan anlaşılan olmasını təmin etməli
• Linkedin və Tiktok kanalları üçün kontent planının hazırlanması
• Trendləri izləmək və operativ şəkildə trendə uyğun kontent hazırlamaq
• Digər sosial media kanalları üçün təkliflər hazırlamaq
• Sosial media kanallarında reklam alətlərinin idarəolunması, hədəf kütləsinin optimallaşdırılması
• Görülmüş işlər barədə hesabatlar hazırlamaq

Əlavə təminatlar:

• Nahar şirkət tərəfindən verilir;
• Korporativ nömrə ilə təmin edilmə;
• Servis şirkət tərəfindən təmin edilir;

İş qrafiki:

İş saatları 09:00 – 18:00;
Nahar fasiləsi: 13:00-14:00
Şənbə və Bazar istirahət günü.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “SMM" yazaraq cv@oba.com.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Bizi Telegram-dan izləyin! https://t.me/s/enaxeber
 

VAKANSİYA 14

Modenis MMC / eManat

Vəzifə adı: Biznes proqram təminatlarına dəstək üzrə mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

• Şirkətin biznes applikasiyalarının dəstək üzrə proseslərini (insidentlər, dəyişikliklər, sorğular) və digər müraciətləri icra etmək
• Biznes applikasiyalarında baş verəbiləcək problem və dayanmaları prosedurlara əsasən araşdırmaq və həll etmək
• Biznes applikasiyalarının administrasiyası üzrə proqram təminatını istifadə etməklə, problemləri araşdırmaq və müxtəlif keyfiyyət göstəriciləri üzrə hesabatlar tərtib etmək
• Biznes applikasiyalarının idarəedilməsi və dəstəklənməsi üzrə şirkətin təklif etdiyi təlimlərdə və praktiki tədbirlərdə iştirak etmək
• Biznes applikasiyalarının dəstəklənməsi üzrə profilaktik və gündəlik işləri icra etmək
• Öhdəsində olan sistemlərin idarəedilməsi üzrə prosedur və qaydaları tərtib etmək
• Sistemlərin dəstəklənməsi üzrə monitorinq aparmaq
• Son istifadəçilərə köməklik göstərmək və bəsit təlimlər vermək.
• Korporativ standartlara və daxili siyasət, prosedurlara riayət etmək

Namizədə qoyulan tələblər:

• İş təcrübəsi: Biznes tədbiqlərinə dəstək sahəsi üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi
• Xarici dil: İngilis dili (yaxşı), Rus (yaxşı)
• Kompüter bilikləri: MS Office, Jira/Confluence, SQL-scripting, Groovy-də scriptlərin inkişafı, Jira - Plaginlərin quraşdırılması və konfiqurasiyası, Linux əsasları, MS Server əsasları, MS SQL Server əsasları
• Komanda şəklində işləmə bacarığı
• Sənədləri tərtib etmə və işləmə qabiliyyəti
• Analitik təhlil bacarığı
• Müvafiq sahə üzrə sertifikatları olması arzu olunandır (MS, Linux, ITIL4 Foundation)

İş şəraiti:

• Ofis daxili;
• Əmək haqqı 1500-2000 AZN
• İş rejimi həftənin 5 günü (09:00 – 18:00);
• Təşəbbüskar təkliflərin dəyərləndirilməsi;
• Əmək haqqının 15 gündən bir ödənilməsi;
• Tibbi sığorta təminatının verilməsi;
• Nahar təminatının qarşılanması;
• “Birlikdə istirahət” tədbirlərinin keçirilməsi

Maraqlananlardan xahiş olunur öz CV-lərinizi cv@modenis.az email ünvanına göndərəsiniz. Yalnız qeyd edilən tələblərə cavab verən namizədlərin CV-lərinə baxılacaq. Göndərilən CV-lərdə mövzu adı yerində “Biznes proqram təminatlarına dəstək üzrə mütəxəssis” yazılmalıdır.

 

VAKANSİYA 15

Şirkət: 158 Taxi
Vakansiya: Operator

* İş yeri: Bakı
* İş rejimi: 6 günlük
* İş vaxtı: 9:00-19:00
* Əmək haqqı : 350 -450 AZN

İş haqqında:

• İş günü ərzində müştərilərə zəng etmək
• Müştəridən ünvanı dəqiq öyrənmək və sifarişin vaxtında , düzgün ünvana çatdırmasını təmin etmək;

Tələblər:

• Orta və ya ali təhsil;
• Müvafiq sahədə ən azı 1 (bir) il iş təcrübəsi;
• Azərbaycan dili – əla, (Rus dili arzu olunandır );
• Səlis nitq bacarığı;
• Aydın izah etmək bacarığı;
• Yüksək şifahi və yazılı kommunikasiya qabiliyyəti;
• Təşəbbüskarlıq və kreativlik, komandada işləmək, təqdimat aparmaq, stressə davamlılıq və təhlil etmək bacarığı.

Qeyd: CV–i “Çağrı mərkəzinin operatoru” adlı başlıqla göndərin.Əks halda CV-lərə baxılmayacaq. Taksi şirkətlərində təcrübəsi olan şəxslərin CV göndərmələri xahiş olunur.

Ən vacib xəbərləri Telegram kanalımızdan OXUYUN! (https://t.me/enaxeber)

News Department